Maar zijn dat dan niet gewoon mensen die dat ook al deden toen ze 20 waren? Als ik naar een festival ga ga ik ook gewoon nog net zo los als 20+ jaar geleden en vind ik het ook leuk om glitters op mijn gezicht te smeren en wat leuks aan te trekken (zolang het maar wel ook comfortabel is). Heb nu alleen wel langer nodig om er van bij te komen, maar zie niet in waarom ik een festival ineens anders zou moeten doen dan destijds
Eens, maar ook eens met @crazyplantlady
Idk het ziet er gewoon wat treurig uit ofzo op die leeftijd, terwijl het hetzelfde gedrag is
Het zijn ook niet ALLE 40 jarige mensen die gewoon leuk naar festivals gaan hoor, het is echt dat specifieke type huismuts-nina pierson-sanny in een vriendengroep met hun partners en dan dingen zeggen als ‘bende van ellende’ en ‘in de klauwen van de bravo urenlang klappen van de zweep krijgen (~direct quote~).
Als je niet snapt welke groepjes ik bedoel dan hoef je je waarschijnlijk niet aangesproken te voelen haha
Que??
Caption bij dehuismuts jaar laatste foto op insta. De hele post is nog veel cringier en het gesprek in de comments is nóg erger. Go read it als je van irritainment houdt!
Raven verreikt je leven
Voor mij is het nu vooral bij Nina (waar ik wel eerlijk moet zeggen dat ik haar sinds mijn eigen bevalling in het grote boze ziekenhuis niet meer actief volg) dat ze nu sinds haar scheiding ineens al die feestjes af gaat en het dan heeft over het leven dat niet stopt met kinderen. Geloof eerder dat haar man haar hierin tegenhield?
Naaaah ik weet niet wat ik lees joh. Het ziet er treurig uit op je 40e? Wow.
Ik voel me verder niet aangesproken want ik ga soms naar een festival, niet met een groep en doe geen drugs maar wat een nare manier van oordelen over mensen (vrouwen/moeders) die het haar hun zin hebben zeg. Echt bekrompen.
Haha dit denk ik altijd bij Marlieke elke keer als ze uit is gegaan zonder man en kinderen en dat ze dan vooral met kater, doorgelopen make up en al op insta komt met hoe erg ze dit nodig had om even lekker tot rust te komen gevolgd met hoe zwaar het moederschap daadwerkelijk is.
Als je je maar rustig houdt! Niet teveel lol maken.
Mijn moeder van 63 is dit weekend voor het eerst in haar leven naar een festival geweest. Reggae Lake en ze vond het zo leuk en heeft zo genoten dat ze voor de dag erna weer een kaartje kocht en 2 dagen is geweest.
Wat is daar treurig aan
Niks. Bedoelt niemand
Is net het omgekeerde van treurig vind ik !
Staan de comments nu uit? Zie helaas niks!
Eidt: al gevonden. Jeeeemig
Wat heeft jouw moeder hier nou weer mee te maken? Niemand zegt toch dat dat treurig is
Mijn moeder niks maar het was een voorbeeld over iemand nóg ouder is dan 40 en dat ik dus niet snap wat daar treurig aan is. En jawel Freedom zegt het toch
Word het hele op social media plaatsen met ellenlange inspirerende en waarderende
teksten niet treurig gevonden? En bezig zijn met hoe cool een kater is en jezelf filmen voor op je socials is? In plaats van het daadwerkelijk naar een festival gaan als 30/40/50/100 plusser?
Het gaat hier toch duidelijk over types als de huismuts & co en over hoe zij zich gedragen
Voor mij niet per se duidelijk nee aangezien ik dus lees dat het op die leeftijd terug is. Leeftijd wordt erbij gehaald.
Ja dit. En voortdureeend die stories: ‘07.30 en nog steeds aan het raven!!’, ‘10.30, twee uur slaap en weer raven!!’
Helemaal niet. Het gaat over hoe een specifiek type mensen een soort bewijsdrang hebben om hun hele social media onder te gooien met hun “kijk mij leKkEr gEk BuRnY sTylE RaVen op LL” en dat die posts lachwekkend of cringy zijn om te lezen. Rachel die hele groupchats via haar story deelt hierover hihahoo zijn gewoon right in the cringe.
Dat gaat niet over die mensen zelf die daadwerkelijk lol hebben op een festival, of jouw moeder op Reaggealake. Maar die manier waarop dit op social media geuit wordt.
Tenzij jouw moeder ook meerdere filmpjes van zichzelf kakenklemmend (disclaimert vb van Rachel op Wildenburg, niet LL), met verwilderde afters want ze is ooh zo dol, en daarna heel haar prive chat op de story zet om te bewijzen dat dit écht zo amazing is en iedereen het amazing vond en volgend jaar weer, gaat het dus niet over jouw moeder en haar leeftijd.
En zelfs als jouw moeder dit wel doet, vooral lekker doen, maar dan gniffelen we wel een beetje om haar stories.