Ik zet nog in op minimaal de bedroom editie, parents, kids, getting married, business, travel en spiritual soulbesties
Je vergeet nog de Ibiza-editie
Money money money⊠Schijnbaar verkoopt het. Kan ze haar huis op Ibiess van financieren.
Haha ik moet daar altijd een beetje om lachen. Ben zelf âvroegerâ een gabber geweest en ik kan me niet voorstellen dat ik me destijds zoals haar nu zou gedragen. En daarmee bedoel ik dat het helemaal niet bijzonder of uniek is als je gaat âravenâ want er zijn duizenden met haar die dat doen. Ik begrijp niet zo goed waarom ze dat zo moet profileren?
Ik was laatst in de VS en in een bar hadden ze ook dit spel. Zag eruit alsof het al jaren oud was en hier heet het zelfs ook Letâs get Deep met 3 niveaus
Ik denk dat ze zelf ook heeft aangegeven dat er inderdaad veel engelstalige varianten bestaan en dat zij net een Nederlandse versie wou uitbrengen.
Behalve het verplichte cursieve woord in elke zin kan ik er me niet echt aan ergeren, gezien ze wel effectief een product op de markt gebracht heeft. Good for her dat het ook nog eens goed verkoopt dankzij haar following.
Ik vind het vooral irritant dat ze het een spel noemt. Ik zou helemaal geĂŻrriteerd raken als iemand voorstelt gezellig spelletjes te doen en dan met dit aankomt en ik allemaal
diepe vragen
moet beantwoorden haha. Maar weet ook eigenlijk niet hoe ze het dan zou moeten noemenâŠ
Een evaluatie gesprek ![]()
Ik zoomde in op het kaartje en dacht dat er depri.nl boven stond ![]()
De depri editie?
Nou ik vraag me vooral af of ze nu steeds met vrienden die kaartjes tevoorschijn trekt, of alleen voor de show. In haar vlogs is het net of ze elke avond wat kaartjes doet. Ik denk dat laatste en dat irriteert me, maar het is wel slim want ze laat zien hoe âeasyâ je het kan gebruiken
Wat een verschrikkelijk geformuleerde vraag ook, als iemand dit in deze woorden aan mij zou vragen ben ik weg
Ze heeft weleens gezegd dat ze iedere avond voor ze gaat slapen samen met Wout een kaartje trekt. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo is. Zou hier thuis in ieder geval niet gewaardeerd worden. Een heerlijke diepe vraag als pillowtalkđ
Top idee!
Nou gelukkig hebben ze ook Sinterklaas intocht op Ibiza.
Ergens anders aan trekken lijkt me een betere tijdsbestedingâŠ
Dit zou zo een grap van wout kunnen zijn
Ik zie hem volgens mij nu altijd op fotoâs bij State of Art, echt zoân oudemannenwinkel haha.
Maar iemand hier vroeg zich af of de oppas mee was. Zo te zien wel, want ze zijn aan t hiken zonder die oudste 2.
Ik heb ook al 2 oppassen gespot op een foto