Looove matcha lattes. Net nog één gehad. Gezond en als je de smaak lekker vindt (zoals ik) een prima alternatief voor koffie en thee
Whahahaha ja zo zag mijn baby er ook uit idd.
ALTERNATIEF voor KOFFIE??
Ik weet niet wat ik lees.
De wereld is echt naar de klote
Ik denk wel dat je dan slechte kwaliteit matcha hebt geproefd, hoort absoluut niet visachtig te smaken.
@DonnieDarko en waarom is dat zo gek haha? Matcha zit ook cafeïne in.
Haha altijd zo’n obsessie met koffie. Net als met wijn oid. Het is gewoon een warme drank waar mensen volgens mij veel te veel van drinken.
Heb je niet perongeluk spirulina gebruikt is ook groen poeder
Matcha lattes waren minstens 15 jaar terug ook al een ding toch, zou het niet echt een hype meer noemen. Al heb ik nog nooit een matcha latte met mango gehad
Wil en of tien waren natuurlijk al niet echt een voorbeeld van moderne vrouwen maar de afslag die Wil de laatste tijd beeft genomen vind ik echt ZO tenenkrommend. Hihaho over een roze bank en wat haar man er van vind (omg want roze is voor meisjes!!), de hele tijd ‘jongensmoeder’ en nu weer die klusvideo waarin ze zich zo als een onhandig vrouwtje die allemaal geen idee heeft van hoe verf werkt opstelt… het is zo achterhaald en stereotyperend. En waarom zijn er hordes mensen die deze content leuk vinden?
Matcha is letterlijk groene thee dus als mensen thee nemen als ‘alternatief’ voor koffie kan matcha ook.
Matcha is geen moderne trend en wordt al eeuwenlang gedronken? Het is een traditie die nu pas populair is geworden in het Westen - het is eigenlijk een hele trage trendsetter
Geen idee. Ik had het ergens bij een koffiezaak besteld. Maar ik ga het geen 2e kans geven sorry.
Voor de mensen die het lekker vinden idd een gezond alternatief geloof ik.
En het was al even aanwezig maar ik vind het de laatste tijd toch wel boomen als hype als zelf een wannabe als ik het wil proberen
Edit: ik ben van Vlaanderen dus wij komen wel wat achter met de “hippe” dingen. Ik moest zelf helemaal naar Antwerpen hiervoor
Ik vind matcha een beetje naar gras smaken. Voelde me super gezond nadat ik het een keer had gehad haha.
Ik vind matcha (en eigenllijk ook witte chocolade, al is dat soms gewoon vies lekker als reep) alleen lekker in deze vorm:
Leonie ter veld post op Insta genderneutrale namen die het niet zijn geworden, het kan aan mij liggen maar ik vind Sjors echt geen genderneutrale naam
Nooit GTST gekeken?
Jawel maar kan me die naam niet meer zo goed heugen haha. Iedereen mag het natuurlijk ook gewoon zelf weten.
Maar ik associeer die naam gewoon meer met jongens (en rapper Sjors ofc haha) dan dat ik het bij een meisje voor me zie.
Ik denk dat er wel meer genderneutrale namen zijn die iets meer gegeven worden aan het ene geslacht dan aan het andere, maar ze zijn toch wel genderneutraal.
Weet ze niet welk geslacht het wordt of kiest ze bewust voor een genderneutrale naam?
Komt van Georgette!
Het wordt jammergenoeg alweer een jongetje.