Mommybloggerstopic #11

Ja lijkt me altijd jammer als vrouw om niet een dochter te krijgen als je meerdere kinderen hebt.

7 likes

Is Bonnie de meest irritante zwangere ooit? Echt alle content die zij er op dit moment uitperst is zo toondoof en fakking cringe. Ze is voor mijn gevoel ook al 3 jaar zwanger?

65 likes

Wow wtf. Geloof dat ze er heel blij mee is

6 likes

Niet altijd hoor. Jongens zijn te gek (vind ik)!

6 likes

Nou dat is ze wel vrij lang gebleven vind ik, met haar kringloop kwartier enzo, maar de laatste paar jaar niet echt meer indd (of eigenlijk gewoon echt niet meer). Ik volg haar echt al heel lang en heb haar heel lang leuk gevonden, en echt wel anders dan veel influencers, maar ik stoor me vooral sinds haar zwangerschap ook echt aan vanalles.
Dat gezeik met dat eindeloos babykleertjes kopen in allerlei maten die de komende jaren nog niet aan de orde zijn, het adverteren voor een kolf terwijl die baby nog lang niet geboren is, en die irritante uitmelkerige reels (bijv over dat de baby schopt als ze met iemand in gesprek is), en dan als klapper op de vuurpijl dit filmpje over die uitkering, echt pfff niet te doen hoor.
En ja het voelt indd alsof ze al 3 jaar zwanger is maar ik ben zelf een paar weken voor haar uitgerekend en het voelt mij mezelf ook alsof ik al 3 jaar zwanger ben dus dat vind ik nog wel een beetje logisch en te plaatsen.

15 likes

Ga je weer lekker? :clown_face:

Voor degenen die denken dat Leonie dit heeft gezegd: totaal niet. Hartstikke blije berichten over het geslacht van hun kindje!

13 likes

Bij haar is met verlof gaan toch ook compleet anders
 ze maakt gewoon content (misschien nog wel meer dan ervoor?) en het is bijna een 3 maanden durende PR te noemen :sweat_smile:
Ja dan is het echt een zakcentje.
Als je gewoon echt gestopt bent met werken voor 3 maanden als zzp’er met kans op verlies van klanten, is dit gewoon nodig.
(En ja hoort bij ondernemerschap, ja kan je zelf voor sparen n als je mazzel hebt voor verzekeren)

8 likes

Huh

Ik suggereer toch niet dat ik Leonie ben?

4 likes

Nouja dan is het toch gek dat je teleurgesteld bent omdat het “jammer genoeg weer een jongetje wordt”. Wat kan jou dat nou schelen? Waarschijnlijk ken je Leonie niet eens persoonlijk.
Is gewoon een rare opmerking.

24 likes

Ik vraag me soms af of mensen in dit topic na kunnen denken. Tuurlijk ken ik haar niet persoonlijk, ik zeg alleen iets en de helft van de mensen hier kan niet begrijpend lezen en/of heeft twee zoons en is persoonlijk beledigd en kaatst dat terug.

16 likes

Ik heb geen twee zoons, vind dat ook weer een rare opmerking. Ook om te maken over een ander. Vind zoons gewoon niet jammer en dochters fantastisch. Het is beide fantastisch en daarom zeg ik er iets van. Had ik ook in het echt gedaan.

10 likes

Het was ook allemaal niet zo serieus, ik post het toch niet onder haar insta. Zij heeft volgends mij een hartstikke gelukkig leven en kijkt uit naar haar zoon, fijn voor haar! Mag toch best ~grappend jammergenoeg zeggen.

7 likes

Zelfs al zou ze dit lezen dan haalt ze waarschijnlijk haar schouders op haha

1 like

Bless, mn gurl Charlotte Blitz die tegelijk in dezelfde pan d’r baby flesjes uitkookt maar ook gelijk een paar eitjes meekookt en dan baalt als er eentje openbarst en alle flesjes/spenen onder het ei zit. Ik geniet.

edit: nu met screenshot want gewoon te goed om niet te delen.

34 likes

Hoe bedenk je dit ook :joy:

13 likes

MOMBRAIN

nee ew grapje. geen idee, multitasken was de achterliggende gedachte denk ik maar verder stopte toen het nadenken?

7 likes

Ik denk ook zo vaak als ik eieren kook "kan ik hier niet nog iets in kwijt? (broccoli ofzo hé) " maar eierwater meurt zo erg.

19 likes

Maar als er nog kakresten aan het ei zit, dan gooi je daar toch niet nog iets anders bij? En ja ik weet wel dat het verhit wordt, maar is mij toch een te goor idee.

18 likes

Als je je eieren samen met iets anders wil koken moet je je ei natuurlijk wel eerst even wassen

2 likes

Doe je altijd neem ik aan

3 likes