Aangifte van stalking? Zou je dat echt doen?
Ah joh dit boeit MB toch allemaal geen reet, dit is gewoon goed voor haar bereik en dus bankrekening. Dat grote huis moet ergens van betaald worden hè.
Ik vind Michelle door de hele situatie ook niet meer sympathiek overkomen ofzo? Jacqueline dan nog meer. Die is wat meer down to earth, laat haar kinderen niet meer zien, leeft ietsje meer teruggetrokken etc.
Michelle lijkt alles te doen voor de aandacht, die story’s met af en toe zo’n man half in beeld, de podcast met die rare vriendinnen, de kinderen inzetten voor campagnes etc.
En ze was toch een jaar geleden al zoenend gespot met die Tim? Ze wordt ook wel eens rupsje nooitgenoeg genoemd dacht ik? (weet niet meer of dat hier was of op viva ofzo)
Omdat ze met 2 mannen en 1 vrouw uit Uden heeft gezoend omg zo heftig iemand hou haar tegen
Niet mijn uitspraak, maar denk dat ze bedoelen qua aandacht / materieel.
Wel fun dat ze een speciale bijnaam hebben en constant praten over de persoon die volgens hen te veel van aandacht houdt.
Mooi vervullend ![]()
Ik zie wel vaker story’s van Maike over Parker en dat hij stout is maar zo schattig. Nu een story over dat hij in de Zara stapels kleding op de grond gooit en huilt als hij zn zin niet krijgt.
Ik snap weer totaal niet waarom je dit allemaal moet delen en zou het bloedirritant vinden.
Ik heb dit net even bekeken en ik vind dit echt geen normaal gedrag. Zou hem lekker laten krijsen of beter nog: die winkel uit. Het is nu ook niet zo dat het lijkt alsof ze echt kleren nodig heeft op dit moment
En dan nog wel ff erbij zetten waar de kleren van zijn die ze/hij aanheeft met kortingscode ![]()
![]()
Nee ik ook niet, maar volgens mij is hij wel vaker terror.
Ze duidt hem vooral aan als potentiële vrouwenverslinder ![]()
Eet ze daar dan ook mee? Ik hoop het want ik ben net bijna in een depressie geschoten bij het zien van dit bord
Jezus ze had dus bij gebrek aan pureestamper de staafmixer gebruikt. Dit is toch net behanglijm geworden, manmanman.
Jezus wat schrikken dit. In welke wereld is appelmoes ook een goed alternatief voor mayo? Dat is toch helemaal niet dezelfde categorie
Vast dezelfde wereld waarin mensen leven die een schijf watermeloen besmeerd met kwark en daarop blauwe bessen een pizza noemen. Echt rot op, wat een smerige belediging.
Klinkt als het gezond leven topic
Ik geloof dat Wil ook niet bepaald bekend staat om haar culinaire skills ![]()
Terwijl ze wel 2 kookboeken uitgebracht heeft. Haar zoete baksels zien er vaak wel heerlijk uit.
Dit is Tien toch? Zijn allebei niet echte keukenprinsessen haha
Het is tienvanwil en niet wilvantien ![]()