Heel bizar hoe snel dat ding weer van de hand gedaan is. Nu weer lekker tussen het plebs op de tribune ![]()
-verwijderd door moderator-
![]()
Haha de shade âwij kennen deze twee dames nietâ.
Joh deze twee zijn zowat de laatsten die ik met het woord juicy zou associëren haha
Maar echt. Ze gaan samen op vakantie, wohooo spannend.
lol is dat het? Héftig! Is de wereld hier wel klaar voor.
Oh nee geen idee, dat is het enige wat ik van hun weet omdat je er mee dood gespammed werd op de socials - ook al volg je ze niet.
Heeft papa sjenkie zân charmes weer in de strijd gegooid?
ohhh heel juicy ; ze lagen aan het zwembad ipv met de kinderen te spelen
-verwijderd door moderator-
Werkelijk in slaap gevallen van deze juice
Hahaha het verhaal is niet best maar zoals het werd aangekondigd verwachtte je minimaal overspel.
Grappig dat jullie zeggen dat het saai is, ik vind het vooral een fantastisch voorbeeld hoe fucked up dat mommybloggen is. Kinderen zijn gewoon aan het werk/een product voor de ouders, en moeten presteren als het hun uitkomt.
Ugh, hier zou echt wetgeving op moeten komen.
Haha jezus ik verwachtte ook een swingers escapade ofzo.
Lekker awkward ook dat die twee nu ook gewoon precies weten wie dit enorme zeikverhaal aan juicechannel heeft gestuurd ![]()
Het een sluit het ander niet uit toch, ik vind het wel fucked up maar dat is niet bepaald iets nieuws (in ieder geval met die Kelly Caprese, die ander ken ik niet)
Ik denk dat dit ook wel echt bij momenten zo is, maar is ook gebaseerd op 1 bron tav deze vakantie dus om dat nu als grote juice te gaan brengenâŠ
En precies wat we dachten. Verborgen gebreken aan de woning
ja was heel flauw expres want ik weet niet hoe je het wel schrijft, carese ofzo?
Oh hahah ja caresse geloof ik