Mommybloggerstopic #11

Ze hadden net zoals Elise Boers en Wouter kunnen doen: huis in Leiden neutraal en aards en toen daarna volop kleur :crazy_face:

5 likes

Nee fair, haha.

2 likes

Dat huis van de familie Bollen is prachtig maar vond inderdaad dat de ramen op de kinderslaapkamers wel heel klein zijn. Maar denk dat daar niet veel aan te doen is. Die slaapkamer van de ouders is wel echt geweldig. Maar misschien ben ik een schijterd hoor maar ik zou in zo’n groot vrijstaand huis zonder hek of iets er omheen het denk ik niet zo chill vinden om op de begane grond te slapen met van die openslaande deuren. Zou echt een soort irreële angst hebben dat er een overvaller/inbreker voor die deur staat ‘s nachts.

7 likes

Ooooh zij deed altijd belspelletjes op tv haha, iets van 25 jaar geleden toen ik een klein kind was.

5 likes

Jaaaa nu herken ik dr ook hahaha

7 likes

Waar kun je het huis zien van de Bollens? Ik zie niks op insta en op YT alleen oude video’s.

4 likes

Je ziet niks op insta? Hoe dan. Ze delen elke dag wel iets van het huis

10 likes

En ze heeft op haar insta een hoogtepunt van het huis @oliverqueen

6 likes

Dat verschilt toch gewoon per persoon?

8 likes

Ik zag gisteren een tiktok van laura sponticorvo dat ze helemaal geïrriteerd was omdat mensen mango knijpfruitjes gebruiken voor hun matcha :roll_eyes:

8 likes

Dankje! Ga ik die even terugkijken.

@Freedom ik volg haar niet en ik zag niks in de tijdlijn posts, dus vandaar dat ik me afvroeg waar ik het kon vinden. Highlights blijkbaar.

6 likes

Ik dacht dat het een grapje was maar ze was zo serieus

12 likes

Ik ging hierdoor eens kijken op haar instagram en bij een filmpje van haar en haar zoontje wordt gevraagd wat er mis is met hem. Heftig wel want ze zeggen zelfs dat ze er zelf nooit iets over heeft gedeeld.

2 likes

Ik zag dit gister en was not sure if serious maar dat is ze dus wel??

5 likes

wtf zo rude om te vragen :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja dat vond ik dus ook. Heel bijzonder. Hij kreeg een syndroom toegewezen. Alleen daarom al zou ik geen influencer willen zijn.

5 likes

Fixed that for you.

11 likes

M’n hart :skull: jezus was overdreven

33 likes

Haha echt heel tiktok staat hier vol mee! Sommige mensen zijn echt woedend :joy:

5 likes

Hahaha, mensen lui noemen… ze kan toch zelf ook gewoon mango gaan pureren.

40 likes