Werkelijk in slaap gevallen van deze juice
Hahaha het verhaal is niet best maar zoals het werd aangekondigd verwachtte je minimaal overspel.
Grappig dat jullie zeggen dat het saai is, ik vind het vooral een fantastisch voorbeeld hoe fucked up dat mommybloggen is. Kinderen zijn gewoon aan het werk/een product voor de ouders, en moeten presteren als het hun uitkomt.
Ugh, hier zou echt wetgeving op moeten komen.
Haha jezus ik verwachtte ook een swingers escapade ofzo.
Lekker awkward ook dat die twee nu ook gewoon precies weten wie dit enorme zeikverhaal aan juicechannel heeft gestuurd
Het een sluit het ander niet uit toch, ik vind het wel fucked up maar dat is niet bepaald iets nieuws (in ieder geval met die Kelly Caprese, die ander ken ik niet)
Ik denk dat dit ook wel echt bij momenten zo is, maar is ook gebaseerd op 1 bron tav deze vakantie dus om dat nu als grote juice te gaan brengenā¦
En precies wat we dachten. Verborgen gebreken aan de woning
ja was heel flauw expres want ik weet niet hoe je het wel schrijft, carese ofzo?
Oh hahah ja caresse geloof ik
Huh waar zie je dit?
Juicechannel
Die post mag je zeker niet hier delen? Ik volg dat account niet meer omdat t allemaal over ex on the beach types ging en het me 0 boeide, maar dit boeit me weer wel
Misschien was een bouwkundig rapport handig geweest. Het huis was ook geen koopje š«£
Pittig die dubbele lasten. Al verdienen ze blijkbaar genoeg.
Er staat dat er geen vergunningen waren voor vanalles en dat de vorige eigenaar het zelf allemaal een beetje had verbouwd en dat het heel onveilig was
Het is wat met die mommybloggers op Juice channels vandaag. Lees net bij realityfbi dat de familie Bollen die skybox heeft moeten verkopen en dat het als een politiezaak wordt beschouwd (?)
De naam Kelly Caresse doet mij altijd denken aan geparfumeerd maandverband dat je koopt in Italiƫ of Moldaviƫ ofzo.
Caresse, Libresse. Same same
Kan iemand vertellen wat de juice was? Ik volg JuiceChannel niet en het bericht is hier verwijderd.
Misschien het Duitse Camelia met Libresse vermengd?
Ik moet altijd denken aan een of andere thuiszorgorganisatie bij Caresse.