Kan niet verstaan wat haar zoon zei dat dan zo grappig was?
Denk dat djurres nekhaar ook wel overeind stond… kanonnen wat een ongemakkelijkheid
Ik vind de podcast van Vita en Elise altijd wel leuk om te luisteren maar de laatste aflevering heb ik uitgezet. Ik vind de ouderwetse dieetgedachten bij de ‘healty lifestyle’ echt zo ongezond. Jezelf vanalles ontzeggen, angst om op de weegschaal te staan etc. Echt zo niet-inspirerend en ongezond om naar te luisteren.
Dit viel mij in de vlogs en op insta ook al op. Erg jammer dat ze dit zo verspreiden.
Dacht ga ook even die podcast luisteren en ik haak al af op het moment dat ze zegt dat geen kaas mag eten terwijl ze zo een kaasliefhebber is. Dan gaat er toch iets mis.
Ja dit had ik ook, maar denk dat Elise nog nooit echt heeft “moeten” afvallen in haar leven van zichzelf. Wil haar eigenlijk ervoor behoeden, diëten zijn een val.
Doe eeeeeven normaal, Elise die de oppas mee nam op vakantie naar Portugal en het iedereen aan zou raden. Denk dat mensen überhaupt blij zijn dat ze een vakantie kunnen betalen, laat staan een vakantie + oppas
Net als Gio die vraagt aan de kijkers of ze tips hebben of iemand kennen om een dashcam in een Panamera aan te sluiten
Dit meen je niet. Meine Gute dit is toch weer zo treffend hoe ver zij van de realiteit staat.
Ik zag toevallig laatst een heeele oude vlog van haar voorbijkomen uit de Blonde Tigers periode ( circa 5-6 jaar geleden), ik ging uit nieuwsgierigheid kijken, en tuurlijk was het daar duidelijk dat ze privileged was maar ik vond het wel een hele andere Elise. Het is haar echt compleet naar haar hoofd gestegen.
Ik volg haar ook niet meer om deze reden.
Betalen ze die oppas dan gewoon door? Luxe hoor
Serieus…
Maar hoe moet je anders samen sporten op vakantie?
Elise had ook een keer een supergoede tip om je seksleven spannend te houden als je kleine kinderen hebt: Overdag seks hebben!
Lijkt me leuk, alleen mijn vriend en ik werken allebei overdag.
Huisvolkids is weer zwanger. Ik zie haar wel eens voorbij komen op insta met 5 kinderen als single mom en nu baby nummer 6 onderweg. (Was oorspronkelijk een drieling)
hahha nee. Waar zegt ze dit?
Ik vind dit eigenlijk niet zo raar?
Aanraden vind ik raar, het zelf doen niet, fijn dat ze dat kunnen betalen. Maar als je het aanraadt lijkt het alsof ze denkt dat (bijna) iedereen dit ook kan betalen.
Gelukkig heeft Enzo hem een paar dagen geleden gebeld om hem te tippen over een Go-Pro om mee in de auto te filmen, dus dat komt goed uit! (Omdat het OM een onderzoek is gestart naar vloggers die met camera in de hand filmen in de auto)
Maar dat zijn 2 verschillende dingen, dashcam is om vooruit de weg op te filmen.
Tja. Ik denk ook ergens; je kijkt naar influencers waarvan je weet dat ze stinkend rijk en in een paralel universum vol rijkdom leven. Waarom zijn jullie steeds verbaasd?
Huh hoe kun je hier níet verbaasd over zijn? Vind het echt next level decadent.