Mommybloggerstopic #10

Ik lees het telkens als Ree-veghol maar das vast niet haar bedoeling hè?

8 likes

Dat vind ik dan weer klinken als ree-veenmol en zo is het cirkeltje wel weer rond

image

13 likes

Ik dacht dat de ch als g uitspraak was :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik oook hahaha, ik las het in mn hoofd hier steeds als Raf-eggel.

2 likes

Huismuts weet ook van geen stoppen hè.
Het gaat maar dooooorrr.

4 likes

Zit nog in biddinghuizen ?

8 likes

Meer screenshots, meer feestjes, meer cringe.

5 likes

12 juli had Elise het in haar podcast over het stoppen met de spenen bij de tweeling. Nou heel verhaal over Sinterklaas en de Kerstman blabla en ze kregen een cadeau, allebei een visnet.

Maar nu kwam dit in de laatste vlog pas terug? Ook met beelden van die visnetten. Maar zouden die beelden dan al ruim een maand ‘oud’ zijn?

5 likes

Ik snapte dit ook niet, want dat verhaal heb ik een maand geleden ook al gehoord inderdaad.

4 likes

Ja ik denk dat die editor (want volgens mij edit Elise haar vlogs niet zelf) misschien stukjes ‘bewaard’ om andere vlogs aan te vullen? Ik heb geen idee hoe dat werkt haha. Maar het is vooral ook best lang inderdaad, ruim een maand.

1 like

Zat er misschien een samenwerking in? Die videos moeten meestal nog langs de opdrachtgever voor feedback en goedkeuring waardoor het best lang kan duren voor iets online komt.

2 likes

Nee, totaal niet! Het ging echt over het stoppen met de speen en die visnetten werden ingepakt in beeld gebracht en niet bij merknaam genoemd :sweat_smile:

3 likes

Maar vind je het raar dat de beelden van een maand geleden zijn? Want naar mijn idee doen meer youtubers dat… fadim doet dat ook.

2 likes

Nouja raar… ik weet niet. Ik was er eerder verbaasd over en dat ik dacht van: ‘waarom?’ Je vlogt, een weekvlog, dat edit je en zet je online. Ik vind een maand dan ook best wel lang. Stel je vlog is al heel lang kan ik wel inkomen dat je een stukje bewaard tot volgende week. Maar bij een maand heb je toch alweer best veel nieuwe beelden.

Dus nee, raar vind ik het niet echt. Meer gewoon benieuwd waarom.

5 likes

tienvanwil die losgaat op Enya :neutral_face:

9 likes

Zij boekt haar volgende vakantie bij Walter van B&B

17 likes

Krijg er Hans Klok vibes van door die handbewegingen

4 likes

Releeeeeeeaaaase me

10 likes

De familie Bollen heeft 4 weken op Mallorca lopen bakken en in de story over dat ze naar huis vliegen schrijft ze ‘see you next month’ :sob:

Even los van de vliegschaamte die overduidelijk ver te zoeken is: hoe bruín zijn deze mensen? Ik blijf het ook dom volgen omdat deze lifestyle zo ver van me afstaat dat het me ergens fascineert.

19 likes

Ze had laatst een foto met haar vrienden en 1 vriendin had nog niet dezelfde teint en toen schreven mensen ook dat die echt nog goed moest bijkleuren :rofl::sob:
Overigens denk ik wel ja algemeen bekend dat familie bollen elke vakantie op vakantie gaat. Denk dat ze doelt op de herfstvakantie die is halverwege oktober.

8 likes