Lezen meid.
Gelukkig staat er ook “MIJN nachtmerrie”
Maar ik kan me voorstellen dat het voor tokkies als jij de ideale vakantie is.
Huh…? Is dit een forumgrapje of gewoon heel onaardig.
Het valt me op dat er nogal hoogdravend wordt gedaan over wat nou een goede invulling van een vakantie is… boeiend. Dat is toch voor iedereen ander?
Onaardig zijn is wel een beetje donniedarko’s forumidentiteit ja
Kusjes op al jullie tere zieltjes
Reels niet gezien maar de naam newbornfitmama vind ik al cringy genoeg. Hoe verzin je het🫤
Ik kwam hier om dit te posten😂 Die Wout toch
Hahahhahah “tokkies als jij”
Dit zegt heel veel over jou, jij kent mij niet en dan zo’n oordeel. Verkeerde been uit bedje gestapt?
Je username en uitspraak over de vakantie zeggen al genoeg🤣
https://youtu.be/F4WZ_k0vUDM?si=l7tQNECbMXaCJmMR
Zag dit filmpje voorbij komen. Doen vloggers toch niets mee. Maar vond het een ‘mooi’ filmpje en bizar dat kinderen nog in zo grote getale op internet worden gekwakt.
Wees lekker trots op jezelf dat je zo bevooroordeeld en onaardig bent. Niveau pest gedrag.
Ben je nieuw hier?
Dit is niet pesten, dit is gewoon ons Donnie.
Hahaha en dan ook in de reeks nog 2 filmpjes van hemzelf dat hij aan het sporten is. Waarvan hij er 1 op zelfontspanner op de grond zet en dan gaat hardlopen dan moet je dus na 10 meter teruglopen naar je telefoon en dat laatste stukje van t filmpje afknippen hahaha wat een moeite voor zoveel eigen geilerij
Heeft iemand hier in het verleden 8 passengers gevolgd? Zij waren ooit zo’n typische mormoonse happy vlogger family. Die moeder is de afgelopen jaren afgezakt in een soort cult rondom “truthful living” en is gisteravond gearresteerd wegens kindermishandeling. (Zij was ook degene die bijvoorbeeld haar kind van 4 zonder lunch naar school liet gaan als dat kind het vergat. Of haar puberzoon maandenlang geen toegang tot zijn slaapkamer gaf als straf). Haar oudste dochter had al alle banden met haar familie verbroken en heeft er een tijd geleden in een podcast over gesproken.
Ik vind het echt absurd om te zien hoe zo’n ogenschijnlijk happy family in een paar jaar tijd echt compleet naar de shit kan gaan omdat de ouders steeds conservatiever, strenger en controlerender worden.
Omg wat bizar. Maar ik kijk er ook niet echt van op. Wat een achterlijk mens was zij altijd in die vlogs. Heb ze op een blauwe maandag heel even gevolgd jaren geleden.
Volgensmij rommelde het al wel langer daar in de familie. De oudste dochter had inderdaad al geen contact meer (en de rest van de familie ook niet meer) en ze schijnt ook gescheiden te zijn van haar man. Haar man/ex woont geloof ik weer samen met de oudste zoon ergens anders. Dus alleen de kleintjes woonden nog bij haar. Hoop echt dat die kinderen goed terecht gaan komen!
Ik zie nu dat haar oudste dochter op instagram vraagt of mensen links/video’s door kunnen sturen van alle kwalijke dingen die haar moeder online heeft gedaan en gezegd. Omdat het te veel is om het zelf uit te zoeken. Ze zegt ook dat de kinderen veilig zijn opgevangen gelukkig!
Ik vind dat ook echt bizar dat ze altijd op vliegvakantie gaan
Teske is weer zwanger!
In het verlengde hierop: een andere kleinere mommy influencer die een filmpje van haar dochter plaatst met de tag van de naam van het kinderdagverblijf…