Ik zag het in een snippet op insta. Ik geloof van hun podcast.
Kan toch gewoon dat ze gevraagd heeft aan vrienden en familie of ze wat bij wilden dragen? Een PlayStation is een duur cadeau dus zo gek vind ik dat niet.
Hij werkt(e) ook bij PSV en daar is zij toch ook groot fan van? Nouja, ben benieuwd. Zag ook iets in de comments een opmerking dat het voor Michelle niet vreemd is om verliefd te worden op iemand als je al in een relatie zit ![]()
Bij de kapper
Jeetje die MB. In het openbaar van de ene naar de andere relatie hoppen. Ik gun haar kinderen rust en stabiliteit.
Toch bijzonder dat je op basis van iemands Instagram kan concluderen dat er geen rust of stabiliteit is.
Nou ja ik zeg niet dat het er niet is hè, maar dat ik het de kinderen gun. Daarnaast is het voor hen toch niet echt leuk als je moeder min of meer in het openbaar de ene na de andere relatie in hopt? Ik hoop dat ze dat later niet naar hun hoofd krijgen ![]()
Misschien vinden ze dat prima, je hebt toch geen idee hoe het er daar echt aan toe gaat?
In welke hoedanigheid gun jij het die kinderen? Is toch bizar om te zeggen over mensen die je niet kent. Wat weten wij wat zij ervan vinden en mensen die daar iets over vinden en dan zo lomp en dom zijn om dat tegen die kinderen te zeggen, hebben zelf een probleem.
Nogmaals op basis van iemands Instagram kun je daar precies niks van vinden. En dit is niks meer dan eigenlijk lelijke dingen zeggen over iemand verpakt als een soort nep medelijden of neppe empathie.
Los daarvan vind ik het zo openbaar tonen van je kinderen, in welke situatie dan ook, alles behalve normaal en mag daar wat mij betreft morgen regelgeving over komen die dit verbiedt.
Mooi die dubbele standaard hier. Er wordt volop commentaar gegeven, en als ik dat doe word ik volledig afgebrand. Mag je alleen iets zeggen als je bij een bepaald groepje hoort? Want dan heb ik die memo even gemist.
Ja zit je niet bij de forumfeminarum lounge?
De man werkte bij PSV maar maakt in juni 2025 een overstap naar een club in BelgiĂŤ en zei daar zelf over:
âIk heb thuis goed overleg gevoerd met mijn partner. We hebben twee kinderen en de oudste is vier. We willen allebei voldoende tijd aan onze zorgtaken besteden. Ik wil ze minimaal twee keer per week naar school kunnen brengen en die mogelijkheid is er. De leiding van Club Brugge heeft daarin meegedacht, waar ik ze heel erkentelijk voor ben.â
Dus volgensmij is deze man heeel snel gescheiden om met Michelle samen te kunnen zijn of is er toch sprake van vreemdgaan geweest (gezien de dorpskapper al begin 2025 over Michelle en Tim sprak). Zou het tweede huwelijk (Jacqueline) of als je die van de bollen zelf meetelt derde huwelijk zijn wat strand omdat Michelle zĂł verliefd is.
Is dit niet haar eerste relatie sinds ze weg is bij de throuple? Waarin ze toch een paar jaar zat, en daarvoor jaren met de man ervan? Hoe is dat de ene na de andere relatie?
Overigens is hij in begin oktober ook weer ontslagen bij de Belgische club en is zijn volgende stap nog niet duidelijk. Misschien dat hij daarom zoveel tijd heeft om Michelle overal achterna te gaan met de camera.
Schat trek het je niet zo aan. Soms is er even een uitlating van deugdzaamheid hier. Gewoon negeren waait zo weer over en dan is het weer de gemoedelijkheid die we gewend zijn hier bij de dorpskapper.
Nou ja als je 4 kleine kinderen hebt vind ik het wel de ene na de andere relatie eerlijk gezegd. Kijk maar eens op relatietopics van mensen met kinderen: hier wordt altijd geadviseerd het heeeeel rustig aan te doen en pas na lange tijd rustig de nieuwe partner te introduceren. En ja, ik weet helemaal niet of er hier al sprake is geweest van introduceren, maar toch, de poly werd al heel snel serieus volgens mij en om zo snel daarna alweer iemand publiekelijk te introduceren.
Als ze geen kinderen zou hebben zou ik dit overigens niet vinden hoor. Dus ja, ook wel een beetje een dubbele standaard van mij ![]()
Ben het hier dus wel mee eens. Er werd juist door Michelle en Jacqueline zelf altijd gezegd dat hun kinderen zo hecht waren met elkaar (het meisje van Mies en de jongste van Jacq zouden werden zelfs als âde tweelingâ aangeduid). En Jacqueline was bij de geboorte van de jongste van Mies âgeen moeder van bloed maar wel in het hartâ zei ze zelf dacht ik. Dus die heeft vanaf zijn geboorte de bonusbroertjes gekend en dat was zijn normaal. Voor jonge kinderen is 3 jaar heel lang om iemand zo intiem te kennen en dan ineens ze niet meer te mogen zien. Ook dat Jacqueline, voor hun toch een soort moeder, ineens niet meer in hun leven is (en vice versa bij de kids van Mies) moet toch wennen zijn voor ze. En dan komen er straks ineens twee nieuwe âbonuszusjesâ bij. Tuurlijk kinderen zijn flexibel en komen er vast wel overheen maar laten we niet doen alsof het super normaal of gezond is.
Maar dit weten we toch allemaal niet of die kinderen elkaar zien of niet en hoe ze dat allemaal aanpakken? Ze laat het niet expliciet zien maar dat betekent niet dat het niet gebeurd of dat ze daar geen plan voor hebben of weet ik veel wat.
Nou jongens, geen zorgen! Volgens de Juicechannels zouden Jaqueline en Koen nog/alweer (?) wat met elkaar hebben, dus zijn ze nog niet van elkaar af allemaal. Kan iedereen weer rustig slapen!