Huh maar dan stuur je het toch gewoon terug naar de winkel?
Behalve als het van Aliexpress komt? Geen idee, heb het jurkje niet gezien. Maar inderdaad, anders kun je het gewoon retourneren⊠Heel vreemd
Of als je het #gekregen hebt ![]()
Ah ja natuurlijk. Zo triest dat ze zegt dat ze het zelf besteld heeft.
Die extensionsđ€Ł. Daarbij vergeleken ziet dat haarstuk van Mascha er heel natuurlijk uit
âMom editieâ ook echt, alsof het dweilen van je vloer opeens geheel anders verloopt als je eenmaal moeder bent ![]()
Misschien houdt ze een kind op haar arm terwijl ze met de andere dweilt? ![]()
Sowieso, een video maken over een vloer schoonmaken, dat mensen dit kijken (dit denk ik overigens bij alle videoâs van Kelly).
Dat is het natuurlijk, dweilen met hindernissen! ![]()
#lifehack ruim eerst de duplo op en ga dan pas dweilen.
En dat dweilsysteem vind ik ook goor want die mop kan je niet uitwassen toch?
Haiiiiiiiiiiiiiiii
Sowieso dat Kelly dit helemaal leuk vindt dat ze genoemd wordt door een juicechannel
Kan gewoon in de wasmachine op 40 graden in een bh-zakje. Heb toevallig dezelfde dweil en mn leven is echt verbeterd sinds ik die heb
Negatieve aandacht is óók aandacht
Hahahaha ze is nu gepikeerd ![]()

Dat Elise Boers ĂŒberhaupt een noodzaak zag om nĂłg een podcast te hebben, alsof ze nog niet genoeg plekken heeft waar ze over zichzelf kan praten. Maar goed dan na 9 afleveringen is haar inspiratie op en besluit ze een half uur lang tegen de camera aan te praten over wat er in haar hoofd zit deze week en deze maand. Want ze mist dat ze met vloggen altijd âhaar ei kwijt kon over waar ze mee bezig is en wat haar struggles warenâ. Ze hebben het vaak over de parasociale relatie die kijkers hebben met flufluâs maar er is andersom toch ook echt wel iets aan de hand. Soort behoefte en afhankelijkheid aan die camera om maar continu een praatpaal te hebben om over jezelf te kunnen praten. Alsof je die ene vriendin aan de lijn hebt die alleen maar met zichzelf bezig is.
Daar is TikTok toch gewoon voor tegenwoordig
Schrijft Debby nou dat ze een spaaractie heeft gehouden voor een PlayStation voor Roy?![]()
Michelle b heeft eindelijk die date/relatie bevestigd. In een interview uit juni '25 zat hij nog in een relatie, waar hij twee jonge kindjes mee heeft. Gezellig daar in Udenđ
Waar heeft ze dat bevestigd? En geen verrassing toch.