Want manifesteren was teveel moeite?
Manifesteren is alleen voor je eigen geluk he
Waarom? Ik zou het irritanter vinden als ze niks zouden zeggen. En nog irritanter als ze een niet onderbouwd statement geven. Dan liever een story dat het ze veel doet. Ik vind stil blijven nooit goed.
Omdat het in veel gevallen alleen blijft bij wat het met hen doet. Als je zoân bereik hebt (en dingen verkopen/âinfluencenâ je werk is) mis ik echt een âcall to actionâ. En dan hoef je echt niet een expert te zijn maar een oproep tot doneren (of oproepen tot jezelf inlezen, demonstreren, of online activisten steunen) is imo een vrij kleine moeite zonder dat je meteen een standpunt in hoeft te nemen
Ben ik ook met je eens. Alleen Michelle B doet dat dan wel en dan zie ik hierboven dat er wordt gezegd dat ze het âhow can i make this about meâ maakt. Dus dan denk ik, je kan het ook nooit helemaal goed doen
En al helemaal erg is het als ze dan een serieuze post plaatsen, om vervolgens er meteen achteraan een vrolijke reclame te zetten
Kennen we de compagnon van Annic nog, orthomoleculair therapeut Linda Reinhardt?
Ze zit in de podcast van Thijs Lindhout en de titel is: BOOS op BOOS. Dit forum (de aanstichters)
haalt ze ook nog eventjes aan.
Voordat ik kijk en her niet aan bod komt: Vertelt ze ook nog over Annic? Hoe ze uit elkaar zijn gegaan?
Ik ben er na de eerste vijf minuten al klaar mee âja we wilden gewoon een platform maken voor vrouwen die zwanger wilden worden, want dat deel je in eerste instantie niet met je omgeving blabla, en dat was er nog nietâ.
Nee trut, het internet en fora staan hier vol mee, er is echt genoeg te vinden. Je wilde gewoon geld verdienen aan deze groep mensen. Own het gewoon
- Ik/wij wilden alleen mensen helpen word ongeveer 74x gezegd
- Ze laat in het midden of ze het er mee eens was dat er een advocaat op forummers werd afgestuurd, en daar proef ik uit dat ze dat te ver vond gaan. Ze zegt ook dat dat olie op het vuur was en als gevolg had dat er contact is gezocht met Boos.
- Linda is voor de tuchtrechter gekomen omdat een boze klant van Mamaworden die ook advocaat was een klacht ingediend heeft (heet dat zo?). Uitkomst was dat ze haar registratie mag houden
Ik heb nog niet verder geluisterd ( ben halverwege). Heb wel de indruk dat ze bepaalde dingen niet mag zeggen om juridisch gedoe met haar ex compagnon te voorkomen
Neen, behalve dat het moeilijk was voor Annic ten tijde van Boos.
DĂ© test van toen doet ze niet meer, wel andere. maar nog steeds een test met een vingerprikje bloed, volgens de website.
Ik werk zelf in een medisch labo en zoân stalen annuleer ik zonder overleg met medisch verantwoordelijke wegens: niet genoeg staal. Ik begin daar niet eens aan. Zelfs al is het van een premature baby (waarbij wel wel heel mild zijn als er te weinig staal wordt geleverd), je kan er gewoon niets mee.
Nul inzicht over de omstreden testen die kwakzalverij zijn. Ook de interviewer lijkt het niet te beseffen. Hij mekkerkt mee over hoe irritant Boos is, maar kijkt er zelf niet naar. Qua gebrek aan research kan dat wel tellen. Het halve gesprek ging over Boos.
Vanaf minuut 13: âWe zagen dat er heel veel vrouwen van een forum een andere mening hadden en we dachten dat moet stoppen, we sturen er een advocaat op af.â
Zo ziek eigenlijk. Als je dit hoort en het verhaal niet kent denk je toch ook van huh?? Waarom?
Ik vond het ook echt heel grappig en surrealistisch om te horen hoe het voor een buitenstaander is dat er een forum met vrouwen is (en zich dan ook nog boos maakt). Klinkt echt gek haha, ook alsof het een soort van entiteit is.
Ik heb het niet van A tot Z geluisterd maar kreeg de indruk dat ze niet echt inging op wat de zorgen/beschuldigingen dan waren (en of die terecht zijn volgens haar/achteraf).
Ik vind het ook weer getuigen van jezelf geweldig overschatten. Denken dat je op alle gebieden (medisch, ethisch, juridisch, marketing, commercieel) voldoende kennis hebt en zoân website dan de lucht in gooit, want er is âzo langâ en âzo goedâ over nagedacht. Hoewel ze volgens mij ook vooral leunde op de deskundigheid van partner Annic.
Tenenkrommend vind ik ook dat ze zegt dat de BOOS kijker niet hun doelgroep was want âte jongâ.
Dat getuigt wederom van geen kennis in huis hebben want een doelgroep laat zich niet vangen in leeftijd maar door de levensfase waarin ze zich bevinden.
Ze kreeg het gevoel kreeg dat ze terecht werd gesteld en ze had ook eigenlijk wel verwacht dat er steun zou komen van andere influencers ⊠Je zou bijna toch nog medelijden krijgen met haar.
Kregen ze ook toch, de hartjes- en âooooooh wat zijn jullie inspireeeeeeerendâ-reacties vlogen ze om de oren joh
Waren echt maar een pĂĄĂĄr influencers die iets kritisch postten.
Wat een slecht interview! De voornaamste vraag is toch: waarom een bloedtest verkopen? Wat voor conclusies kun je trekken uit het onderzoeken van 1 druppel bloed? En is dat wetenschappelijk bewezen? Die vraag heeft BOOS ze ook gesteld en hebben ze nooit goed beantwoord.
Ben btw nog steeds benieuwd waar Annic nou is geblevenđ
Helemaal mee eens. Ben ook zo benieuwd hoe het met haar gaat. Ik vond haar vlogs wel vermakelijk. Haar huis stond toch een tijdje geleden op funda? Dat is volgens mij het laatste wat ik van haar heb gezien.
Oh ik ben aan het smullen hiervan. Ik snap wel waarom een leek denkt âoh dit is geweldigâ en totaal niet stil staan bij de validiteit van de test en de loze claims âsynthetische hormonen zijn net drugsâ. Was vergeten dat het allemaal heeft plaats gevonden ten tijde van de eerste Corona golf. Mensen waren toen nog kwetsbaarder.
Ik heb dit vanochtend in de auto naar het werk geluisterd en heb een paar keer hardop zitten roepen tegen die twee, my god dat gelul over endorfine en dopamine ook weer ughhh.
Die interviewer had het ook over de views van die aflevering op Youtube en dan zegt ie: en op tv zal het ook nog wel goed bekeken zijn. En dan antwoordt zij, die vast weet dat BOOS geen tv-programma is, ook nog bevestigend.
Wat een stelletje drollen zeg. Maar fijn dat ze begrijpt dat het niet erg prettig is om een advocaat in je werkmail te krijgen over posts op dit forum.
de skybox is Idd weg, wel logisch als je een groot nieuw huis moet kopen