Mommybloggerstopic #11

Klopt, dat weten we niet. Maar voorheen lieten ze ze ook altijd samen spelend zien. En het laten zien van de kinderen die samen spelen, ondanks de breuk zou volgens mij alleen maar positief uitpakken in hun imago dus het lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dat die kinderen elkaar nog zien. Anders hadden we dat echt wel gezien. Volgens mij is MB best wel berekenend.

7 likes

De jongste noemden de ander ook mama, ‘mama Mies’ bijv. en wisten niet beter dan dat ze 2 moeders hadden.

3 likes

Achja wie weet komt er nog wel een lange uitgebreide instagram post over hoe zwaar ze het heeft daarmee. Of misschien wil ze stiekem nog wel een nieuwe baby met de nieuwe vlam? Al lijkt ze nu toch wel vooral bezig met overal “het licht uitdoen” en maximaal de tijd zonder kids benutten. Lijkt wel alsof ze haar jeugd probeert in te halen. Maar men hoe ze dat allemaal volhoud, elk weekend feesten, elke dag drinken, weinig slapen want slaapprobleem, die knie die kapot is, elke dag op hoge hakken en in de make-up, affaire hebben tijdens driehoeksverhouding en megaverbouwing van de boederij en dan ook nog die bedrijven en oh ja 4 kids. Vind het wel knap hoe ze het allemaal volhoud, dat die meid nog niet een burn-out heeft.

14 likes

Ik luister de podcast van Wil en Tien en Martine logeert soms bij Willemijn. Ik vind dit echt zo cool, haha. Echt leuk dat ze dat doen en dat ze daar ook gewoon zo thuis is dat het prima is dat ze niet tegelijk naar bed gaan enzo. Ik vind het echt een heel knus idee.

46 likes

Ooh en ik ben ook wel benieuwd hoe de connectie tussen Michelle en Tim ontstaan is. We weten natuurlijk dat Koen en Tim samen voetbalde tot 2019 en ze elkaar zo al kende. Maar Tim woonde al jaren in Den Bosch en speelde dus ook al een tijd niet meer in de Udense voetbalclub. Zou de vonk dan overgesprongen zijn tijdens de Jolie Noe Skybox situatie in 2023? Destijds was het gerucht dat de skybox (na flink verbouwd te zijn) binnen enkele maanden weer verkocht werd omdat Jolie Noé oneerlijk voorgetrokken was in het verkrijgen van de skybox. En in die tijd was Tim nog coach daar. :man_detective:

9 likes

Maar volgens mij logeert ze daar omdat haar ex dan in hun gezamenlijke huis woont. Want ze slaapt soms ook op kantoor. Alsnog gezellig en fijn dat ze bij Willemijn kan slapen natuurlijk

5 likes

Hahaha holy fuck hoe red je het om dit allemaal bij te houden :rofl: wel indrukwekkend maar heb je een bron ofzo of gewoon een heel goed geheugen :stuck_out_tongue:

13 likes

Nee dit weten ‘we’ echt niet allemaal. Vind het echt eng hoe dit een hele studie voor jou lijkt te zijn en je alle details zo oplepelt alsof het niets is

55 likes

Met 32 hoor je dan ook echt achter de geraniums

17 likes

Ik weet door insta wel dat Rob Jetten óók bij die voetbalclub zat en nu hoop ik wel dat hij en/of zijn verloofde (toch?) ook betrokken raken in al deze huwelijken, leuke twist.

61 likes

Neee leave Rob en Nico alone :broken_heart:

17 likes

Michelle kan er toch gewoon bij, wat is dat voor’n ongezellig gedoe? Of die andere vrouw misschien? Of Koen dat zou ook een leuke twist zijn?

Gaan we van partnerloze MP naar dubbelpartner MP, gun ik Nederland wel.

22 likes

We worden ook links en rechts ingehaald als het gaat om emancipatie, dit is de stap die we nodig hebben!!!

11 likes

Indrukwekkend? Als dit over mij zou gaan zou ik zo’n beetje aangifte gaan doen van stalking

7 likes

Niet helemaal fair want het gaat niet om een random iemand, zij zet als influencer zelf elke poep en scheet van haar privéleven online. Dan is het toch wachten totdat iemand dat (misschien bovenmatig) interessant vindt en dat allemaal onthoudt/bijhoudt. Dat is ook uiteindelijk haar verdienmodel

Disclaimer voor als dit allemaal geen openbare informatie is (ik volg haar niet, ik vind haar heel saai) dan is het misschien wel een beetje stalkerig

4 likes

Inderdaad zij delen het huis nog steeds door aan birdsnesting te doen, de kinderen kunnen zo in het huis blijven en Tien blijft er dan week om week. Lijkt me ook heel intens allemaal

5 likes

Nou sorry maar dit wordt gewoon al maanden herhaald op de juice kanalen dus als je die volgt en je volgt MB ook dan weet je toch al snel die verhalen. Hoef je echt geen dagboek voor bij te houden of te ‘stalken’ jezus wat overdreven zeg

25 likes

Dat is precies wat ik zeg, als je allemaal niet-openbare informatie gaat zitten opzoeken dan vind ik dat wel een beetje stalkerig, maar dat geldt dus niet voor info die je via socials krijgt

7 likes

Oh sorry verkeerd gelezen dan. Maar wordt wel vaker gezegd over mb terwijl het idd allemaal openbaar is

2 likes

Wat doe je in dit topic dan

6 likes