Mommybloggerstopic #11

7 likes

Ah dus daar bevindt zich de rechtse bubbel vrouwen :joy:

6 likes

De kapper in het dorp wel!

9 likes

Hier o.a. de irritaties over Michelle, vooral laatste pagina’s, maar het gaat eigenlijk de hele tijd zo. Volgens mij was dit topic eerder op Viva maar is die gesloten

9 likes

Klopt volgens mij idd, op Viva mochten ze na herhaaldelijke waarschuwingen niet meer verder. Ik las er weleens maar het ging meestal over een paar vrij kleine en niet zo interessante influencers die vaak volledig werden afgebrand. Nu op Fok blijkbaar nog steeds…

6 likes

Nou ik heb denk ik 10 seconde gekeken maar ik krijg echt alleen maar advertenties die ik niet kan wegklikken.

6 likes

Ik las ik wel eens mee op Fok, uit nieuwsgierigheid. Maar ze zeiken vele momfluencers echt compleet af. En ook met een tempo qua pagina’s soms dat ik denk: hoe houd je dit bij? Heb je niks anders te doen?
En elk minuscuul detail wordt uitvergroot en geanalyseerd. En het dan verkondigen als zijnde het zal wel zo zijn. Echt ziek

6 likes

Het lijkt me gewoon fysiek onmogelijk om naast twee liefdes, 7 kinderen, een verbouwing, een goedlopend bedrijf, een insta account, vrienden en familie en al die vakanties ook nog eens twee jaar lang een affaire te hebbben. Ik weiger dit te geloven, anders moet ze een soort tijds reiziger zijn :joy:.

45 likes

Ik zie net foto’s van Elise Boers van de aankomst van Sinterklaas op Ibiza. Wat voor enclave Nederlandse semi-influencers moet daar wel niet wonen dat er zelfs een soort intocht is opgetuigd? Wat lijkt het me vreselijk om daar tussen te zitten zeg!

31 likes

Ik moet hier wel een beetje om lachen.

Ik dacht laatst juist gelezen te hebben dat ze het gezinsleven/haar kinderen niet of veel minder zou gaan delen. Maar dat zal dan toch niet helemaal gelukt zijn.
(Anne-Marie Geerts)

6 likes

Ik ben ineens helemaal invested in die ‘AM’.
Wie is Rens?? :popcorn:

5 likes

De vriend van haar oudste dochter.

2 likes

Ja en wie is HVK. Ze zullen vast niet Harry van het Kamp bedoelen

26 likes

HVK is huisvolkids. Die wordt er altijd van beticht dat ze haar kinderen verwaarloost.

Zo lekker vals ook: ‘zij weten natuurlijk niet hoe het ook kan en wat je niet kent mis je niet’ :woozy_face:

5 likes

Is zij ook niet degene die 6 kids heeft en iedere keer zwanger was zonder dat ze een relatie had met de vaders?

1 like

Ja

7 likes

Ik zie op de story van BOOS dat er vanmiddag iets komt over een momfluencer die haar kinderen uitbuit. Goed dat ze daar aandacht aan besteden, ben benieuwd.

13 likes

Denk Annemarie! Ik herkende dr stem denk ik. Volg haar niet maar keek even op haar pagina om te kijken of ze er iets over zei en ze heeft het wel over een gesprek met Tim. Ben ook benieuwd want zij vond het een goed gesprek en als je hem zo hoorde denkt hij er anders over lijkt het. Heeeel goed dat dit onder de aandacht komt.

9 likes

:popcorn:

8 likes

Dit geldt toch voor alle momfluencers

24 likes