Mommybloggerstopic #10

Skybox helemaal Jolie noe stijl maken en hop meteen weer weg gedaan. Hoe makkelijk, klaar ermee

3 likes

Elise en Wouter hebben een huis gehuurd op Ibiza. Voor 8 maanden, om te kijken of ze daar willen wonen of gewoon als vakantieoord. Maar ze gaan wel lekker vaak heen en weer naar Nederland đŸ« 

6 likes

Ik verbaas me iedere keer over hoe rijk zij blijkbaar zijn

37 likes

Ja echt enorm, net een nieuw huis & volledig laten verbouwen en dan dit kunnen. Ze gaan - lijkt me - niet hun huis in Nederland verhuren.

7 likes

Laatste kans voordat de twins naar school gaan denk ik. Ze hebben het hier al vaker over gehad.

6 likes

Ik verwacht niet dat zij daar van wakker liggen.

10 likes

Alles wat ik erover ga zeggen: zo blij dat ik die twee geblokt heb.

5 likes

Ik verbaas me erover hoe snel ze een soort van verveeld lijken te zijn :rofl: (I know
 dit is de visie van de niet-avontuurlijke mens.)

12 likes

Aah daar is eindelijk de kortingscode van new fysic van Billie-Rose. Kunnen we eindelijk die appeldag met een lekkere korting beginnen :roll_eyes:

15 likes

Nou dit hĂš. Vind het ook echt heel raar aangezien ze wel 100 x heeft geroepen hoe fijn ze het wel niet hebben in het dorp en hoe fantastisch het huis is.

7 likes

Heel bizar hoe snel dat ding weer van de hand gedaan is. Nu weer lekker tussen het plebs op de tribune :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

-verwijderd door moderator-

:eyes:

7 likes

Haha de shade “wij kennen deze twee dames niet”.

9 likes

Joh deze twee zijn zowat de laatsten die ik met het woord juicy zou associëren haha

4 likes

Maar echt. Ze gaan samen op vakantie, wohooo spannend.

2 likes

lol is dat het? Héftig! Is de wereld hier wel klaar voor.

2 likes

Oh nee geen idee, dat is het enige wat ik van hun weet omdat je er mee dood gespammed werd op de socials - ook al volg je ze niet.

3 likes

Heeft papa sjenkie z’n charmes weer in de strijd gegooid?

4 likes

ohhh heel juicy ; ze lagen aan het zwembad ipv met de kinderen te spelen

5 likes

-verwijderd door moderator-

4 likes