Mommybloggerstopic #11

Jezus wat schrikken dit. In welke wereld is appelmoes ook een goed alternatief voor mayo? Dat is toch helemaal niet dezelfde categorie

28 likes

Vast dezelfde wereld waarin mensen leven die een schijf watermeloen besmeerd met kwark en daarop blauwe bessen een pizza noemen. Echt rot op, wat een smerige belediging.

32 likes

Klinkt als het gezond leven topic

9 likes

Ik geloof dat Wil ook niet bepaald bekend staat om haar culinaire skills :sweat_smile:

3 likes

Terwijl ze wel 2 kookboeken uitgebracht heeft. Haar zoete baksels zien er vaak wel heerlijk uit.

4 likes

Dit is Tien toch? Zijn allebei niet echte keukenprinsessen haha

4 likes

Het is tienvanwil en niet wilvantien :see_no_evil:

2 likes

Ja de foto is van Tien en @Hans_Kazan zegt dat ze hoopt dat ze bij Wil kan mee eten. Maar Wil is dus ook geen culinair wonder😬

3 likes

Dit ziet er uit als een hap die in het verpleeghuis wordt geserveerd, voor mensen die echt niet meer kunnen kauwen. Wel nog even dat vlees pureren dan. :smiling_face_with_tear:

Ik eet zelf overwegend gezond, maar ook heel veel. Ik snap dan ook niet dat Wil en haar gezin verzadigd raken van het gros van de gerechten die ze heeft laten zien. Culinair dieptepunt was toch flammkuchen met een microscopische snipper groente. Maar dat ziet er wel heerlijk uit vergeleken met de drek die Tien hier presenteert.

10 likes

Ik kijk soms de story’s van demammavan maar wat een gezeur zeg. Minderen hebben surprises op school maar verrassing: daar is ze natuurlijk weer geen fan van. Die vrouw is nergens fan van volgens mij

5 likes

Van zichzelf wel

12 likes

En haar fantastische seksloze man

11 likes

Gelukkig kan ze met haar Sinterklaas bingo (die ze met het gezin doen denk ik?) een Easytoys pakket winnen.

4 likes

Dat zal meevallen aan het aantal kinderen te zien.

10 likes

Jaa verkeerd geformuleerd, IK VIND het een seksloze man
Maar goed ik hoef er gelukkig niet op

4 likes

Vind de hoeveelheid story’s altijd indrukwekkend bij haar. Gewoon een livestream van hun leven.

3 likes

Ik vind het dan ook altijd een gekke gedachte dat die kinderen hun moeder dus de halve dag met haar telefoon bezig zien, de kinderen voornamelijk aan het filmen is. Ze filmt de jongste bijvoorbeeld vaak, vrij dichtbij, dat ze aan het eten is. Lijkt me bloedirritant :sweat_smile: Zou je dat zelf prettig vinden?
Ik volg haar al een tijd (dus doe er ook aan mee, dat snap ik) en vind sommige van haar opvoed ideeën wel interessant en nuchter, maar snap ook niet dat ze ergens niet wilt inzien dat dat gefilm de hele dag toch ook schadelijk is en dat ze er toch mee door gaat.

2 likes

Minstens net zo bizar en schadelijk dat je dit er blijkbaar van vindt en zo iemand toch blijft volgen

22 likes

Ja goh hoe zou dat toch komen als mensen het blijven kijken en dus wat ze zelf waanzinnig schadelijk vinden gewoon financieren

Man man man :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

8 likes

Ik vind dat jullie gelijk hebben hierin hè. Heb d’r net ontvolgt (ontvolgd?), want het klopt wat jullie zeggen. Nu ik het zo teruglees is dat inderdaad vreemd. :sweat_smile:

Maar eerlijk: volgen allll die mensen in dit topic die zo lekker fel reageren dan 0 momfluencers?

Edit: ik heb net eens kritisch naar mijn volg lijst gekeken en heb alle mommy influencers die ik volg ontvolgd :+1:

25 likes