Skybox helemaal Jolie noe stijl maken en hop meteen weer weg gedaan. Hoe makkelijk, klaar ermee
Elise en Wouter hebben een huis gehuurd op Ibiza. Voor 8 maanden, om te kijken of ze daar willen wonen of gewoon als vakantieoord. Maar ze gaan wel lekker vaak heen en weer naar Nederland đ«
Ik verbaas me iedere keer over hoe rijk zij blijkbaar zijn
Ja echt enorm, net een nieuw huis & volledig laten verbouwen en dan dit kunnen. Ze gaan - lijkt me - niet hun huis in Nederland verhuren.
Laatste kans voordat de twins naar school gaan denk ik. Ze hebben het hier al vaker over gehad.
Ik verwacht niet dat zij daar van wakker liggen.
Alles wat ik erover ga zeggen: zo blij dat ik die twee geblokt heb.
Ik verbaas me erover hoe snel ze een soort van verveeld lijken te zijn (I know⊠dit is de visie van de niet-avontuurlijke mens.)
Aah daar is eindelijk de kortingscode van new fysic van Billie-Rose. Kunnen we eindelijk die appeldag met een lekkere korting beginnen
Nou dit hĂš. Vind het ook echt heel raar aangezien ze wel 100 x heeft geroepen hoe fijn ze het wel niet hebben in het dorp en hoe fantastisch het huis is.
Heel bizar hoe snel dat ding weer van de hand gedaan is. Nu weer lekker tussen het plebs op de tribune
-verwijderd door moderator-
Haha de shade âwij kennen deze twee dames nietâ.
Joh deze twee zijn zowat de laatsten die ik met het woord juicy zou associëren haha
Maar echt. Ze gaan samen op vakantie, wohooo spannend.
lol is dat het? Héftig! Is de wereld hier wel klaar voor.
Oh nee geen idee, dat is het enige wat ik van hun weet omdat je er mee dood gespammed werd op de socials - ook al volg je ze niet.
Heeft papa sjenkie zân charmes weer in de strijd gegooid?
ohhh heel juicy ; ze lagen aan het zwembad ipv met de kinderen te spelen
-verwijderd door moderator-