Dit is echt mijn grootste vlogirritatie, vloggen in de auto terwijl ze rijden. En ze doen het echt allemaal
Ja Michelle is wel vaker met haar telefoon bezig in de auto terwijl ze rijdt en haar " klavertje 4 " achterin zit. Zo asociaal om alles en iedereen in onveiligheid te brengen.
En dan in haar laatste vlog een soort van lacherig vertellen dat ze is aangehouden wegens te hard rijden.
Alsof het stoer is…
Pauline van echte Gooische moeders promootte dit toen ook al. Zo’n slecht voorbeeld.
Is er al meer over bekend waarom zij die PSV skybox niet meer hebben? Het hebben van dat ding werd tot een paar weken geleden nogal breed uitgemeten overal, maar nu hoor je er niks meer over, en ik begreep van een juicechannel (realityfbi) dat de skybox van de hand is gedaan. Dat hele hok is uitgebreid verbouwd. Ik snap er niks van.
Ik zag ze er pasgeleden nog wel in, verjaardag van 1 van de kinderen vieren
Het is een rasechte tokkie in een BMW, had niet veel anders verwacht.
Oke kelly c. Ging dus speciaal naar tiel verhuizen om die kids naar een vrije school te laten gaan en nu moeten ze wegens juridische redenen weer terug verhuizen naar brabant. Man dan word je toch echt gek. Ze kunnen dan wel weer in hun vorige huis maar nog niet direct. En dan moeten ze dus in brabant weer iets tijdelijks zoeken?! Wat fuckin vermoeiend.
Denk ook niet dat ze dit met plezier doen
Nee natuurlijk niet. Lijkt me echt een hel voor ze. Maar ze kon er nog niet veel over kwijt. Heel stressvol zal het waarschijnlijk zijn. Enige voordeel is dat hun vorige huis nog niet verkocht is. Ik dacht zelf dat dat huis allang verkocht was.
Ik ben niet van nl. dus geen idee van de afstanden.
Maar het oude en nieuwe huis is dus te ver van elkaar om de kinderen toch nog naar die school te laten gaan?
Het is nu ook niet dat zij of haar man 's morgens om 8 of 9 op kantoor moeten zijn dus er is volgens mij wel wat speling om de kinderen te brengen.
Dat zou wel mijn voorkeur hebben tegenover de kinderen terug van school te veranderen.
Natuurlijk als het 1 uur rijden is, is dat niet echt te doen.
Edit: oke ik heb google gevonden en het is dus wel ongeveer 1 uur rijden. nvm dus. sorry.
Dit is toch omdat hun huis nog niet verkocht was en het dus makkelijkste is om naar terug te gaan?
Hahaha zonder naar de forumnaam te kijken wist ik dat jij dit had gepost.
Ik ben vooral benieuwd wat dit inhoudt. Kan me hier precies niets bij voorstellen.
@Rockstar zie nu jouw uitleg, maar dat is toch gewoon schoolbeleid en niet iets wettelijks?
Hmm mijn vraag/uitleg heeft niets te maken met de juridische reden waarom ze uit het huis moeten.
Ze moeten uit dat huis in Tiel en het gevolg daarvan is dat de kinderen terug van school veranderen en ze terug naar hun oude huis gaan.
Ik ben ook nieuwsgierig naar die juridische reden en kan ook zelf niet echt iets bedenken. Vooral omdat ze toch ook nog die b&b blijven gebruiken/uitbaten.
De B&B kan wel gewoon doordraaien ja, dan zou ik dan toch daar alles cancellen en in ieder geval 1 ouder met de oudste 3 in die B&B gaan wonen doordeweeks zodat die nog lekker naar school kunnen gaan.
Nu moeten ze sowieso nog elke zoveel dagen weer op tijd terug voor ontbijtjes elke dag.
Ik dacht eigenlijk dat ze tot de tijd dat ze echt teruggaan naar hun vorige woning ze de b&b aanhouden maae daarna weet ik niet? Dat is niet te doen toch. Dan moet je 2 uur rijden om een ontbijtje te brengen en het kunnen dan ook geen warme afbakbroodjes zijn. En dan weer terug om het schoon te maken etc. Lijkt me enorm vermoeiend en heel vooral omslachtig. Ze gaan dus eerst nog weer in een tijdelijke woning in Drunen wonen. Wat ik ook niet zo goed snap aangezien hun vorige woning nog niet eens verkocht is en ze daar ook nog voor betalen. Dan zou je denken dat ze geen tijdelijke woning nodig hebben toch.
Lijkt me fantastisch als we Brabanders niet meer toestaan boven de rivieren te wonen. Zou zoveel stiller zijn hier