Mommybloggerstopic #11

Ik kwam Kelly ooit een keer tegen in de trein na een fluflu event (oke wel echt al 12 jaar geleden ofzo - in de tijd dat ze haar kinderen nog afschermde) en toen was zij gewoon zo anders en hebben we ook heel spontaan gekletst. Echt zo’n vriendin waarmee je nooit ruzie kunt hebben en waarmee het heel vaak gezellig is. Soms denk ik daar nog wel eens aan terug als ik haar insta van nu bekijk.

3 likes

Ooh, ik geloof je meteen hoor! Ze lijkt me als vriendin echt heel erg lief maar dit irriteert me gewoon maaaateloos haha

2 likes

Haha ja wat een giller. Ik heb trouwens het gevoel dat die man elk halfjaar een andere baan heeft. Brandweer, iets bij defensie, een stay at home dad, hij was ook ff fulltime influencer? Dan weer defensie, oja en ze hadden nog een bnb.

12 likes

Papa Sjenkie :neutral_face:

9 likes

Ja meer dan 100% mee eens hoor, hahaha. Het is gewoon zo’n groot contrast. En een grote cringe. :joy:

6 likes

Ik zie echt voor me dat ze hem zo noemt in de slaapkamer 🫨

3 likes

Zag net een tiktok van Kelly dat ze vast wat kerst in huis haalt.
Man man man wat jeuken mijn handen als ik hun interieur zie.
Mega veel ruimte en allemaal ielige meubels, kleine tafeltjes die dan helemaal volgepropt staan.
Kale muren, geen kleden of gordijnen… zo zonde eigenijk.

Edit: oh excuus wel 2 gordijnen

17 likes

Hebben zij nog steeds meerdere huizen? Of hoe is dat afgelopen?

12 likes

Ook echt video’s van decoreer de villa, clean de villa. Zou ze in een villa wonen?

3 likes

Ooh echt wel heel erg inderdaad, het huis lijkt ergens ook heel rommelig ondanks dat ‘de villa’ bijna leeg staat doordat die mini tafels zo volgepropt staan. Krijg er helemaal stress van.

10 likes

Naast die zithoek en eettafel zijn er ook helemaal geen andere meubels. Geen kasten, dressoir of andere aankleding. Gewoon lege ruimte, ziet er zo raar uit.

2 likes

Ja maar hoe lang wonen ze er nu? En met 4 jonge kinderen en een man die veel weg is misschien andere prioriteiten.

5 likes

Zag dit gisteren nog bij haar. Zo’n gigantische hoekbank in de hoek geschoven en dan één zo’n lullig rond salontafeltje ervoor. Geen gezicht.

6 likes

Ze wacht gewoon op spon

5 likes

Volg haar niet maar net gekeken en zo smaakloos die ‘droomvilla’, die meubels etc echt totaal uit proportie ja.

6 likes

Uit proportie inderdaad en ook gewoon weinig meubels. Dit was ook echt mijn huis toen ik van mijn studenten-studiootje naar een rijtjeshuis ging en ik in eerste instantie gewoon mijn oude meubels meegenomen had.

10 likes

Hahaaaaa ik gier, is dit serieus? Ook alles is ‘gezallag’ maar ik zie alleen een Leenbakker interieur, met ‘hoekjes’ volgepropt met action meuk. Ze heeft een hoekje helemaal gezallig aangekleed? Ik zie een houten krukje met een kunstplant en 3 knuffeltjes random neergeknald. Echt totaal smakeloos. En dan überhaupt al die kunstplanten en bloemen :sob:

Het keukenblok gezallag gemaakt met een blond mok en roze knuffeltjes die kerst sfeer moeten ademen?

Hehhh?

9 likes

Sowieso dat Michelle met een man in Barca is, anders had je al 100 x de #bff voorbij zien komen!

9 likes

Waarom geen vrouw?

7 likes

Ja met die Tim waarmee ze vreemd is gegaan schijnbaar

9 likes