Mommybloggerstopic #11

Ooh echt wel heel erg inderdaad, het huis lijkt ergens ook heel rommelig ondanks dat ‘de villa’ bijna leeg staat doordat die mini tafels zo volgepropt staan. Krijg er helemaal stress van.

10 likes

Naast die zithoek en eettafel zijn er ook helemaal geen andere meubels. Geen kasten, dressoir of andere aankleding. Gewoon lege ruimte, ziet er zo raar uit.

2 likes

Ja maar hoe lang wonen ze er nu? En met 4 jonge kinderen en een man die veel weg is misschien andere prioriteiten.

5 likes

Zag dit gisteren nog bij haar. Zo’n gigantische hoekbank in de hoek geschoven en dan één zo’n lullig rond salontafeltje ervoor. Geen gezicht.

6 likes

Ze wacht gewoon op spon

5 likes

Volg haar niet maar net gekeken en zo smaakloos die ‘droomvilla’, die meubels etc echt totaal uit proportie ja.

6 likes

Uit proportie inderdaad en ook gewoon weinig meubels. Dit was ook echt mijn huis toen ik van mijn studenten-studiootje naar een rijtjeshuis ging en ik in eerste instantie gewoon mijn oude meubels meegenomen had.

10 likes

Hahaaaaa ik gier, is dit serieus? Ook alles is ‘gezallag’ maar ik zie alleen een Leenbakker interieur, met ‘hoekjes’ volgepropt met action meuk. Ze heeft een hoekje helemaal gezallig aangekleed? Ik zie een houten krukje met een kunstplant en 3 knuffeltjes random neergeknald. Echt totaal smakeloos. En dan überhaupt al die kunstplanten en bloemen :sob:

Het keukenblok gezallag gemaakt met een blond mok en roze knuffeltjes die kerst sfeer moeten ademen?

Hehhh?

9 likes

Sowieso dat Michelle met een man in Barca is, anders had je al 100 x de #bff voorbij zien komen!

9 likes

Waarom geen vrouw?

7 likes

Ja met die Tim waarmee ze vreemd is gegaan schijnbaar

9 likes

Waar kan ik dit aanschouwen?

7 likes

Ja ze was al gespot met die vent met wie ze ooit in het stadion liep te zoenen. Dat was al ‘gelekt’ voordat ze zelf had geplaatst dat ze er was dus dat klinkt betrouwbaar haha

3 likes

Ja dat wordt door reality fb onder haar post ook gereageerd & ontkent ze ook niet!

1 like

Ja, zet er een mooie grote kamerplant neer. Een groot vloerkleed bij de zithoek etc. Het is echt sfeerloos. En ze hebben ook geen vensterbanken wat het ook kaal maakt. En waarom die jaloezieen helemaal naar beneden.

5 likes

Ik las laatst hier dat ze in haar podcast had gezegd geen vrouw meer te willen, althans niet voor het serieuze

3 likes

Dat was vooral die Iris die haar woorden in haar mond aan het leggen was.

Ik vond het echt een beetje triestig hoe ze de body’s showde, waarop natuurlijk heel goed te zien is dat de erg mager is, gevolg door een foto met een tekst wat iets zei als Fuck Diets.

6 likes

Maar volgens mij gebruikte ze bij die bodys een filter, je ziet het soms glitchen.

6 likes

Even opgezocht maar deze Tim is echt een look-a-like van Koen!

2 likes

Zal die reactie weer verwijderd zijn? Zag hem eerst (gisteravond) nog staan, maar nu niet meer

2 likes