Mommybloggerstopic #11

Negatieve aandacht is óók aandacht

5 likes

Hahahaha ze is nu gepikeerd :joy:

7 likes

image
Dat Elise Boers überhaupt een noodzaak zag om nóg een podcast te hebben, alsof ze nog niet genoeg plekken heeft waar ze over zichzelf kan praten. Maar goed dan na 9 afleveringen is haar inspiratie op en besluit ze een half uur lang tegen de camera aan te praten over wat er in haar hoofd zit deze week en deze maand. Want ze mist dat ze met vloggen altijd “haar ei kwijt kon over waar ze mee bezig is en wat haar struggles waren”. Ze hebben het vaak over de parasociale relatie die kijkers hebben met fluflu’s maar er is andersom toch ook echt wel iets aan de hand. Soort behoefte en afhankelijkheid aan die camera om maar continu een praatpaal te hebben om over jezelf te kunnen praten. Alsof je die ene vriendin aan de lijn hebt die alleen maar met zichzelf bezig is.

24 likes

Daar is TikTok toch gewoon voor tegenwoordig

8 likes

Schrijft Debby nou dat ze een spaaractie heeft gehouden voor een PlayStation voor Roy?:exploding_head:

1 like

Michelle b heeft eindelijk die date/relatie bevestigd. In een interview uit juni '25 zat hij nog in een relatie, waar hij twee jonge kindjes mee heeft. Gezellig daar in Uden😅

7 likes

Waar heeft ze dat bevestigd? En geen verrassing toch.

7 likes

Ik zag het in een snippet op insta. Ik geloof van hun podcast.

6 likes

Kan toch gewoon dat ze gevraagd heeft aan vrienden en familie of ze wat bij wilden dragen? Een PlayStation is een duur cadeau dus zo gek vind ik dat niet.

4 likes

Hij werkt(e) ook bij PSV en daar is zij toch ook groot fan van? Nouja, ben benieuwd. Zag ook iets in de comments een opmerking dat het voor Michelle niet vreemd is om verliefd te worden op iemand als je al in een relatie zit :sweat_smile:

12 likes

Bij de kapper

8 likes

Jeetje die MB. In het openbaar van de ene naar de andere relatie hoppen. Ik gun haar kinderen rust en stabiliteit.

8 likes

Toch bijzonder dat je op basis van iemands Instagram kan concluderen dat er geen rust of stabiliteit is.

19 likes

Nou ja ik zeg niet dat het er niet is hè, maar dat ik het de kinderen gun. Daarnaast is het voor hen toch niet echt leuk als je moeder min of meer in het openbaar de ene na de andere relatie in hopt? Ik hoop dat ze dat later niet naar hun hoofd krijgen :slight_smile:

2 likes

Misschien vinden ze dat prima, je hebt toch geen idee hoe het er daar echt aan toe gaat?

2 likes

In welke hoedanigheid gun jij het die kinderen? Is toch bizar om te zeggen over mensen die je niet kent. Wat weten wij wat zij ervan vinden en mensen die daar iets over vinden en dan zo lomp en dom zijn om dat tegen die kinderen te zeggen, hebben zelf een probleem.

17 likes

Nogmaals op basis van iemands Instagram kun je daar precies niks van vinden. En dit is niks meer dan eigenlijk lelijke dingen zeggen over iemand verpakt als een soort nep medelijden of neppe empathie.

Los daarvan vind ik het zo openbaar tonen van je kinderen, in welke situatie dan ook, alles behalve normaal en mag daar wat mij betreft morgen regelgeving over komen die dit verbiedt.

7 likes

Mooi die dubbele standaard hier. Er wordt volop commentaar gegeven, en als ik dat doe word ik volledig afgebrand. Mag je alleen iets zeggen als je bij een bepaald groepje hoort? Want dan heb ik die memo even gemist.

14 likes

Ja zit je niet bij de forumfeminarum lounge?

29 likes

De man werkte bij PSV maar maakt in juni 2025 een overstap naar een club in België en zei daar zelf over:
„Ik heb thuis goed overleg gevoerd met mijn partner. We hebben twee kinderen en de oudste is vier. We willen allebei voldoende tijd aan onze zorgtaken besteden. Ik wil ze minimaal twee keer per week naar school kunnen brengen en die mogelijkheid is er. De leiding van Club Brugge heeft daarin meegedacht, waar ik ze heel erkentelijk voor ben.”
Dus volgensmij is deze man heeel snel gescheiden om met Michelle samen te kunnen zijn of is er toch sprake van vreemdgaan geweest (gezien de dorpskapper al begin 2025 over Michelle en Tim sprak). Zou het tweede huwelijk (Jacqueline) of als je die van de bollen zelf meetelt derde huwelijk zijn wat strand omdat Michelle zó verliefd is.

7 likes