Ook een beetje dom om op die manier te proberen je B&B extra te promoten. Ik snap best de marketing erachter dat je wil doen alsof je product/dienst heel goed loopt waardoor het aantrekkelijker lijkt voor potentiële klanten, maar roepen dat iets bijna uitverkocht is terwijl dat in werkelijkheid niet zo is werkt natuurlijk alleen als dat niet makkelijk controleerbaar is. Iedereen die naar aanleiding hiervan gaat proberen te boeken ziet meteen dat er nog heel veel beschikbaar is.
Ze heeft altijd zo’n perfect plaatje naar buiten gebracht maar in haar spirituele reis hoor je opeens allerlei dingen zoals stoornissen die ze zichzelf met terugwerkende kracht geeft maar ook over vluchten in alcohol. Denk er het mijne van als ik die verhalen hoor maar nogal schadelijk voor al die beïnvloedbare meisjes die haar destijds volgde
Gaat dit over Kelly of iemand anders?
Ja kelly. Sinds vorig jaar verteld ze daar over in haar mindset podcast en soms ook via storys om je daarna uit te nodigen
voor een ademsessie of ander innerlijk werk
Heeft Elise een oppas mee naar Ibietz?
- Dit keer niet
- De oppas is onderdeel van het gezin dus natuurlijk is die mee
- Twijfel
0 stemmers
De huismuts die een vriendin een raveparty als kraamcadeau geeft ![]()
Wat heeft deze vrouw in hemelsnaam te bewijzen?!

Volgens mij heeft ze daar ook een oppas(service), dat heeft ze vorige keer dat ze daar was laten zien
Voor mij voelt die rave obsessie soms ook meer als een excuus om de bijbehorende oppeppende middelen te kunnen gebruiken zonder dat t op een verslaving lijkt ![]()
![]()
Ik vraag me af hoe je dat vol houdt. Als ik een avond ga stappen (met alleen alcohol) moet ik tegenwoordig al een halve week bijkomen. Als ik zo regelmatig zou gaan raven en drugs zou gebruiken, dan denk ik serieus dat je mij kunt afschrijven
. Laat staan hoe ik me mentaal zou voelen
.
Alcoholkater is erger dan drugskater!
Vind ik
iemand die 1 x per jaar iets gebruikt haha
Zolang je er geen alcohol bij drinkt wel ![]()
dat effect verdwijnt wel als je regelmatig gebruikt (vind ik
daarom doe ik het niet meer zo vaak) en hangt ook van af of je inderdaad niet of weinig drinkt naast de drugs of dat je allebei doet
maarja ik heb gister heel de dag overgegeven door alcohol (en ik had echt wel wat gedronken maar dit was toch niet proportioneel haha) en dat heb ik nooit met drugs
Van alcohol krijg ik alleen geen dinsdagdip ![]()
Maar als je telkens 2 dagen niet slaapt moet je daar vanaf een bepaalde leeftijd toch ook wel een paar dagen van bekomen lijkt mij.
Maar de meeste mensen (waaronder ikzelf) mixen alcohol en drugs alsof het leven ervan afhangt.
Ik vind het wel een beetje coole boomer gedrag om zo te koop te lopen met ‘raven’
Op thuishaven loopt er ook altijd zo’n hele irritante oude vent die met iedereen op de foto moet en gaat en op Facebook allemaal complottheorieën verkondigt. Daar lijkt Rachel een beetje op.
House-opa Johan?
Nee andere. Die house opa is wel leuk geloof ik.
Er is weeral een nieuwe versie van dieper. Dit keer voor de feestdagen. Zijn ze nou nooit eens uitverzonnen.