Ja precies, bij ons is het nu ook nog 21.5 binnen.
Domme vraag waarschijnlijk, maar is dat de daadwerkelijke temperatuur in huis of waar de thermostaat op ingesteld is? Bij ons is het nu (zonder stoken) ook nog steeds 22 graden en als overdag de zon schijnt rustig 24.
Bij ons ook al snel 22gr zonder verwarming, zeker als er wat meer mensen in huis zijn
Bah ook al zou de verwarming niet aan staan, met 10 man (waarvan 7 kinderen) in zoān huis waarin het 23 graden is klinkt als een nachtmerrie
Sowieso 7 kinderen bij elkaar!
āt zweet breekt je uit!
Misschien hebben ze wel zonnebank lampen aan het plafond om het kleurtje te behouden
Geheim onthult
Heb je dit zelf gezien of via de kapper uit t dorp š«£
Ik ben ook zuur
Poh dit denk ik zo vaak als ik die stories zie. Zoveel mensen en met name kinderen op relatief weinig m2. Heel intens.
Ik krijg helemaal van die krijspaleis rillingen van het idee alleen al.
Kelly met haar insta over haar b&b. December loopt al aardig volā¦
Ik kijken ik zie 3 dagen die niet beschikbaar zijn
Ze komt met iets nieuws! Een online coachingsprogramma
Goh
Vind die storys van haar zo flauw. Als je kritiek hebt dan moet je jezelf in de spiegel kijken want het ligt bij jezelf. Heel makkelijk zo kritiek ontwijken.
Ook een beetje dom om op die manier te proberen je B&B extra te promoten. Ik snap best de marketing erachter dat je wil doen alsof je product/dienst heel goed loopt waardoor het aantrekkelijker lijkt voor potentiƫle klanten, maar roepen dat iets bijna uitverkocht is terwijl dat in werkelijkheid niet zo is werkt natuurlijk alleen als dat niet makkelijk controleerbaar is. Iedereen die naar aanleiding hiervan gaat proberen te boeken ziet meteen dat er nog heel veel beschikbaar is.
Ze heeft altijd zoān perfect plaatje naar buiten gebracht maar in haar spirituele reis hoor je opeens allerlei dingen zoals stoornissen die ze zichzelf met terugwerkende kracht geeft maar ook over vluchten in alcohol. Denk er het mijne van als ik die verhalen hoor maar nogal schadelijk voor al die beĆÆnvloedbare meisjes die haar destijds volgde
Gaat dit over Kelly of iemand anders?
Ja kelly. Sinds vorig jaar verteld ze daar over in haar mindset podcast en soms ook via storys om je daarna uit te nodigen voor een ademsessie of ander innerlijk werk
Heeft Elise een oppas mee naar Ibietz?
- Dit keer niet
- De oppas is onderdeel van het gezin dus natuurlijk is die mee
- Twijfel
0 stemmers