Mommybloggerstopic #10

Ze schrijft vanochtend dat hij en de jongste nog lagen te slapen. Dus ga er vanuit dat ze dan nog steeds samen zijn

Het kwartet was van oorsprong volgens mij incl hun overleden zoontje

3 likes

Ja heel raar. Ik kijk meestal eerst wat voor stories/posts iemand heeft voordat ik op volgen druk, gewoon om te kijken of de content mij aanspreekt. Lijkt me dat meer mensen dat doen. Maar als je dat bij Michelle doet en vervolgens besluit ā€œokĆ© ik ga haar volgenā€ heeft ze je mogelijk al geblokkeerd? Heel onhandig en ze houdt haar eigen klanten weg idd.

Waarom zou ze dat doen?
Profiel is gewoon openbaar dus ze heeft toch nauwelijks zeggenschap over wie haar posts en stories ziet, je hoeft alleen op volgen te drukken

4 likes

Het lijkt ook zo random, want ik lees hier heel vaak dat ze mensen geblokkeerd heeft, maar ik kijk met periodes best vaak haar stories en ben in al die tijd nog nooit geblokkeerd

(Zul je zien hierna wel, haha)

13 likes

Ja dit idee had ik ook laatst toen ze aangaf veel steun te halen uit haar moeder, vriendinnen, kids etc, zonder daarbij Djurre te benoemen.

7 likes

Vond Wil altijd wel een nuchter type, maar zelfs zij is nu voor die carddeck meuk gevallen :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Ligt volgens mij ook aan het moment waarop je haar gaat volgen. Ik ging sjaakie volgen nadat ze bekend had gemaakt een relatie te hebben en toen heeft sjaakie mij geblokkeerd terwijl ik michelle al heel lang volg. Misschien dat ze veel negatieve reacties heeft gekregen op die mallorca post van haar verjaardag

4 likes

Zou ook nog kunnen idd. Ik volg Michelle ook al langer, n.a.v. de verhalen hier zonder eerst haar stories te bekijken :sweat_smile:

3 likes

Geen idee waarom ze dat doet. Maar je kunt nog steeds stories kijken van iemand die je heeft geblokkeerd en die een openbaar profiel heeft. Bijvoorbeeld via Instagram Stories kijk Anoniem zonder registratie | Insta Stories

3 likes

Mammalotje onder een nieuw account? :joy:

1 like

Nou… het gaat over haar kinderen dus ik hoop het niet

5 likes

Koopje hoor. Slechts een jaar gebruikt. Dus waarschijnlijk pas een keer of 100 gewassen. En daar 400 euro voor durven vragenšŸ˜“

5 likes

Echt alleen zon vuilnishoop op de foto. Ook hetzelfde behang en meubels :grimacing::grimacing::grimacing:

7 likes

Ja idd zelfde behang haha.
Alleen er staat ophalen in nijmegen. Daar woont zij niet.

4 likes

Alleen de huda’s zijn al samen 400 euro. Als deze luiers er netjes uit zien en maar voor 1 kindje gebruikt zijn, is 400 euro geen hele gekke prijs. Zie luierpakketten op Vinted voor relatief meer weggaan en dan zitten de gaten erin.

Maar geen idee hoe je iets over de staat van deze berg kan zeggen :sweat_smile:

7 likes

Watttt waarom zijn die krengen zo duuršŸ˜‚. Ik zag ergens een pakket voor 100 eu. Anders is het toch niet rendabel meer? Of is het meer t merk waar je voor betaald? Een artipoppe onder de wasbare luiers?

2 likes

Schijnt op de langere termijn alsnog goedkoper te zijn dan wegwerp, zeker als je het voor meerdere kindjes gebruikt. Niet als je na een jaar op wegwerp overstapt. En je kan het zo duur maken als je het zelf wilt, maar de luiers die zij verkoopt zitten wel in een hogere prijscategorie ja.

5 likes

Ja ik ben me er ook in aan het verdiepen! Maar laat die hele dure merken links liggen hoor. Heb al wat berekeningen/statistieken gezien.

4 likes

Ik heb nu mn tweede kindje er in en vanaf nu is het gratis. Ik heb de nieuw gekocht en de berekening is inclusief stroomkosten voor het wassen. Hopelijk kan ik ze straks ook nog voor een leuk bedrag verkopen dat is dan nog extra winst. Stel je koopt die rommelige hoop voor €400 en je krijgt twee kinderen. Ik vind het heel knap als je voor €400 genoeg wegwerp kan kopen.

4 likes

Ja volgens mij kost dat 3500 eur per kind :smiling_face_with_tear: (wegwerp). Maar ga eerst me nog goed laten voorlichten door de wasbare luier comissie​:smile:

2 likes

Pfoe dat lijkt me wel heel erg veel hoor. Dat is €1000 per jaar?? Ligt natuurlijk aan of je huismerk of pampers koopt maar Nibud rekent met €35 per maand.

8 likes