Geld verdienen kan volgens mij ook gewoon, net als de rest van Nederland, met een gewone baan waarbij je niet het leven van je kinderen op internet gooit. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Ja, maar daar zet je geen 25-35K per maand mee om ![]()
Haha ja dat was letterlijk ook wat Tim zei. Het antwoord was dat haar man ook gewoon full time werkt en dit lekker was voor erbij. Terwijl ze aangeeft bizar veel geld binnen te harken (20-35k per maand) dus wie ben je voor de gek aan het houden
Mag hopen dat die kinderen met een hele riante spaarrekening het huis verlaten.
Dat betwijfel ik, als ze nu als kind al geen kinderfeestje krijgen, want te duur, terwijl je 25k per maand verdient.
Echt absoluut gestoord, hoop zo dat dit onder kinderarbeid gaat vallen en snel verboden wordt. Zum kotsen
Genoeg coaches op insta die iets anders beweren ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en ze gingen gezellig met zân allen naar de tandarts en als een kind gaatjes had moest die het zelf betalen uit zijn of haar spaarpot.
Want dan leerden ze wel beter hun tanden te poetsen. Ik vond haar na het zien van alleen die afleveringen op tv al compleet gestoord en egoĂŻstisch overkomen.
Zij deed echt zo fucking gemeen tegen die kinderen als het over geld ging ![]()
Meine gute zeg. De cognitieve dissonantie van de andere mamavloggers in de comments is real. Vooral bij Sanneke. Het gaat er niet om of iets gesponsord of gegeven is. Het gaat er ook niet om hoe veel of vaak of in welke hoedanigheid je je kind in beeld brengt. Het gaat erom dat je je kind beeld brengt terwijl die geen bewuste consent kan geven. En het gaat erom dat je niet kunt nagaan waar de content terecht kom.
Tandartskosten voor kinderen onder de 18 jaar valt gewoon onder de basisverzekering dus dat maakt het nog raarder.
Nee, maar ze brengt hem alleen positief in beeld dus wat is het probleem??!!!
Bonnie is ook zo.
Letterlijke reactie: âuitbuiting of niet, ik volg ze met plezierâ. Mensen zijn echt niet goed ![]()
Ik zie wel een mooi reactie op de insta van boos: âde lieve mensen zijn met meerâ ![]()
![]()
Dit maakt me echt misselijk
Ik zat Sanneke dr reacties te lezen op Boos en tussen de regels door lees ik alleen maar âwaarom verdienen die mommyâs wĂ©l geld aan/met hun kind en ik nietâ of ben ik de enige die dat zo leest? Telkens zelf beginnen over dat zij ook wel eens wat krijgt voor haar kind maar dat er anderen zijn die echt ĂĄlles krijgen voor hun kinderen. Vind het echt weer zo typisch âwaarom zijn zij wil influâs en ik nietâ, maar dat is ondertussen haar middle name geworden imo.
Sanneke doet alsof ze geen geld aan haar kind aan het verdienen is maar ik ben al regelmatig speelgoed en kleding als promotie tegengekomen. En nooit kwetsbaar maar wel vertellen dat hij hele nachten scheten laat haha.
ze filmt haar zoontje de hele dag en ze filmt haar vriend ook 24/7 vanaf de bank
Waar lezen jullie de reacties van Sanneke?
in de laatste post van boos maar sanneke heeft me zojuist geblokkeerd ![]()
Je kind gebruiken voor content = gewoon verdienen aan je kind. Ook als je dat niet expliciet voor een samenwerking doet is dat gewoon wat je doet omdat het wel bijdraagt en vind ik dat je je kind dan per definitie uitbuit.