Mommybloggerstopic #10

Ik ben vooral benieuwd wat dit inhoudt. Kan me hier precies niets bij voorstellen.

@Rockstar zie nu jouw uitleg, maar dat is toch gewoon schoolbeleid en niet iets wettelijks?

7 likes

Hmm mijn vraag/uitleg heeft niets te maken met de juridische reden waarom ze uit het huis moeten.
Ze moeten uit dat huis in Tiel en het gevolg daarvan is dat de kinderen terug van school veranderen en ze terug naar hun oude huis gaan.
Ik ben ook nieuwsgierig naar die juridische reden en kan ook zelf niet echt iets bedenken. Vooral omdat ze toch ook nog die b&b blijven gebruiken/uitbaten.

2 likes

De B&B kan wel gewoon doordraaien ja, dan zou ik dan toch daar alles cancellen en in ieder geval 1 ouder met de oudste 3 in die B&B gaan wonen doordeweeks zodat die nog lekker naar school kunnen gaan.
Nu moeten ze sowieso nog elke zoveel dagen weer op tijd terug voor ontbijtjes elke dag.

3 likes

Ik dacht eigenlijk dat ze tot de tijd dat ze echt teruggaan naar hun vorige woning ze de b&b aanhouden maae daarna weet ik niet? Dat is niet te doen toch. Dan moet je 2 uur rijden om een ontbijtje te brengen en het kunnen dan ook geen warme afbakbroodjes zijn. En dan weer terug om het schoon te maken etc. Lijkt me enorm vermoeiend en heel vooral omslachtig. Ze gaan dus eerst nog weer in een tijdelijke woning in Drunen wonen. Wat ik ook niet zo goed snap aangezien hun vorige woning nog niet eens verkocht is en ze daar ook nog voor betalen. Dan zou je denken dat ze geen tijdelijke woning nodig hebben toch.

4 likes

Lijkt me fantastisch als we Brabanders niet meer toestaan boven de rivieren te wonen. Zou zoveel stiller zijn hier :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Als ik het zo lees dan denk ik dat het nieuwe huis grote verborgen gebreken heeft en dat Kelly hier niet van op de hoogte was. Misschien asbest, vervuilde grond of iets dergelijks. Dat zal dan eerst moeten worden schoongemaakt voordat je daar veilig kan wonen.
De juridische procedure zal dan gaan over de meldplicht van de verkoper vs. onderzoeksplicht van de koper. En vooral over wie opdraait voor de kosten om het op te lossen.
Waarom ze dan wel doorgaan met die b&b snap ik ook niet. Maarja misschien zit ik er sowieso helemaal naast

4 likes

Klopt idd je hebt gelijk. Ze heeft gister een vlog geupload en ik dacht dat ze daarin zei dat ze eerst ergens tijdelijk in Drunen of in de buurt daarvan zouden blijven?
Als ze ze allemaal weer naar school doen in Drunen denk ik sowieso dat ze dus niet terugkeren naar Tiel. Voor die kinderen scheelt het dat ze de schopl al kennen en waarschijnlijk daar nog vriendinnetjes hebben anders vind ik dat ook zo sneu voor die kids.

Het vorige huis van kelly, die nieuwbouw zie je echt door heel Nederland en die worden relatief wel snel verkocht dacht ik. Vind de vraagprijs ook wel hoog voor dat huis hoor.
Precies hetzelfde type huis staat voor meer dan een ton minder online in Drunen.

1 like

Mies die een story wijdt aan de verloren en verwoeste kinderlevens in Palestina. Onmenselijk, een kind is een kind, het ene leven is niet meer waard dan het andere leven en het zou niet moeten uitmaken waar je geboren bent. Hypocrisie ten top toch? Trakteer jezelf voor de zoveelste keer op een nieuwe LV over de rug van al die kindertjes die de kleding van Jolie NoƩ mogelijk maken :sob:

7 likes

Ik zie niet hoe het medeleven van ons allen als niet-influencers dan van een betere orde zou zijn, eerlijk gezegd… :thinking:

6 likes

Zo lang je zelf niet over de rug van arme kinderen geld als water verdient en jezelf daardoor helemaal ziek consumeert om vervolgens te doen alsof je zoveel om alle kinderlevens geeft ben je in iedergeval een stuk minder hypocriet niet?

3 likes

En even benoemen dat ze ruim hebben gedoneerd. Who cares?! Typisch dat haar boodschap uiteindelijk weer om haar draait.

9 likes

Ik vind het sowieso vrij irritant dat iedereen als een soort woordvoerder ā€˜er iets over moet zeggen’ en dan met een loze ā€˜mijn hart breekt en ik denk er de hele dag aan’ story komt.

23 likes

Ja al die influencers die een kind hebben plaatsen nu dagelijks een story met mijn hart huilt, even stil vandaag, dit is vreselijk etc.

Natuurlijk wat er nu gebeurd is vreselijk, maar met alle andere oorlogen werden er niet dagelijks dit soort stories gepost waarbij ook kinderen het slachtoffer worden/werden. Los van oorlogen zijn er zoveel dagelijkse situaties van kinderarbeid, kindermisbruik etc. waar je ze ook niet over hoort.

9 likes

Ik vind het toppunt nog wel Iris zijlstra die dat ook doet en dan ook nog zegt: ā€œ Normaal heb ik zo zo zoveel zin in de herfstvakantie en heb allemaal leuke dingen gepland maar nu voelt het zo dubbelā€.

Moeten we nu dan medelijden met je hebben of?

9 likes

Dat je zoiets zonder enige zelfreflectie op internet kunt slingeren… is ook een kwaliteit zeg maar

5 likes

Als iemand nog behoefte heeft aan irritainment:

Ik ben haar reels nou al een paar keer tegengekomen en haar ding is dat ze zichzelf filmt terwijl ze met een overmatig serene (maniakale?) glimlach haar huishoudelijke taken uitvoert.

Oh en ze viert bijvoorbeeld dat haar zoon 42 maanden is geworden (en nee, 42 zit niet in de tafel van 12 :stuck_out_tongue: ).

Overigens denk ik dat zij zich kapot ammuseert om alle haatcomments en met bankbiljetten haar tranen droogt

6 likes

Dit is toch gewoon satire wat ze doet? Zo zie ik haar videosšŸ˜…

6 likes

+@Foefjeisthuis - Ik zag net een ander filmpje over het gras maaien en ik denk dat je gelijk hebt :grinning:

4 likes

Haha ja die grasmaai video vond ik heel grappig :joy:

Ik snap wel dat je dacht dat het echt was. De eerste keer dacht ik ook zoooo aan welke drugs zit deze meit. Maar als je dan ook haar reactie op de comments etc ziet valt het kwartje :laughing:

6 likes

Sanny heeft gister gemediteerd voor vrede…

12 likes