Tja, ik vind het leven eigenlijk te kort om uberhaupt onzeker te zijn over dat soort dingen, maar daar staat iedereen anders in natuurlijk
Maar, en dan spreek ik voor mezelf zo normaal is het niet. Ja oke het overkomt iedereen. Maar ik ben van echt een geweldig stel tieten naar erwtjes in een gebruikt theezakje gegaan. Dus voor mij is het nirt normaal. Ik weet wat het hiervoor is geweest and it was goodš
Ik heb het ook niet over wat voor jouw lichaam normaal is/was.
Het gaat erover dat we met zān allen (even zwart/wit getypt zo) onzeker zijn over normale dingen, ondanks dat die hiervoor niet normaal waren voor jouw lichaam.
Het is namelijk normaal dat een lichaam veranderd gedurende het leven door allerlei factoren. Dat is normaal, maar toch zijn we er onzeker over.
Zeg niet dat ik jou niet begrijp of dat ik mensen veroordeel die wat aan zichzelf laten veranderen. Absoluut niet, maar ik heb bepaalde ideeƫn waar die onzekerheden bij heel veel mensen vandaan kunnen komen en ik hoop gewoon in de toekomst dat dat minder zal worden.
En dat is in mijn ogen niet om zulke ingrepen op social media te promoten en over te laten komen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is en alsof dat een soort van vereiste is om je niet meer onzeker te voelen.
Hoop dat ik het zo goed verwoord, het is al laat ![]()
Omdat er anders misschien andere vrouwen gaan discussiƫren over de zin en onzin van de operatie die je hebt laten doen?
Nouja dit, het is meer dat we een soort het idee hebben niet ouder te mogen worden en eeuwig jong en strak moeten blijven. Terwijl, dat is per definitie niet realistisch maar wordt āons vrouwenā wel aangepraat. Kijk naar mannen die zonder schaamte met dikke pens rondlopen. Dat komt doordat niemand hen aanpraat dat het niet mag of kan of lelijk is.

Sterkher lijkt in ieder geval een ander geluid (dan het normaliseren van tummy tucks) te willen laten horen op haar instagram. Ze verzamelt fotoās van volgers met postpartum buiken om alle types voorkomende lichamen te normaliseren door deze te laten zien op haar account.
Zijn in Den Bosch alle kids op 11/11 vrij ivm Carnaval of hoeven die van de Huismuts niet naar school? ![]()
Ik denk verkleed naar school en daarna de stad in?
Veel scholen wel!
Momfluencers die truien van de fucking zeeman nog verkopen voor 5 euro op Selpy, echt hoor.
(Dit keer was het Leonie maar zie het wel vaker gebeuren.)
Djeez wat sneu zeg, geef het weg of gooi het in de kleding container. Ik zie ook allemaal gust en gusto dingen die ze wss gratis heeft gekregen
Of influencers die maandelijks voor een X bedrag mogen spenderen bij SƩzane (dus gratis die kleding krijgen) en het dan echt voor belachelijke prijzen verkopen. Vind dat echt aso, als je er zelf niet eens voor betaald hebt. Schenk het dan tenminste aan een goed doel.
Is het bij selpy niet zo dat je het instuurt en zij dan de prijs bedenken? Alsnog belachelijk hoor
Ik probeer te geloven dat ze dat verdiende geld dan doneren, maar who am I kidding.
Lotte verkocht zelfs kleding met vlekken voor absurde bedragen.
Naar mijn herinnering ook met gaten erinš . En dan ook nog 2/3 van de originele prijs.
Ik dacht dat Selpy ook alleen maar merkkleding accepteert? En dan ook alleen de duurdere merken. Ik had er laatst naar gekeken voor mezelf maar dacht dat mijn kleding te cheap was om in aanmerking te komen, maar als er zelfs truien van Zeeman geaccepteerd worden is het misschien toch een optie ![]()
Nee je kunt alles opsturen naar Sellpy, als de verkoopwaarde volgens hun te laag is (onder de 5 euro dacht ik?) wordt het gedoneerd.
En inderdaad Sellpy bepaalt de prijzen, maar dit kun je ook direct nadat het artikel geüpload is zelf aanpassen. Sellpy laat de prijzen ook dalen naarmate het artikel er langer opstaat.