Dit maakt me echt misselijk
Ik zat Sanneke dr reacties te lezen op Boos en tussen de regels door lees ik alleen maar âwaarom verdienen die mommyâs wĂ©l geld aan/met hun kind en ik nietâ of ben ik de enige die dat zo leest? Telkens zelf beginnen over dat zij ook wel eens wat krijgt voor haar kind maar dat er anderen zijn die echt ĂĄlles krijgen voor hun kinderen. Vind het echt weer zo typisch âwaarom zijn zij wil influâs en ik nietâ, maar dat is ondertussen haar middle name geworden imo.
Sanneke doet alsof ze geen geld aan haar kind aan het verdienen is maar ik ben al regelmatig speelgoed en kleding als promotie tegengekomen. En nooit kwetsbaar maar wel vertellen dat hij hele nachten scheten laat haha.
ze filmt haar zoontje de hele dag en ze filmt haar vriend ook 24/7 vanaf de bank
Waar lezen jullie de reacties van Sanneke?
in de laatste post van boos maar sanneke heeft me zojuist geblokkeerd ![]()
Je kind gebruiken voor content = gewoon verdienen aan je kind. Ook als je dat niet expliciet voor een samenwerking doet is dat gewoon wat je doet omdat het wel bijdraagt en vind ik dat je je kind dan per definitie uitbuit.
Dat is ook zo bij de Bellingaâs. Er is zelfs een anti Bellinga account waar men toch naar de vlogs kijkt om vervolgens commentaar te leveren op het uitbuiten van de kinderen ![]()
Eens, daarom is Sanneke er ook schuldig aan. We weten allemaal dat zwanger worden, kinderen krijgen en het opvoeden daarvan zorgt voor meer volgers. Zij verdiend geld met haar insta waarop haar kind te zien is. Easy as that.
Wel props aan Mascha en Serena, toch de OGs op wie alle influtopics hier uiteindelijk gebaseerd zijn dat ze hun kinderen afschermen Ă©n allebei ook gewoon zichzelf zijn gebleven en niet âde moeder vanâ of allemaal specifieke moedercontent maken. Ik volg Serena niet maar dat is wat ik op haar insta zie iig.
Maakt ze ook zoveel minder saai dan alle andere mommybloggers, zij hebben gewoon toevallig kinderen en meer niet.
Ook props aan Cynthia voor het niet hebben van kinderen haha, zij hoort toch ook bij Mascha en Serena.
Daar is ze het zelf waarschijnlijk niet mee eens ![]()
Sorry maar we zien misschien het gezicht niet van Mascha oudste kind maar zij heeft echt geen privacy hoor. In de vlogs hoor je vet veel haar stem, haar hele gezins/privé leven wordt dagelijks gefilmd en gepubliceerd, ik kijk al een tijd de vlogs niet meer maar toen ik dat wel deed nog voelde ik me echt mega ongemakkelijk bij hoeveel ik van dat meisje wist.
Ik denk dat de vlogs dan blijkbaar een groot verschil maken. Ik volg Mascha alleen op Instagram en letterlijk het enige wat ik van dat meisje weet is lief is lief en dat zij Nala bedacht heeft. Verder zie ik haar voor mân gevoel amper voorbij komen, sowieso onherkenbaar en niet alsof ik verder van alles van haar leven zie.
Die kids van Serena zou ik op straat nog herkennen, zo vaak voorbij zien komen, en ik volg haar al jaren niet meer. Ze zette hen ook in voor spon.
Ja dat kan, maar ze vlogt dus nog steeds elke dag, met een schare vaste kijkers. En haar kinderen (ook al zie je hun gezicht niet) zijn daar gewoon hoofdrolspelers in. Als ik zou willen kan ik precies weten waar ze wonen, waar de oudste naar school gaat, zwemles heeft etc. Nog los van dat je dus haar hoort praten, weet welke events zich in haar leven afspelen, wat ze eet voor ontbijt. Plus het feit dat jouw ouders geen privacy hebben (want alles staat op YouTube) is op deze leeftijd ook extreem bepalend.
Dat is echt heel anders dan haar insta en TikTok maar maakt het niet minder problematisch.
Nu zet ze robenrita in voor spon.
Misschien wordt dit nog een issue in de toekomt. Wanneer hun kinderen het huis uit zijn. Dat influencers hun ouders uitbuiten voor content. âDay in the life of a mantelzorgerâ âCome with me to the geriatorâ âTena review met mijn moederâ.
En dan uiteindelijk het uitblazen van de laatste adem vloggen en de begrafenis live streamen.
Ik zie ze er voor aan hoor.
Had die gekke Belinga dat niet gedaan
Het gaat hier steeds om geld verdienen aan je kinderen. Maar zelfs al verdien je geen rooie rotcent met spon, views, etc. Als je het privéleven van je kind dagelijks online knalt op welk social media kanaal dan ook ga je al snel allerlei grenzen over. Niemand behalve je inner circle hoort dagelijks de zwemlessen, meltdowns, eerste schooldag, schattige badmomentjes, etc. te kunnen zien.
Ja, hoe bizar dat je content zoveel belangrijker vindt dan respect.