Mommybloggerstopic #11

Jaaaa nu herken ik dr ook hahaha

7 likes

Waar kun je het huis zien van de Bollens? Ik zie niks op insta en op YT alleen oude video’s.

4 likes

Je ziet niks op insta? Hoe dan. Ze delen elke dag wel iets van het huis

10 likes

En ze heeft op haar insta een hoogtepunt van het huis @oliverqueen

6 likes

Dat verschilt toch gewoon per persoon?

8 likes

Ik zag gisteren een tiktok van laura sponticorvo dat ze helemaal geĂŻrriteerd was omdat mensen mango knijpfruitjes gebruiken voor hun matcha :roll_eyes:

8 likes

Dankje! Ga ik die even terugkijken.

@Freedom ik volg haar niet en ik zag niks in de tijdlijn posts, dus vandaar dat ik me afvroeg waar ik het kon vinden. Highlights blijkbaar.

6 likes

Ik dacht dat het een grapje was maar ze was zo serieus

12 likes

Ik ging hierdoor eens kijken op haar instagram en bij een filmpje van haar en haar zoontje wordt gevraagd wat er mis is met hem. Heftig wel want ze zeggen zelfs dat ze er zelf nooit iets over heeft gedeeld.

2 likes

Ik zag dit gister en was not sure if serious maar dat is ze dus wel??

5 likes

wtf zo rude om te vragen :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja dat vond ik dus ook. Heel bijzonder. Hij kreeg een syndroom toegewezen. Alleen daarom al zou ik geen influencer willen zijn.

5 likes

Fixed that for you.

10 likes

M’n hart :skull: jezus was overdreven

33 likes

Haha echt heel tiktok staat hier vol mee! Sommige mensen zijn echt woedend :joy:

5 likes

Hahaha, mensen lui noemen
 ze kan toch zelf ook gewoon mango gaan pureren.

40 likes

Doet ze ook want zij maakt haar matcha VERSSSSSSS

6 likes

Ik bedoel voor de fruithapjes van d’r kind. Dat is nog versssssserrrr dan zo’n knijpfruit.

7 likes

Geen idee of ze dat doet, maar in die video moest ze wel 6 keer benadrukken dat ze dr matcha iig vers maakt

4 likes

Ja maar als je kind arfid heeft en echt alleen de kant en klare knijp fruit mango lust als enige voedsel op de wereld :smiling_face_with_tear: