Mommybloggerstopic #10

Dit idd, al is het net zo irritant (vind ik) om zoiets te zien bij mensen van 25 als mensen van 40+. Dus wat dat betreft maakt leeftijd verder niet uit. Iedereen moet lekker doen waar die blij van wordt op een festival, maar waarom moet het zo uitgebreid worden uitgemeten op social media alsof het zo ontzettend cool is dat je ~ een raver ~ bent.

18 likes

Hoe noem je haar

6 likes

Zo noemt ze zichzelf

7 likes

Gelukkig heeft Nina Pierson die schorre stem elke dag!

10 likes

Heet gewoon een midlife crisis (rachel en nina enzo).

3 likes

Ja het OOGT wat treurig verder bedoel ik echt precies niks. Ik zeg nog letterlijk het gedrag is hetzelfde, gewoon lol maken. Ik bedoel dus niet dat het treurig is. Het ziet er alleen anders uit. Ik ben zelf ook een moeder van die leeftijd en doe ook dingen die ik leuk vind. En daarom weet ik ook dat het niet treurig IS en dat bedoel ik dus ook niet.

4 likes

Haha nee dat doet m’n moeder natuurlijk niet.

Ok nu snap ik de cringe!

1 like

Ga het lezen geen grap

1 like

Ondertussen zit ik de hele tijd met deze in mijn hoofd:

15 likes

Ja maar dit is ook een van de beste nummers die ooit gemaakt zijn.

13 likes

Ja niks mis mee

13 likes

hahahaha ik snap nu pas de bijnaam die ze zichzelf heeft gegeven, wat kut

4 likes

Echt, het verbaast mij hoe mensen hun identiteit maken van een gebeurtenis. Inderdaad wat iemand al zei: ik ben zwanger dus nu ben ik deskundige zwangerschap. Mama zijn = mijn identiteit. Ik ben gescheiden, dus ik word nu deskundige scheiden. Single mom zijn = mijn identiteit.

Eigenlijk ligt het in het verlengde van de hele coach-hype. Ik ben afgevallen dus ik ga een 4-delige online shabby cursus volgen en jou daarna vertellen hoe je het moet doen. Maar dan schrijf je er een boek over of maak je stories/social content.

En ja, ik zit middenin die festival-scene, maar dan heb ik zelf niet de energie om alle feestjes af te gaan. Het is echt indrukwekkend hoe mensen party-animal hun identiteit kunnen maken. Ook niet moeders by the way. Laatst las ik iemand die vroeg of iedereen ook zoveel koosnaampjes had overgehouden aan een weekendje Lowlands. Gevolgd door allerlei insider-jokes hashtags met die namen erbij.

Help.

14 likes

Ja ik had toch het idee dat die bewijsdrang om aan de hele wereld te laten zien hoe lekker wild en vrij je bent na je puberteit/eerste studentenjaren toch wel over zou gaan. Voor mij is die bewijsdrang inderdaad hetgeen waar je in je tiener en begin twintiger jaren nog wel mee wegkomt maar wat na je 30e een beetje sneu wordt. Niet het raven op festivals zelf, daar ben je nooit te oud voor zolang je dat leuk vindt.

21 likes

Meen je, hoe spreek je dat uit hahah zegt zij het ook echt zo tijdens het spreken?

10 likes

Ja ik vind zelf die bewijsdrang sowieso erg cringy, welke leeftijd/kinderen of niet ook. Vind die glorification of alcohol bij bonnie bijv net zo tenenkrommend.

En sowieso wat als je als moeder hier geen behoefte aan hebt en alleen maar thee wilt drinken in de speeltuin? Is je leven dan “wel opgehouden” zoals Nina dat benoemt. Of gaat je leven alleen door als je zonder stem nachtenlang ravet in de Bravo?!

15 likes

Nou dit idd, lukte mij niet om me goed uit te drukken maar dit is de spijker op zn kop

6 likes

Ik vind het vooral grappig dat het bewijs dat “je leven niet over is na kinderen” dan is dat ze 1x per jaar een weekendje naar een festival is. Dit bewijst eerder het tegenovergestelde voor mij :sweat_smile:

29 likes

Ik lees het telkens als Ree-veghol maar das vast niet haar bedoeling hè?

8 likes

Dat vind ik dan weer klinken als ree-veenmol en zo is het cirkeltje wel weer rond

image

13 likes