Mommybloggerstopic #11

Mascha zet haar kind ook gewoon in om geld te verdienen hoor. Je kind zo veel gebruiken in je vlogs is even goed geld verdienen met je kind als een campagne. Wellicht is het meer “sluik reclame” maar dat kind zorgt ook voor een hele forse groep kijkers en dus geld.

5 likes

Ik bedoel ook helemaal niet te zeggen dat het niet problematisch is. Ik denk alleen dat als ze zou stoppen met vloggen dat dus een heel groot verschil zou maken want zonder die vlogs weet je al die details die jij noemt helemaal niet.

1 like

Ja ik snap je.

Er zit bij mij gewoon een frustratie want I will always love Mascha, haha, echt zo’n zwak voor haar. Maar ik vind het echt niet te doen dat zij zichzelf in de markt heeft weten te zetten als iemand die verantwoordelijk omgaat met haar kind(eren) op social media. Echt zo oh kijk mij m’n kind komt niet in beeld, oh kijk mij, ik gebruik een pop i.p.v. m’n baby bij een reclame voor mn draagzakken. Maar vervolgens hebben haar kinderen dus nul privacy en staat hun gezinsleven dagelijks online. Ik vind dat gewoon echt bizar en ook dat zij er vervolgens niet voor wordt gezien op die manier.

30 likes

Ligt het aan mij of zijn die babykleertjes die Bonnie in haar reel ‘voor komende winter’ laat zien echt nog veel te groot? Mijn baby is zes weken jonger en behoorlijk fors, maar die past dit allemaal nog lang niet :sweat_smile:

Ik vind het wel grappig dat zij allemaal van die vintage kleertjes van Vinted haalt, al is het niet mijn stijl. Het is in elk geval niet sad beige :wink:

3 likes

Wow, kan me voorstellen dat als je elke maand zoveel binnenkrijgt, je er op een gegeven moment aan gaat wennen. En dan is het makkelijk verdienen en kun je voor jezelf best veel goedpraten steeds (denk ik).

4 likes

Neeee… gaan we hier echt weer over beginnen? :yawning_face:

7 likes

Begin jij een leuk gesprek dan!

12 likes

Ja klopt! Beelden van een begrafenis in een vlog: kan dat? - BNNVARA

5 likes

Kan toch goed zijn dat jouw baby een andere maat heeft dan haar baby? Kan nogal verschillen per baby.

5 likes

Zeker, maar ik dacht dat die van mij al flink was :sweat_smile: Maar goed, ze zal het zelf inderdaad wel het beste weten, en misschien lijken die kleertjes op beeld groter dan ze zijn.

4 likes

En dit is ook echt een rare zet want het feit dat er een pop in zit zorgt er ook nog eens voor dat het helemaal raar en verkeerd zit wat echt geen goeie reclame is voor die draagzakken.

3 likes

Oh als ik truien van m’n baby voor me hou dan denk ik soms ook Jezus wat groot dit past hij toch nooit, maar jawel z’n babyvetjes passen er gewoon in en hij is ook zo’n 6 weken jonger dan Ted.

Maar heb dat ook met kleding van mezelf, dan heb ik het soms vast en lijkt het veeeeeel te groot en dan zit het gewoon strak.

7 likes

Vond het gek dat ze zei dat sommige kleertjes maar 1 keer gedragen waren, ze zei ook iets als “wel zonde maar gelukkig toch niet duur”. Ja ze bestelde veel op vinted maar dan zie ik ook voor me hoe dat pakket werd ingepakt, naar de winkel oid gereden, daar verwerkt, naar postsorteercentrum gereden, dan weer naar bonnie gereden…vind dat dan zo zonde voor maar 1 of paar keer dragen

11 likes

Dan kan zij het toch ook weer verkopen? Boeie, ik kan me hier echt niet druk om maken.

4 likes

Maar het is gelukkig niet allemaal nieuw gekocht, dat mag ook wel gezegd worden. Vroeger was tweedehands echt niet zo normaal als nu met Vinted, dus als Bonnie dat promoot op deze manier zit daar wel iets positiefs in toch

5 likes

Ik denk dat iedereen die een baby heeft gekregen wel kleertjes heeft die maar 1 of 2x zijn gedragen. Vaak passen babies die met de normale termijn geboren worden maat 50/56 maar een paar weken. Mijn reuzenbaby paste nooit in 50. Zonde want had er toch een paar pakjes van. Maarja wat doe je dan?

17 likes

Mjaaa op zich wel maar als je bergen en bergen tweedehands haalt dan is t niet duurzaam meer, alleen goedkoper.

11 likes

Maar wel íets duurzamer, want nieuw wordt én nieuw gemaakt en vervoerd terwijl tweedehands alleen nog wordt vervoerd. En tweedehands wordt gelukkig al steeds normaler dus als influencers daar aan meehelpen dan vind ik dat niet per se iets negatiefs

13 likes

Ja nee tuurlijk, ik koop zelf alleen nog maar Sellpy. Maar probeer me wel alsnog in te houden.

2 likes

Haha ja dat is ook zo, ik heb weleens dat kleertjes op die manier uiteindelijk nauwelijks de kast uit komen. Eerst denk ik oh veel te groot en dan opeens is het alweer te klein :smiling_face_with_tear:

Misschien ben IK gewoon degene die geen maten in kan schatten :laughing:

7 likes