Mommybloggerstopic #10

Er staat dat er geen vergunningen waren voor vanalles en dat de vorige eigenaar het zelf allemaal een beetje had verbouwd en dat het heel onveilig was

3 likes

Het is wat met die mommybloggers op Juice channels vandaag. Lees net bij realityfbi dat de familie Bollen die skybox heeft moeten verkopen en dat het als een politiezaak wordt beschouwd (?)

3 likes

De naam Kelly Caresse doet mij altijd denken aan geparfumeerd maandverband dat je koopt in Italië of Moldavië ofzo.

74 likes

Caresse, Libresse. Same same

15 likes

Kan iemand vertellen wat de juice was? Ik volg JuiceChannel niet en het bericht is hier verwijderd.

4 likes

Misschien het Duitse Camelia met Libresse vermengd?

IMG_0503

Ik moet altijd denken aan een of andere thuiszorgorganisatie bij Caresse.

7 likes

vinden jullie Natalie vijfduizend ook te perfect? Tegenwoordig en altijd zielsgelukkig met die man ook

3 likes

Ik volg haar ook al lange tijd niet meer, vond haar echt saai om te volgen

6 likes

Jezus die Jaimy Vanenburg blijft ook maar ellende voorgeschoteld krijgen hè, wat ongekend triest dat iemand zoveel pech kan hebben. Nu weer een hersentumor…

7 likes

Wow het is echt eindeloosheid aan pech voor haar…

6 likes

Bizar dat Jaimy dit voor haar kiezen krijgt.

Kelly Caresse is wel heel stil sinds juicechannel verteld heeft over haar en Kimberly

1 like

Jeeemig ik voel zo ontzettend voor haar. Heb al meerdere keren moeten huilen bij haar posts, het is zo ontzettend oneerlijk. Ik gun haar zo erg dat ze, in hoeverre dat gaat, onbezorgd kan genieten van haar gezin. Echt vreselijk dit. Hoe kan het ook? Is dat dan echt toeval/pech?

4 likes

Ik ben geen medicus, maar wat ik zo lees, is het mogelijk dat tumoren kunnen ontstaan door de medicatie die iemand na transplantatie krijgt om afstoting te voorkomen. Het immuunsysteem wordt dan onderdrukt waardoor die tumoren kunnen ontstaan door bijv Epstein-Barr virus. (Correct me if I’m wrong)

9 likes

Pff wat heftig. Maar dan nog; waarsch gebeurt dit alsnog niet bij alle patiënten maar bij haar dus wel…

Mensen die een transplantatie hebben ondergaan hebben altijd een grotere kans op het ontwikkelen van kanker. Immuunonderdrukkende medicatie kan zelfs de groei van kanker bevorderen omdat er vaak een verstoring is in de celdeling en celgroei. Wat ik wel weet is dat mensen die een transplantatie hebben ondergaan altijd extra gecontroleerd worden op kanker.
Wat een vreselijk verhaal

6 likes

Klopt helemaal. Je kunt EBV related tumoren krijgen. Meestal betreft het lymfomen en vooral in de eerste jaren. Je kunt op langere termijn niet-EBV related kanker krijgen. Heel verdrietig. Van het ene in het andere.

6 likes

afbeelding

Lekker stoken :+1:t3:

Op hoeveel graden zetten jullie de verwarming? :smirk:

24 likes

Verklaart wel waarom die kinderen altijd zomerachtig gekleed zijn, zelfs in de winter.

6 likes

Die man moet zich kapot zweten in een hemd, trui en spijkerbroek.

9 likes

Maar stoken ze ook? Meestal zie je de huidige temperatuur op de thermostaat en in ons vorige (goed geïsoleerde nieuwbouw)huis was het met een beetje zon ook zo warm zonder stoken.

29 likes