Doet ze ook want zij maakt haar matcha VERSSSSSSS
Ik bedoel voor de fruithapjes van d’r kind. Dat is nog versssssserrrr dan zo’n knijpfruit.
Geen idee of ze dat doet, maar in die video moest ze wel 6 keer benadrukken dat ze dr matcha iig vers maakt
Ja maar als je kind arfid heeft en echt alleen de kant en klare knijp fruit mango lust als enige voedsel op de wereld
Het leven is hard
Jeetje stel je moet zelf een staafmixer aanraken
Die knijpfruitdingen heb je bij elke supermarkt en drogist. Geloof er geen reet van dat het dan overal helemaal uitverkocht is. Wat een gezeik.
Empathie is hier weer ver te zoeken
Ja waar!
Ik moet trouwens wel zeggen dat ze heel aardig blijft. Ik las ook de comments op TikTok en daar zitten mensen ook te raden wat hij heeft?? Echt wat bezielt mensen.
En Laura geeft iedereen gewoon heel aardig antwoord: “nee schat dat heeft hij niet, hij is gewoon een oude ziel”
Pff ik zou echt geen zin hebben in dat soort gesprekken met vreemden
Empathie om zakjes mango knijpfruit terwijl je nog 84 andere smaken hebt?
Hoe maak je matcha vers, het is toch poeder?
Oh ja! Ik hoorde vandaag in een oude podcast van haar dat ze borstkanker heeft gehad. Gelukkig is ze nu genezen.
Tiktok heb ik niet dus had het daar niet gezien. Maar respect voor haar dat ze zo netjes blijft dan!
Ja en des te vreemder dat ze dan wel boos kan worden over de knijpfruitjes
Is die gore Matcha hype nou nog niet voorbij ??
Ik kan echt niet begrijpen wat mensen zo lekker vinden aan dat smerige spul.
Omg ik heb dit onlangs geproefd want ik dacht zo’n hype dat moet toch lekker zijn. WTF. Das gewoon een vissmaak met gras gecombineerd. Ik heb het echt niet kunnen opdrinken. Was zo’n matcha latte.
Misschien ben ik gek maar ik snap niet hoe een syndroom en een oude ziel iets met elkaar te maken hebben qua uiterlijke kenmerken?
Ik moest gelijk denken aan baby’s die soms op oude mannetjes lijken. Zo’n gerimpeld hoofd en dan alleen haar aan de zijkant. Maar dat zal het wel niet zijn.
Ja geen idee, ze pureert de mango zelf ofzo.