Mommybloggerstopic #10

Ik vind dit sowieso altijd een domme opmerking. Ik ben zelf echt mega voorzichtig met mijn huid en de zon dus SPF me ook suf. Gevolg: na 3 weken vakantie in Spanje krijg ik meermaals te horen: “ jij bent ook niet echt bruin geworden.”

Echt, alsof dat het hele doel is van vakantie in een ‘ warm land’.

33 likes

Nee thanks!

7 likes

Doet me denken aan de filmpjes van Britney…

9 likes

Ja vind het ook bizar dat ze met alle gezondheidsrisico’s 4 weken bakken met kids een goed plan vinden. Maar het meest bizarre was nog dat ze die vrienden en kinderen van Jacqueline gingen ophalen :joy: ik kom zelf ook uit een samengesteld gezin en wij gingen ook alleen met z’n allen op vakantie maar ga dan gewoon wanneer iedereen kan, echt bizar decadent dit.

3 likes

Ze hebben een relatie en Jacqueline had de kinderen niet, moet ze dan terwijl haar geliefden op vakantie zijn thuis blijven terwijl haar kinderen weer bij hun vader zijn. Los van het milieu aspect (zijn ze toch niet mee bezig kijk maar naar hun kledingshop) snap ik ergens wel dat Jaqueline mee gaat met haar partners en dat ze samen met Michelle de kinderen op gaat halen. Het is ook een levenstijl waar ik mezelf niet mee kan identificeren maar dat is niet belangrijk.

7 likes

Maar dan ga je er ook vanuit dat ze dus niet smeren etc… mijn kinderen zitten ook bijna de hele dag in uv shirt, altijd in spf 50 - elke 2u (ja echt), maar zijn echt intens bruin geworden in 4wkn Spanje :sweat_smile:… en spierwit (haar) waardoor dat nog extra opvalt. Want je zou door dat witte haar ook nog eens denken dat ze niet snel kleuren haha.
Zeker als die kleintjes nog 3-4u per dag slapen, zal het bakken van de kinderen wel meevallen.

Edit: Eh ik reageer op jou maar is niet perse op jou. Excuuuus

3 likes

Dan laat je je kinderen toch met je vrienden meevliegen - die tegelijk kwamen - of vliegt 1 iemand terug? Nu zijn het toch echt onnodige tickets & vlieguren…

8 likes

Ik snap je alleen als je zelf totaal niet bezig bent met het klimaat en je buiten dat genoeg geld hebt zal je dat ook aan je reet roesten toch

1 like

Volgens mij mag je maar een x aantal kinderen met één begeleider mee laten vliegen. Zeker vanaf een bepaalde leeftijd.

2 likes

Die vakanties zien er ook echt uit als mijn nachtmerrie, de hele dag bruinbakken bij dat zelfde zwembad, steeds die zelfde fotos met die beige graf filter eroverheen.

Ze doen zo te zien ook niet anders dan bij dat zwembad lkggen bakken en dat een aantal weken lang 🫠🫠🫠

35 likes

Nee dat moet ze niet, ik zou allemaal thuis blijven dan tot iedereen mee kan. Wij gingen alleen op vakantie met z’n allen, of niet. Dat was wat ik bedoelde. Maar zij zijn zo loaded dat het altijd en, en, en is.

7 likes

Ze zijn ook uit eten geweest, naar het strand geweest en 2 x wezen shoppen!!

9 likes

Ik heb dit (de hele dag aan het zwembad slijten) ooit drie dagen geprobeerd en ik werd gek, de dagen gingen zo langzaam…

5 likes

Dit onderwerp, hoe iemand z’n vakantie indeelt en de ander het vreselijk vind, komt elke zomer in een of ander topic wel terug. Iedereen viert vakantie anders, that’s it.

61 likes

In het kader van influencers op vakantie heb ik me dus echt verbaasd over Shirley. Dat zij veel deelt over de kinderen is natuurlijk al bekend, maar ik vond het toch wel een nieuwe dieptepunt dat er een artikel online kwam tijdens hun vakantie waarin ze uitgebreid verteld dat de kinderen in een apart tentje liggen terwijl ze ook overal al vermeld had op welke camping ze stonden. Vraag me dan echt af of ze dan echt nog steeds niet snapt hoe het internet werkt en dat dit ook mensen met minder goede intenties kan bereiken.

26 likes

Kelly heeft weer een nieuwe cash cow gevonden.

11 likes

Vast ook weer iets waar ons Kel een avondje een cursus in heeft gevolgd en nu denkt expert te zijn.
Coach zou echt een beschermd beroep moeten worden.
Ik zag dat ze ook een b&b hebben bij hun huis. Papa Sjenkie gaat dat runnen

5 likes

En die cringy reels die ze met newbornfitmama maakt… ik snap niet dat men dat grappig vindt?

11 likes

Klinkt als een nachtmerrie… NOT. Lekker relaxen met leuke mensen in een mooi hotel met mooi weer! Smaken verschillen maar dit is niet echt een nachtmerrie voor veel mensen!

6 likes

Dat weet jij toch niet. Ik zou er geen vakantiedag voor opnemen. En met mij genoeg andere mensen. Zet mij maar twee weken in een tentje op de vriezende top van een berg. Zonder andere mensen.

11 likes