Mommybloggerstopic #11

Zo, best verfrissend om een influencer te zien die dus naar een normale ortho is gegaan en slotje heeft ipv zo’n bitje!!
(Anouk van der Lucht)

1 like

Snapt Sanne de boodschap wel van dat filmpje?

4 likes

Ze bedoelt dat je wel een gezicht kan afschermen, maar als ze jou ziet met een kind, weet je nog steeds wie het kind is en wat het verder doet etc als je de foto’s blijft delen.

5 likes

Ja zeker waar natuurlijk, maar zij heeft toch 0,0 recht van spreken hierin, als een influencer die haar kind online deelt? Ik denk dat zij dit eerder plaatst onder het mom ‘Als ik er 1 plaats, kan ik er net zo goed meerdere plaatsen’, als je ziet hoe verdedigend ze reageerde onder Boos. Maar is wellicht een (verkeerde) aanname

18 likes

Wat een goed stuk!

6 likes

Het zijn sowieso aannames ja.

7 likes

Ja sowieso een aanrader om haar te volgen! Zij zat vroegah ook op egf

3 likes

Hoevaak Kellycaresse wel niet in een video benoemt dat ze in een villa woont. Wat een arrogantie. Nu ook weer: clean with me the Villa. Alsof iemand gaat posten clean with me mijn rijtjeshuis.

Gewoon mijn huis was opzich ook genoeg geweest ipv die lege balzaal.

33 likes

Clean my eengezinswoning with me :sparkles:

15 likes

hahah ja zie ook dat filmpje op instagram ‘‘de villa kerstproof maken’’ ; hoezo zeg je niet gewoon ‘‘ons huis’’. Met weer zo’n zielige kerstboom in de hoek geduwd.

13 likes

Haha ja een zo’n dun takje over de trapleuning.
Haar huis en inrichting is echt mijn irritainment.

12 likes

Ja ik vraag me ook echt af waarom ze villa zegt. Misschien dat toen ze het lieten bouwen die mensen zeiden dat dat een villa heet?
Ze had trouwens ineens extensions maar die zijn er nu alweer uit volgens mij.

2 likes

Dit is echt expectation VS reality :joy::joy:

10 likes

Ja vreselijk !!

2 likes

Gewoon arrogantie. Kijk wij wonen in een Villa.

2 likes

Over Vinted gesproken, de speciaal gekochte outfit voor de wicked premiere vd zusjes verbon staat nu al op vinted…

5 likes

Bedoel je deze?

4 likes

Ja! Oh ik had de beschrijving niet gelezen, dus dit is niet eens degene die ze droeg, maakt het niet echt beter eigenlijk :sweat_smile:

6 likes

Maar als ze het toch zelf gekocht hebben dan mpgen ze dat toch gewoon op vinted zetten? Iets wat je niet vaak draagt tja… waarom zou je dat niet op vinted weer verkopen.

14 likes

Overconsumptie? Dat je het verkoopt maakt het niet oké om dingen te bestellen om 1 (of 0x) te dragen

11 likes