Ja de foto is van Tien en @Hans_Kazan zegt dat ze hoopt dat ze bij Wil kan mee eten. Maar Wil is dus ook geen culinair wonderš¬
Dit ziet er uit als een hap die in het verpleeghuis wordt geserveerd, voor mensen die echt niet meer kunnen kauwen. Wel nog even dat vlees pureren dan. ![]()
Ik eet zelf overwegend gezond, maar ook heel veel. Ik snap dan ook niet dat Wil en haar gezin verzadigd raken van het gros van de gerechten die ze heeft laten zien. Culinair dieptepunt was toch flammkuchen met een microscopische snipper groente. Maar dat ziet er wel heerlijk uit vergeleken met de drek die Tien hier presenteert.
Ik kijk soms de storyās van demammavan maar wat een gezeur zeg. Minderen hebben surprises op school maar verrassing: daar is ze natuurlijk weer geen fan van. Die vrouw is nergens fan van volgens mij
Van zichzelf wel
En haar fantastische seksloze man
Gelukkig kan ze met haar Sinterklaas bingo (die ze met het gezin doen denk ik?) een Easytoys pakket winnen.
Dat zal meevallen aan het aantal kinderen te zien.
Jaa verkeerd geformuleerd, IK VIND het een seksloze man
Maar goed ik hoef er gelukkig niet op
Vind de hoeveelheid storyās altijd indrukwekkend bij haar. Gewoon een livestream van hun leven.
Ik vind het dan ook altijd een gekke gedachte dat die kinderen hun moeder dus de halve dag met haar telefoon bezig zien, de kinderen voornamelijk aan het filmen is. Ze filmt de jongste bijvoorbeeld vaak, vrij dichtbij, dat ze aan het eten is. Lijkt me bloedirritant
Zou je dat zelf prettig vinden?
Ik volg haar al een tijd (dus doe er ook aan mee, dat snap ik) en vind sommige van haar opvoed ideeƫn wel interessant en nuchter, maar snap ook niet dat ze ergens niet wilt inzien dat dat gefilm de hele dag toch ook schadelijk is en dat ze er toch mee door gaat.
Minstens net zo bizar en schadelijk dat je dit er blijkbaar van vindt en zo iemand toch blijft volgen
![]()
Ja goh hoe zou dat toch komen als mensen het blijven kijken en dus wat ze zelf waanzinnig schadelijk vinden gewoon financieren
Man man man ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat jullie gelijk hebben hierin hĆØ. Heb dār net ontvolgt (ontvolgd?), want het klopt wat jullie zeggen. Nu ik het zo teruglees is dat inderdaad vreemd. ![]()
Maar eerlijk: volgen allll die mensen in dit topic die zo lekker fel reageren dan 0 momfluencers?
Edit: ik heb net eens kritisch naar mijn volg lijst gekeken en heb alle mommy influencers die ik volg ontvolgd ![]()
dit, want je ontvolgDe de persoon.
Ik vind dat echt een top eigenschap, dat je dat zo zegt en handelt! Zouden meer mensen moeten doen. (Los van dit onderwerp ook.)
Toevoeging: ook geen idee waarom ik dit topic lees. Volg geen enkele momfluencer maar kijk sporadisch bij een aantal.
Sinds de BOOS uitzending ben ik achter het account van Demammavan gekomen van Annemarie Geerts. Maar jeetje hoeveel post zij in haar verhaal op een dag. Dan heb je echt teveel vrije tijd. Dat is toch voor niemand bij te houden?
Bovendien zie ik nu dus ook in haar verhaal dat ze met een van haar zoons op vakantie gaat naar Noorwegen, hij had aangegeven liever met zn vader te willen maar omdat de vader van het gezin al genoeg gereisd heeft voor zn werk in het verleden moet hij verplicht met haar naar Noorwegen. Is natuurlijk voor haar allemaal weer content.
Heeft die aflevering van BOOS nog een tegengesteld effect ook.
Die kinderen moeten heel veel verplicht van haar en die man ook. Ze doen heel veel dingen op haar manier en dan zegt ze āzo doen wij Geertsen datā, punt. Heel controlebehoeftige vrouw.
Ik volg idd 0 grote momfluencers. Er zijn er een paar die ik volg, maar dat zijn hele kleine accounts (eigenlijk geen influencer te noemen), die 1) vaak geen ads hebben of in elk geval geen ads met kinderen en 2) kids niet zichtbaar delen en vaak ook geen namen 3) bewust omgaan met de hoeveelheid stories.
Er zijn een paar accounts die ik volgde (bijv met open ended speelgoed, en dan opeens een winactie hadden met een kinderaccount? Die ontvolg ik direct.