Nouja dan nog, er zijn genoeg Spa’s waar je kan overnachten inclusief ontbijt en wellness én een massage ofzo voor de helft van dit bedrag.
Het is nu gewoon een soort meet&greet + ‘Spa’.
Nouja dan nog, er zijn genoeg Spa’s waar je kan overnachten inclusief ontbijt en wellness én een massage ofzo voor de helft van dit bedrag.
Het is nu gewoon een soort meet&greet + ‘Spa’.
In Amerika is er sinds kort een nieuwe wet voor kinderen van influencers. Wel alleen in illinois maar hopelijk binnenkort ook in meer staten.
Als kinderen in familievlogs voorkomen moeten de ouders nu 15% van de inkomsten daarvan in een trust account plaatsen waar het kind dan toegang tot krijgt als ze 18 worden. En ook mogen ze als ze 18 zijn aanvragen bepaalde vlogs waarin zij gefilmd waren te verwijderen wat de ouders dan moeten doen.
Was als ik het goed heb nav een kind waarvan alles gefilmd werd en bijv haar eerste menstruatie werd besproken en de moeder weigerde deze vlogs offline te halen nadat haar dochter ouder werd en aangaf dat niet leuk te vinden.
Het is een eerste stap. Maar dan nog houden de ouders 85%. Zie ze daardoor niet snel stoppen hun kinderen online te plaatsen.
Ja eerder dat ouders zich daar achter kunnen schuilen " maar ze krijgen 15 procent sowieso en als ze echt niet willen kan het altijd nog verwijderd worden wanneer ze 18 zijn ". Gewoon nee.
True, maar dit is wel privé als ik het goed begrijp, en dan betaal je al snel meer. En juist vanwege het meet&greet idee en dat er naast goedkopere ook wel duurdere plekken zijn had ik verwacht dat ze meer zou vragen.
Ja het is echt helemaal niet perfect maar het is tenminste iets ![]()
Ik denk niet dat ze het ooit gaan verbieden want kind acteurs bestaan ook nog gewoon.
Ja we hebben het toch over wetten? Daarom noemde ik het haha.
Maar dan nog zijn er heel veel kindacteurs die heel veel issues hebben en vinden dat ze geen jeugd hebben gehad. Ze hebben vaak geen keuze gehad en hebben geld verdiend voor hun ouders. Moet nu bijv denken aan Bella Thorne die wel bij Disney moest werken want haar moeder kon de huur niet meer betalen.
Ondanks wetten is er nog steeds wel ellende en niet altijd de keuze van het kind geweest. Alleen is acteren dan veel minder schadelijk dan dat hun hele privéleven is gefilmd.
Heb dit toevallig laatst uitgezocht als cadeautje voor mijn moeder haha…en nee met al die faciliteiten die je noemt (op een mooie plek met goeie naam) is het overal vrij duur helaas
Het ziet er echt uit alsof ze voor de aankleding de accesoiresafdeling van de action heeft leeggekocht.
Door die vloertegels en het gebrek aan ramen heeft alles ook de sfeer van een praktijkruimte
Volgens mij heeft ze dat ook
Zag toevallig dit voorbijkomen over een nieuwe wet die in een Amerikaanse staat is aangenomen rondom familievloggers:
Interessant wel!
Citaat:
Signalen dat bij jonge influencers tot 13 jaar sprake is van werk kunnen (telefonisch of via het meldformulier17) bij de Arbeidsinspectie gemeld worden.
Kelly haar enthousiasme is wel aanstekelijk en ik geloof wel dat ze de mensen warm zullen ontvangen, maar my God, ze is wel de koningin van de wansmaak. Echt zo’n goedkope meuk inrichting (niet dat ik verbaasd ben).
Ja ik vind het ook eeecht niet mooi. Die slaapkamer doet me denken aan een goedkope slaapkamer in een hostel Thailand ofzo: witte tegelvloer, heel fel wit licht, een gekleurd kussentje met glitter.
Ook een mini tafeltje met 2 stoelen terwijl ze het adverteren voor 4 personen. En de slaapkamer zonder ramen.
Het is zeker niet verkeerd qua wellness gedeelte (en het is ergens ook aandoenlijk dat ze zelfs pindakaas klaar zet), maar de slaapkamer etc liggen niet in datzelfde ‘luxe’ segment.
Maar niemand wordt verplicht daar heen te gaan natuurlijk. Dus hopelijk voor hen wordt het alsnog een succes.
Een B&B soort van runnen is in ieder geval echt werk. Dus beter dan die piramidespellen. Dus +1 voor Kelly voor de effort.
Lisa van Cuijk / Mamaenwonder (voorheen Lisa Room) is zwanger van haar tweede kindje en nieuwe vriend. Super leuk voor haar maar de manier waarop bevestigd weer dat ze het licht niet heeft uitgevonden “we hadden netjes elke maand 1 week geen seks want ik wist wanneer m’n eisprong was maar ineens besloot m’n eisprong eerder te komen hihihi”
Even opgezocht want dit klonk wel heel erg, maar ze beschrijft dat ze als anticonceptie de kalendermethode gebruikt en rond de ovulatie juist geen seks had. Maar goed die methode is uiteraard niet 100% betrouwbaar dus vandaar deze zwangerschap. Ook een beetje dom maar wel iets minder dom haha.