tienvanwil die losgaat op Enya ![]()
Zij boekt haar volgende vakantie bij Walter van B&B
Krijg er Hans Klok vibes van door die handbewegingen
Releeeeeeeaaaase me
De familie Bollen heeft 4 weken op Mallorca lopen bakken en in de story over dat ze naar huis vliegen schrijft ze âsee you next monthâ ![]()
Even los van de vliegschaamte die overduidelijk ver te zoeken is: hoe bruĂn zijn deze mensen? Ik blijf het ook dom volgen omdat deze lifestyle zo ver van me afstaat dat het me ergens fascineert.
Ze had laatst een foto met haar vrienden en 1 vriendin had nog niet dezelfde teint en toen schreven mensen ook dat die echt nog goed moest bijkleuren ![]()
![]()
Overigens denk ik wel ja algemeen bekend dat familie bollen elke vakantie op vakantie gaat. Denk dat ze doelt op de herfstvakantie die is halverwege oktober.
Ik vind dit sowieso altijd een domme opmerking. Ik ben zelf echt mega voorzichtig met mijn huid en de zon dus SPF me ook suf. Gevolg: na 3 weken vakantie in Spanje krijg ik meermaals te horen: â jij bent ook niet echt bruin geworden.â
Echt, alsof dat het hele doel is van vakantie in een â warm landâ.
Doet me denken aan de filmpjes van BritneyâŠ
Ja vind het ook bizar dat ze met alle gezondheidsrisicoâs 4 weken bakken met kids een goed plan vinden. Maar het meest bizarre was nog dat ze die vrienden en kinderen van Jacqueline gingen ophalen
ik kom zelf ook uit een samengesteld gezin en wij gingen ook alleen met zân allen op vakantie maar ga dan gewoon wanneer iedereen kan, echt bizar decadent dit.
Ze hebben een relatie en Jacqueline had de kinderen niet, moet ze dan terwijl haar geliefden op vakantie zijn thuis blijven terwijl haar kinderen weer bij hun vader zijn. Los van het milieu aspect (zijn ze toch niet mee bezig kijk maar naar hun kledingshop) snap ik ergens wel dat Jaqueline mee gaat met haar partners en dat ze samen met Michelle de kinderen op gaat halen. Het is ook een levenstijl waar ik mezelf niet mee kan identificeren maar dat is niet belangrijk.
Maar dan ga je er ook vanuit dat ze dus niet smeren etc⊠mijn kinderen zitten ook bijna de hele dag in uv shirt, altijd in spf 50 - elke 2u (ja echt), maar zijn echt intens bruin geworden in 4wkn Spanje
⊠en spierwit (haar) waardoor dat nog extra opvalt. Want je zou door dat witte haar ook nog eens denken dat ze niet snel kleuren haha.
Zeker als die kleintjes nog 3-4u per dag slapen, zal het bakken van de kinderen wel meevallen.
Edit: Eh ik reageer op jou maar is niet perse op jou. Excuuuus
Dan laat je je kinderen toch met je vrienden meevliegen - die tegelijk kwamen - of vliegt 1 iemand terug? Nu zijn het toch echt onnodige tickets & vliegurenâŠ
Ik snap je alleen als je zelf totaal niet bezig bent met het klimaat en je buiten dat genoeg geld hebt zal je dat ook aan je reet roesten toch
Volgens mij mag je maar een x aantal kinderen met één begeleider mee laten vliegen. Zeker vanaf een bepaalde leeftijd.
Die vakanties zien er ook echt uit als mijn nachtmerrie, de hele dag bruinbakken bij dat zelfde zwembad, steeds die zelfde fotos met die beige graf filter eroverheen.
Ze doen zo te zien ook niet anders dan bij dat zwembad lkggen bakken en dat een aantal weken lang đ« đ« đ«
Nee dat moet ze niet, ik zou allemaal thuis blijven dan tot iedereen mee kan. Wij gingen alleen op vakantie met zân allen, of niet. Dat was wat ik bedoelde. Maar zij zijn zo loaded dat het altijd en, en, en is.
Ze zijn ook uit eten geweest, naar het strand geweest en 2 x wezen shoppen!!
Ik heb dit (de hele dag aan het zwembad slijten) ooit drie dagen geprobeerd en ik werd gek, de dagen gingen zo langzaamâŠ
Dit onderwerp, hoe iemand zân vakantie indeelt en de ander het vreselijk vind, komt elke zomer in een of ander topic wel terug. Iedereen viert vakantie anders, thatâs it.