Mommybloggerstopic #11

Even opgezocht maar deze Tim is echt een look-a-like van Koen!

2 likes

Zal die reactie weer verwijderd zijn? Zag hem eerst (gisteravond) nog staan, maar nu niet meer

2 likes

Ja ik zie het inderdaad, daar bevestigde ze in ieder geval met een man met donkere haren in Barcelona te zijn.

4 likes

Ik denk het wel. Michelle heeft er een handje van om reacties te verwijderen als ze niet passen in het plaatje dat zij probeert te schetsen.

6 likes

Ik vind het dus wel echt mega heftig dat (1) mensen blijkbaar zelfs in Barcelona foto’s van hen maken en (2) dat die Tim er gewoon met zijn volle gezicht op staat? Hij heeft hier nooit om gevraagd? Ik vind het echt next level paparazzi

29 likes

Ja erger dan paparazzi want die verdienen er geld aan. Deze mensen niet eens dus wat motiveert je om dit te doen vraag ik me af

20 likes

Ja dit. Wat haalt men hier in godsnaam uit dat ze dit gaan doorsturen naar een juicechannel :exploding_head:

7 likes

Denk dat het voor die mollen gewoon heel lekker voelt dat zij een primeur hebben, zo van: dit heb IK ontdekt :smiling_imp:

6 likes

Ik denk dat toen Michelle begon tien jaar geleden ofzo haar kinderen nog heel klein waren en er geen hinder van konden ondervinden, influencers minder een ding waren en het enige wat over haar gezegd kon worden was dat ze saai is.
Nu is alles veranderd en is die bekendheid misschien helemaal niet meer zo fijn.

4 likes

Ze werkt nog steeds als influencer die veel van haar leven deelt dus blijkbaar wegen de voordelen (:money_mouth_face:) nog steeds op tegen de nadelen

3 likes

Vind het vooral bijzonder dat Michelle nu ineens op vakantie is met die man (terwijl ze zelf toch ook wel weet dat ze dit niet stiekem kan doen) terwijl ze in de podcasts nog verkondigd dat ze nog lang niet toe is aan een andere relatie. Maar goed volgensmij leeft zij een heel jaar in een week mentaal dus kan ze nogal snel veranderen van mening.

3 likes

Ze hebben dan toch niet meteen een relatie? In Nederland kan ze toch ook niet lekker daten en uitzoeken wat ze wil.

32 likes

Ooh oke goed punt, had ik even niet aan gedacht omdat in mijn wereld een weekendje weg met iemand wel meteen serieus aanvoelt.

3 likes

Ik weet niet of dit mag hoor, maar volgen jullie ook het influencerstopic op Fok? Jemig daar zijn ze echt genadeloos. Echt bizar.

Bijvoorbeeld huisvolkids. Ja, ze is zeker niet perfect maar is ook alleenstaand en heeft 6 kinderen. Ik zou een heleboel dingen anders doen, maar ik heb er dan ook ‘maar’ 3 en daarnaast ook nog een man om de zorg mee te delen. Ik vind dat ze het heel goed doet gezien haar omstandigheden en ze komt op mij over als een liefdevolle moeder en dat is het belangrijkst.
Maar die oordelen, ik vraag mij soms wel eens af of de mensen die zo hard zijn over haar zelf ook kinderen hebben?

4 likes

Ze is wel bewust alleenstaande moeder. Vind haar erg bijzonder :rofl:

3 likes

Natuurlijk :grinning:

3 likes

Waarom staan er in haar bio maar 5 kinderen :face_with_monocle:

4 likes

Haar oudste is meerderjarig en wilt ook niet op beeld.

3 likes

Oh nouja dat is goed dat ze daar gehoor aan geeft dan. Zou nog mooier zijn als ze al die kinderen gewoon uit beeld laat, maarja dat is haar verdienmodel. :japanese_ogre:

5 likes

Ja ik kijk ook weleens op FOK, vind het ook wel fascinerend om te zien hoe daar wordt gereageerd. Laatst werden mensen boos dat Michelle had verzwegen voor haar volgers dat ze met Tim ging brunchen - of: ronduit liegen!! Ze deed alsof ze alleen was!
Dat ik echt dacht: wtf raakt dit jou zo persoonlijk? Alsof ze jou verantwoording schuldig is over haar liefdesleven.

6 likes