Zag toevallig dit voorbijkomen over een nieuwe wet die in een Amerikaanse staat is aangenomen rondom familievloggers:
Interessant wel!
Citaat:
Signalen dat bij jonge influencers tot 13 jaar sprake is van werk kunnen (telefonisch of via het meldformulier17) bij de Arbeidsinspectie gemeld worden.
Kelly haar enthousiasme is wel aanstekelijk en ik geloof wel dat ze de mensen warm zullen ontvangen, maar my God, ze is wel de koningin van de wansmaak. Echt zoân goedkope meuk inrichting (niet dat ik verbaasd ben).
Ja ik vind het ook eeecht niet mooi. Die slaapkamer doet me denken aan een goedkope slaapkamer in een hostel Thailand ofzo: witte tegelvloer, heel fel wit licht, een gekleurd kussentje met glitter.
Ook een mini tafeltje met 2 stoelen terwijl ze het adverteren voor 4 personen. En de slaapkamer zonder ramen.
Het is zeker niet verkeerd qua wellness gedeelte (en het is ergens ook aandoenlijk dat ze zelfs pindakaas klaar zet), maar de slaapkamer etc liggen niet in datzelfde âluxeâ segment.
Maar niemand wordt verplicht daar heen te gaan natuurlijk. Dus hopelijk voor hen wordt het alsnog een succes.
Een B&B soort van runnen is in ieder geval echt werk. Dus beter dan die piramidespellen. Dus +1 voor Kelly voor de effort.
Lisa van Cuijk / Mamaenwonder (voorheen Lisa Room) is zwanger van haar tweede kindje en nieuwe vriend. Super leuk voor haar maar de manier waarop bevestigd weer dat ze het licht niet heeft uitgevonden âwe hadden netjes elke maand 1 week geen seks want ik wist wanneer mân eisprong was maar ineens besloot mân eisprong eerder te komen hihihiâ
Even opgezocht want dit klonk wel heel erg, maar ze beschrijft dat ze als anticonceptie de kalendermethode gebruikt en rond de ovulatie juist geen seks had. Maar goed die methode is uiteraard niet 100% betrouwbaar dus vandaar deze zwangerschap. Ook een beetje dom maar wel iets minder dom haha.
Wat jij zegt is toch exact hetzelfde als wat hierboven staat
Hoezo iets minder dom?
Haha ik las het als dat ze probeerde zwanger te worden door één week per maand geen seks te hebben en het toevallig gelukt was. Maar dat was ook wel heel raar geweest, dus geloof dat ik vooral dom ben vandaag
Wat je vergeet te vermelden is dat ze in haar vorige relatie in een fertiliteitstraject zaten en het echt wel even duurde voor ze zwanger was etc.
Kan me voorstellen dat je er dan wat anders in staat qua anticonceptie en het alleen maar mooi is mocht het toch al gebeuren van zichzelf, ze heeft ook gewoon een stabiele relatie (ook al was het nog niet zo lang)
Als ze echt niet open stond voor een kleine en bij de vorige ook meteen zwanger was vond ik het wel âdomâ.
Nou, zij was toch ook een beetje zoân wappie die bijv. geen zonnebrand gebruikt en niet vaccineert? Het nieuwste onderwerp van die wappies is deze manier van âanticonceptieâ dus not surprised.
Ja! Dit vind ik ook echt goed.
Wauw, heel goed! Zie dat ze al meer dan âŹ1500 heeft opgehaald hierdoor. Heel fijn!
Helemaal eens dat het een goeie actie is dat voorop!
Maar heeft ze dit zelf bedacht denk je of wordt ze als influencer betaald om dit te schrijven en te organiseren / deze organisatie te promoten? (Geen idee oprecht benieuwd)
Lees dat ze ambassadeur is. En zelf bedacht denk ik niet helemaal want lees net dat iemand anders die ik volg (haar kindje is helaas overleden) dit ook had gedaan en Elise (als ambassadeur) had gevraagd dit te delen. Hier heeft ze niet op gereageerd, maar doet vervolgens wel precies hetzelfde. Dat is wel bijzonder natuurlijk⊠Maargoed het gaat erom dat er veel geld wordt opgehaald voor de huizen.
Oh daarom zeg ik ook, allereerst: prima actie.
Vroeg me alleen af of het van Elise zo altruĂŻstisch is of dat het gewoon een âbetaalde samenwerkingâ is. Maar je zou natuurlijk kunnen beargumenteren dat dat niet relevant is. (Tenzij ze 1500 euro ophaalt en zelf 1500 euro betaald krijgt Nja again, geen idee)
Ze is ambassadeur voor Ronald MacDonald. Heeft al vaker dingen voor hen gedaan. Volgens mij heeft ze weleens gezegd dat ze niet door hen betaald werd, maar zich belangeloos in zet omdat ze het zoân goed doel vindt
Aha oke!
Top, doen ze nog eens iets goeds met de fame
Oh lol dit is dus niet sarcastisch!