Ik vond dit ook wel een goed filmpje.
Edit: kunnen jullie dit wel zien? Bij mij komt er nu alleen meer een zwart vlak. Het is een link naar een reel op instagram.
Ik vond dit ook wel een goed filmpje.
Edit: kunnen jullie dit wel zien? Bij mij komt er nu alleen meer een zwart vlak. Het is een link naar een reel op instagram.
Het is het eerste filmpje van dit account. Daar is het ook een zwart vlak.
https://instagram.com/nicovandendries?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ==
Volgens mij heb ik dit filmpje hier al zo vaak voorbij zien komen haha. Maar doet niks af aan de boodschap, want het is zeker een goed filmpje!
Wat een heftige blauwe plekken.
Je kan raven of je kan het niet.
Waarschijnlijk weet ze niet eens wat Parkzicht was.
Komt vast door de zweep en klauwen van de Bravo
Niet lachen! Gestrekt been erin! Eindigen aan de vangrail!
Niet āeen hand aan de vangrailā?
Hoe zal dat gaan bij Elise dār insta story: āschat ik ga effe mezelf filmen, kom jij me dan na 3 seconde een kus geven en doe dan ook even een hand op mān knieā
Ik vroeg me dit ook af bij mama lotje ?
Die kwam voorgesteld voorbij, maar hoe kan da niet in scĆØne zijn gezet lol
Als je denkt dat het niet erger kan: Sanny gaat kleuteren.
Ik wil hier nog even op inhaken! Door er iets aan toe te voegen, want hoe denken jullie over het delen van andermans filmpjes, soort van viral reels delen⦠zoals bijv marketingvrouw nu toevallig doet. Zij laat haar eigen kinderen niet zien, vind ik goed! Maar deelt nu wel een reel met daarin een ander kind. Ik vind het een kwetsbaar filmpje. misschien lollig ofzo bedoeld? En t gaat waarsch viral,ā¦maar waarom zou je dit delen als je er op tegen bent om kinderen in beeld te brengen?
Het valt me op dat Michelle Bollen niet meer op Instagram te vinden is. Ook Koen en Jacqueline al een tijdje geen Posts. Trouble in huize Bollen??
Vraag me af waarom ā¦
Huh waarom is jou username lichtgekleurd?
Omdat het een nieuw account is vgm
Klopt, eerste keer wat geplaatst. Ik lees vooral vaak, maar het viel me op dat MBās account verwijderd is (lijkt het)⦠vond het altijd leuk om haar te volgen
Is niet verwijderd.