Het is allemaal bedacht en gepland i.t.t. wat ze zelf beweren. Zie ook deze video waarin ze zelf aangeven dat het vloggen is begonnen met het idee om meer klanten te werven. Dus geen herinneringen vastleggen voor zichzelf of voor later zoals ze steeds blijven herhalen.
Ik veroordeel niet snel mensen die ik niet ken, maar ik vind die vent van de Bellinga’s echt heel creepy overkomen altijd. Alles voor aandacht en geld. Letterlijk over lijken gaan ze (stiekem oma’s uitvaart filmen).
Ja hij doet me denken aan zo’n sekteleider. Hij praat ook met verschillende stemmetjes/toonhoogtes afhankelijk van de persoon en onderwerp.
Jaa brrrr! En alles is altijd Bellinga. De hondjes bellinga, visjes Bellinga, konijntjes bellinga.
Ik kan de post insta niet vinden hiervan. Maar laatst was die vrouw dus jarig en toen heeft hij echt de meest cringe verjaardagsbrief aan haar geschreven (ik had echt de scheiding aangevraagd als mijn vent dat had geschreven). Zo’n heel levensverhaal en dan afsluiten met iets als: You and I together one love, the best is yet to come, your one true love Daniel Bellinga. Ook echt zijn naam en achternaam erbij hahahaah.
Zooo raar zijn ze.
Ik vind ze allebei doodeng. Er is ook een Insta account dat heet Bellie Dewaarheid (@bellinga_dewaarheid) • Instagram photos and videos
Volgens mij proberen zij zich er hard voor te maken dat het vloggen van die kids verboden wordt.
Ik volg ze. Volgens mij zitten familieleden van Daniel daarachter.
Die zetten zich enorm voor die kinderen in.
De Bellingas hebben dus ook een dealtje met een lokaal zwembad. Zwembad plaatste beelden van zwemlessen van een van de meisjes op hun socials.
De mensen achter dat insta account hebben toen gevraagd waarom ze dat doen ivm pedo’s etc. Werden meteen geblokt door dat zwembad. Het is echt walgelijk.
Ik vind dat account wel een beetje triest en vraag me af of dit nou echt ten goede van de kinderen is. Echt who cares wat de prijzen zijn van hun verjaardagscadeautjes?
Nee die zitten daar niet achter. Is gewoon een groepje vrouwen die zich irriteren aan de bellingaatjes. Zij en hun volgers kijken de vlogs nog steeds om al het beeldmateriaal te verzamelen dus het werkt alleen maar averechts.
Hoe weet jij dit?
She’s one of them.
Ik werd een keer door ze benaderd met hun priveaccounts op instagram. Omdat ik ooit een kritische reactie had achtergelaten op een instagram foto van daniel bellinga.
Ik bekijk dat account nu en ze zeggen zelf inderdaad dat ze uit verschillende personen bestaan en dat een aantal van hun ze persoonlijk kent.
De Bellinga’s zijn in het echt ook heel naar. Jaren geleden kwamen ze bij mijn ouders op de zaak regelmatig langs. Na een tijd heeft mijn pa het met die man aan de stok gekregen omdat mijn vader geen sponsordeal met ze wou aangaan. Maanden lang zijn ze toen niet geweest Daarna kwamen ze weer een keer en toen mochten ze niet vloggen van mijn moeder en werden ze weer boos. Heeft mijn vader ze eruit gezet. Ze hebben overigens nooit gevlogd/mogen vloggen van mijn ouders in hun zaak. Die hebben helemaal geen zin om met hun hoofd op YouTube te komen.
Het is echt heel zielig hoe die kinderen constant in de houding staan, maar ze staan natuurlijk ook altijd voor de camera…
Volgens mij hangen ze van de barterdeals aan elkaar. En zijn ze zo gierig als de pest.
Oh dan hebben ze hun clubje vast uitgebreid. Is inmiddels ookal 1,5 jaar geleden dat ze in m’n dm zaten.
Ik zal wel weer boomer zijn maar vind die uitzendingskanalen op Instagram zo op het eerste oog nergens op slaan.
Ik krijg ineens 100 uitnodigingen en heb echt leedvermaak om de cringy namen.
Inner circle… met 1,1 duizend mensen?
Bellinga’s zijn echt bizar. Zulke openbare kindermishandeling. Barterdeals tot en met die Fara die ziekelijk veel meuk koopt bij de action en aliexpres. Op insta is ook wel eens geschreven dat die villa niet gekocht is maar dat ze die huren.
Naja al met al hebben toekomstige klasgenoten van de oudste genoeg om hem mee te treiteren.
Hopelijk komt er snel een eind aan dit soort arbeid net als dit het geval is voor theater en televisie.
Yes 225,- euro per nacht. Noem mij gierige gerda maar vind dat duur voor 1 nachtje.
Ik vond die Daniel al vreselijk toen hij jaaren geleden nog met zn weegschaal en vetpercentagemeter in de winkelstraat stond…