Mommybloggerstopic #11

Gore kapotte “wolletjes” :face_vomiting:

6 likes

Leonie ter Veld: wil niet liegen over Sinterklaas tegen haar kinderen want dat is niet van deze tijd. Maar kleine leugentjes moeten kunnen.

Lijkt mij dat dat regelmatig dit soort kleine leugentjes erger zijn dan je kinderen voor een paar jaar in Sinterklaas laten geloven.

12 likes

Ja of mini rodini leggings met kapotte knieën

7 likes

Nou dan wens ik haar succes als haar kind naar de basisschool gaat

4 likes

Even een sneer van Lois naar Lotje.

26 likes

Ah ja een conventioneel mooi en dun lijf, heel stoer statement dit

65 likes

Altijd wel fan van Loïs maar vind haar de laatste tijd zo feisty overkomen

8 likes

“Even beetje geen”

Ok

18 likes

Oh ik vind haar zo irritant met die gedichtjes en tekstjes altijd.

9 likes

Wie is dit überhaupt

11 likes

Zooooo dan. Dit is wel echt naar.

Ik bedoel tuurlijk is het een privilege als je het geld, de tijd en de ruimte hebt om jezelf te laten verbouwen zoals Lotje ( en dat ten overvloede op social media tentoonstelt). Maar het is óók niet iedereen gegeven om een lijf zoals Lois te hebben, en nee zelfs niet als je je helemaal rotsport, want loshangend vel gaat echt niet weg als je met je dumbells loopt de zwaaien.

Echt jammer dit. Misser van haar.

7 likes

Ze heeft haar lijf altijd al laten zien op Instagram, in alle vormen. Ook toen ze voller was, en met oprechte trots ook. Dus ik ben wel blij dat iemand dat er iemand is die alle vormen en maten van zichzelf post en óók andere even een hak zet. Love lois.

19 likes

Maar dat geldt ip ook voor Lotte wel, ondanks dat ze er nu wat aan heeft laten doen. Lois heeft dat ook gedaan (danwel op een gezondere manier he!).
Maar wat @Uprooted zegt sommige sporten zich kapot bij wijze van en vallen niets af. De eigen stofwisseling en allerlei factoren zijn van invloed (hormonen, stress en goede slaap etc).
Desondanks love ik lois ook hoor.

3 likes

Ugh, Kelly Caresse die weer even elke dag haar “single momlife” moet benoemen :roll_eyes: Gewoon nee.

Je mannetje (:face_vomiting: ) is gewoon ff op oefening mens. Zodat jij nog meer Action en Shein meuk kunt kopen.

Met je single momlife. Ja sorry, zit me diep.

23 likes

Is hij serieus militair?

3 likes

Ja, hij is terug bij Defensie.
#armywife (haar hashtag, niet de mijne :crazy_face:)

5 likes

Ik kwam Kelly ooit een keer tegen in de trein na een fluflu event (oke wel echt al 12 jaar geleden ofzo - in de tijd dat ze haar kinderen nog afschermde) en toen was zij gewoon zo anders en hebben we ook heel spontaan gekletst. Echt zo’n vriendin waarmee je nooit ruzie kunt hebben en waarmee het heel vaak gezellig is. Soms denk ik daar nog wel eens aan terug als ik haar insta van nu bekijk.

3 likes

Ooh, ik geloof je meteen hoor! Ze lijkt me als vriendin echt heel erg lief maar dit irriteert me gewoon maaaateloos haha

2 likes

Haha ja wat een giller. Ik heb trouwens het gevoel dat die man elk halfjaar een andere baan heeft. Brandweer, iets bij defensie, een stay at home dad, hij was ook ff fulltime influencer? Dan weer defensie, oja en ze hadden nog een bnb.

10 likes

Papa Sjenkie :neutral_face:

3 likes