Mommybloggerstopic #10

Damn, jij kent haar persoonlijk hoop ik met al deze aannames in jouw post.

36 likes

Ben jij haar arts?

5 likes

Ik begrijp dondersgoed hoe het komt en snap jullie reacties ook. Er zijn zoveel zzp’ers. Ook zij moeten zorgen voor een verzekering rondom ziekte/verzuim > al dan niet via een broodfonds. Dat je van je privĆ©leven delen een verdienmodel maakt is een keuze, ƩƩn die velen geen windeieren legt. Ik blijf erbij dat het voor je mentale gezondheid niet goed is en al helemaal niet bijdraagt in dit soort gecompliceerde situaties.

3 likes

Je kunt best wat vinden van het delen van kinderen (wat je verhaal ook is) maar echt laat die vrouw gewoon verder en ga geen diagnose stellen. Niemand gaat voor zn lol door zo’n rotperiode. Als je het wat zwaarmoedig vind gewoon niet naar kijken :slight_smile:

19 likes

Nee, wel ervaringsdeskundige op het gebied van longontsteking door verkeerde ademhaling en bekend met depressie na verlies van een kind.

1 like

Dat vind ik heel erg voor je maar dat praat natuurlijk niet goed wat voor troep je hier allemaal typt op basis van een aantal foto’s

22 likes

Maar zou dan een " kantoorbaantje " helpen om uit haar " zwaarmoedigheid " te komen? In wat voor context bedoel je die? Dat ze dan financiƫle zekerheid heeft? Ik vind het vooral heel erg wat ze als gezin al bijna 3 jaar moeten doorstaan. Je kan niet over haar longontstekingen oordelen want je weet zelf niet hoe dat komt en het zijn vooral onze zaken niet. Vervelend dat je ook nare ervaringen hebt maar jouw verhaal is niet haar verhaal

13 likes

Ben jij de kno arts van Bonnie?

27 likes

Billie-Rose die niet wilt dieeten maar wel new fysic en de beroemde appeldag promoot…

7 likes

Is een appeldag dat je de hele dag een appel eet?

6 likes

Oh lord is dat echt nog een ding? Ik dacht dat de appeldag iets uit een ver verleden was en we inmiddels wel weten dat dit soort onzin niet werkt?

22 likes

Yes

8 likes

Ja vind het ook best schadelijk dat ze dit promoot. Heb ook gereageerd op haar stories. Maar zal vast geen reactie terug krijgen…

Edit: ik zie dat ze aan het typen is. Ben benieuwd.

5 likes

Nou erg kromme reactie. Mag hem natuurlijk niet kopieeren maar het komt er op neer dat ze vind dat we het meer moeten zien als een detox. En waar andere dat doen door te vasten of met sapjes in de weer gaan doet new fysic dit met appels. En het is absoluut niet jezelf uithonger maar een reset naar een gezond lichaam. Heb gezegd dat het echt uit de middeleeuwen komt en dat ze haar hand ervoor in het vuur kan steken dat ze mensen hier mee triggert om ook lekker een appeldagje te houden. En dat ze gezond eten en bewegen zou moeten promoten. Echt wat een bullshit!

8 likes

Tenzij je echt slechte shit zoals heroĆÆne je lichaam in pompt heb je ook helemaal geen detox nodig, dat regelen je nieren en lever gewoon voor je.

20 likes

Ja dat heb ik ook gezegd. Er zal wel weer een disclaimer in de volgende storie komen om de schade te beperken.

4 likes

Echt met 10 seconden simpel googlewerk kom je al op een betrouwbare bron (hoogleraar) dat dit onzin is. Dat je daar als influencer dan ook reclame voor wil maken :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: Maargoed, de schoorsteen moet ook roken

7 likes

Ja ik vind het ook echt schadelijk. Geen reactie meer terug gehad ook. Het valt me echt van der tegen.

6 likes

Michelle B die in haar nieuwste vlog zelfs trots overkomt op dat ze lijkt te zijn aangehouden voor te hard rijden. Ze zegt je moet niet zeiken bij een boete, dan moet je je maar ā€œnetjes aan de snelheid houdenā€ en ā€œafstand van je voorgangertje houdenā€. Anders kun je gewoon een boete krijgen, jammer dan. De arrogantie is immens🤯 Vooral de afstand van je ā€œvoorgangertjeā€ is wellicht ook handig voor de veiligheid. Maar goed, het verschil met mij is natuurlijk dat ik niet in een tank rijd.

13 likes

Ze zat laatst in een vlog ook ongegeneerd op haar telefoon terwijl ze reed. Dus ze doet, filmt Ʃn publiceert dat bewust, wat gaat er dan door je heen vraag ik me af.

Zijn er al coaches die influencers helpen om zich in het verkeer niet te gedragen als een volslagen debiel?

8 likes