De vriend van haar oudste dochter.
Ja en wie is HVK. Ze zullen vast niet Harry van het Kamp bedoelen
HVK is huisvolkids. Die wordt er altijd van beticht dat ze haar kinderen verwaarloost.
Zo lekker vals ook: ‘zij weten natuurlijk niet hoe het ook kan en wat je niet kent mis je niet’ ![]()
Is zij ook niet degene die 6 kids heeft en iedere keer zwanger was zonder dat ze een relatie had met de vaders?
Ja
Ik zie op de story van BOOS dat er vanmiddag iets komt over een momfluencer die haar kinderen uitbuit. Goed dat ze daar aandacht aan besteden, ben benieuwd.
Denk Annemarie! Ik herkende dr stem denk ik. Volg haar niet maar keek even op haar pagina om te kijken of ze er iets over zei en ze heeft het wel over een gesprek met Tim. Ben ook benieuwd want zij vond het een goed gesprek en als je hem zo hoorde denkt hij er anders over lijkt het. Heeeel goed dat dit onder de aandacht komt.
![]()
Dit geldt toch voor alle momfluencers
Oh die ken ik niet, heb haar even opgezocht. Pffff wat veel stories plaatst ze! Wie heeft de tijd.
@Freedom ja een groot deel wel denk ik, maar het hangt er dan ook van af of je momfluencers ziet als iemand die geld verdient met haar moeder-zijn/kinderen, of een influencer die kinderen heeft. In het tweede geval zou ik bijvoorbeeld Yara Michels of Mascha geen kind-uitbuiters vinden.
Laat het Michelle b zijn. Zo bizar hoe zij die kinderen non stop laat zien (en gebruikt voor advertenties)
Oh ik ben echt heel benieuwd hiernaar. Ik weet er meerdere die in aanmerking zouden kunnen komen. Annemarie zou goed kunnen idd.
Het betreft zeker Annemarie (demammavan) hoor, zoals @kleinmeisje al zegt, deelde zij gisteren al onverwachts gebeld te zijn en zij heeft nogal een bord voor haar kop als het gaat om de privacy van haar 8 (!) kinderen. Ze gaf ook aan door Tim’s eerdere uitzending (waar zij geen deel van uit maakte) heel veel haat te hebben ontvangen tot op het punt dat zij zich soms niet veilig meer voelt. Terwijl zij naar haar eigen mening alles juist erg weloverwogen deelt.
Kan natuurlijk dat er meerdere momfluencers benaderd zijn. Ik ben heel benieuwd in ieder geval!
Maar wat een bizar veel aantal stories heeft die vrouw mijn hemel
Ja zij deelt haar dag zo’n beetje live in stories toch? Is nog net niet 24/7 online te volgen.
Jeetje het duizelt me gewoon na dat telefoongesprek? Je erkent gewoon je kinderen te hebben uitgebuit en nog besef je niet dat wat je doet schadelijk is (of dat beseft ze zich waarschijnlijk juist wel, maar het geld weegt op tegen de nadelen die haar kinderen er van ondervinden). Ongelofelijk, arme kinderen
Heb dat nog niet gezien maar zie wel d’r story’s. Ze blijft maar zeggen dat ze nu juist andere mensen die gaan vloggen wil behoeden voor de fouten die zij heeft gemaakt (zoals je bevalling live uitzenden???). Maar ze vlogt nog steeds 24/7 haar kinderen?
Sorry wát?!
Haar volgers wisten eerder dat ze bevallen was dan haar andere kinderen.
Ja toen ben ik haar gaan ontvolgen. Ik opende Instagram en zag live een bevalling
.
Overigens blijkt ze veel heftige haatreacties te krijgen met mensen die haar van alles toewensen en vgm zelfs bedreigen en dat is natuurlijk net zo niet oke.