Mommybloggerstopic #10

Hoe erg het ook is voor de ouders van het overleden kindje, begrijp ik wel dat Elise wellicht zeeeeer veel DM’s krijgt en het onbegonnen werk is die allemaal (met aandacht) te lezen/daar iets mee te doen.

Ik vind het een mooie actie. Ze wordt niet betaald door dit goede doel (reeds gezegd) en ze zet geen gekregen (kapotte: I am looking at you mama Lotje) kleding op Vinted, maar geeft ze weg.

12 likes

Dat begrijp ik ook zeker, maar het is dan wel wat gekkig als ze dan vervolgens precies dezelfde actie houdt, daar gaat het mij meer om.

Maargoed, wat ik al zei; het gaat om het geld ophalen voor het goede doel en daar kan ik alleen maar achter staan natuurlijk.

4 likes

In het verleden heeft ze wel kinderkleding op vinted gezet en dat was ook allemaal voor erg redelijke prijzen. Ik vind haar wel fair op dat front.

5 likes

Ja voor een spon samenwerking voor Vinted. Ze vroeg toen 5 euro voor een wollen jasje van engel natur. Volgens mij ongezien op Vinted :rofl:
Vond ik inderdaad ook meer dan fair.

6 likes

Haha die Nina Pierson heeft echt een identiteitscrisis ofzo.
Dat laatste filmpje, wat een giller. :joy:

5 likes

Ik heb niks met haar maar op zich zie ik gewoon leuke foto’s en normale filmpjes op een festival?

7 likes

Hoe bedoel je deze en qua identiteitscrisis? Ze heeft het toch gewoon naar haar zin op Lowlands

9 likes

Die reel van 3 uur geleden?

Zo ja: hoe kan je zo zuur doen en iemand zelfs uitlachen die gewoon een gezellig, vrolijk filmpje plaatst van dat ze plezier heeft met haar vriendinnen?!

9 likes

Ze heeft van scheiden en leven zonder kinderen is zoooo leuk haar hele nieuwe identiteit gemaakt en dat vind ik grappig ja.
Die tekst bij dat filmpje, zoveel bewijsdrang.
Post dan gewoon een filmpje dat je het leuk hebt op lowlands idd, maar nu vind ik t gewoon een beetje zielig overkomen😂
Zo hard roepen maakt het altijd nogal zielig imo. :smiling_face_with_tear:

Maar denk dat jullie niet helemaal begrijpen wat ik bedoel aangezien jullie dr idd niet volgen/volgden.

5 likes

Waarom is dat grappig? Het is toch haar nieuwe identiteit.

4 likes

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt met die bewijsdrang ja. Ga gewoon lekker naar je festival maar van die ‘je leven is niet voorbij als je kinderen hebt’ teksten krijg ik ook jeuk

16 likes

Vind het niet zo’n boeiend filmpje, de huismuts die zichzelf daarentegen de hele tijd ravechel noemt…. geen woorden voor 🫠

29 likes

Ja wat vreselijk. Ook de hele tijd die chat gesprekken in haar stories. Vind ik sowieso altijd een hoog “kijk mij eens grappig zijn” gehalte hebben als mensen gesprekken plaatsen, die ook nog eens uit inside jokes bestaan

19 likes

Huuuh, why??

4 likes

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ik vind het ook tenenkrommend😂 Ze doet altijd zo “wijs” over dingen waar ze 3 minuten ervaring mee heeft.
Eerst een zoutlampjes thuisbevalling want anders laat je je eigen vrouwelijkheid totaal in de steek en nu weer het alleenstaand moederschap. Je bent gewoon gek als je samen blijft, ja!

9 likes

Ik vind zulke groepen eind-dertigers/veertigers uit amsterdam op festivals ook altijd een beetje kut #sorrynotsorrry. Normaal thuis met de kids maar op lowlands heeelemaal naar de tering om te ontsnappen aan je normale leven

32 likes

Ik snap oprecht die ophef niet, het is toch fijn dat je af en toe even aan je drukke leven kan ontsnappen en los gaan kan op een festival. Ik bedoel dit niet heel sarcastisch maar snap niet wat daar vreemd aan is of kut. Is het alternatief dat je dan nooit eens naar een feestje kan gaan wanneer je moeder bent?

13 likes

Nee echt helemaal niet, juist leuk als je gewoon nog een normaal leven hebt als je ook kinderen hebt. Maar er is echt een soort specifieke groep yuppige 40ers die op dit soort festivals zijn in grote groepen en altijd doorgesnoven rondlopen met glitters op hun gezicht :stuck_out_tongue:

28 likes

Ja zo extra lekker gek kijk mij eens moeder én hip zijn. Ik snap hem wel hoor.

10 likes

Haha nog nooit gezien (moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet naar dat soort " hippe " festivals ga en nog in het oosten woon tussen de boeren)

Oh wait bedoel je wylde pad types

7 likes