Mommybloggerstopic #11

Holy moly, ik ging eens kijken (kende haar niet). Vond Cynthia soms al veel delen, maar zoveel kleine streepjes aan story’s heb ik echt nog nooit gezien :joy:

2 likes

In de podcast van Michelle en Iris gaat het over je kinderen beschermen. Iris zegt o.a. dat ze altijd heel erg bezig is met de veiligheid van haar dochters. Ik snap niet waarom je dan zo veel deelt van je kinderen en ze zo online gooit? Zeker als je je een controlefreak noemt op het gebied van veiligheid. Ik kan haar niet serieus nemen als je je kids echt zo wilt beschermen scherm ze dan af.

16 likes

Ze vindt geld verdienen gewoon nog net iets belangrijker

20 likes

Eens. Michelle deelt haar kinderen ook terwijl ze in bad zitten of onder de douche staan. Of in samenwerkingen waaraan de oudste niet mee wil werken. Als je weet hoe kwetsbaar je kunt zijn, snap ik niet dat je je kinderen zo online deelt.

6 likes

Ja als je kind beschermen echt prioriteit heeft dan moet dat toch wel te zien in het online gedrag van social media. Michelle geeft aan dat ze geen meisje wilde want extra kwetsbaar maar die kinderen staan wel continu zoenend met elkaar op de foto of andere hele intieme momenten.

Bij het idee dat kinderen op duistere sites komen word ik al kotsmisselijk en we weten allemaal dat dit soort dingen gewoon gebeuren.

11 likes

En als ze niet zo op de foto staan, schrijft zij wel een complete post met informatie over die kinderen. Haar oudste zoon luistert ook naar de podcast vertelde ze. Ik weet niet of alles wat zij in die podcast bespreekt nou zo geschikt is voor een 9 jarige.

10 likes

‘Wat pips’

15 likes

Geen make-up? Zijn dit haar eigen wenkbrauwen dan?

25 likes

Ik weet niet wie dit is en ze ziet er niet echt pips uit maar ze ziet er ook zeker niet gezond uit :flushed:

15 likes

Whats up met die streek na Lotte d’r buikwandcorrectie? Is dit een andere soort dan Cynthia heeft gedaan

4 likes

Ik vind haar altijd op michael Jackson lijken op 1 of andere manier

8 likes

Ja en dat ze dan vertelt dat hij niet wil meewerken aan een samenwerking en dan ook laat weten dat hij dat niet wilde. Keiharde grens van je kind waar je gewoon overheen gaat, los van de kwestie kinderen inzetten in samenwerkingen.

Volgens mij was ze er ook erg trots op dat hij naar haar podcast luistert. Terwijl ze daar zo vaak vertelt hoe verdrietig ze zonder de kinderen is.

5 likes

Niet bij alle buikwandcorrecties is er enkel een litteken van heup tot heup zeg maar, het hangt heel erg af van hoeveel en waar precies de overtollige/slappe huid zat. Lotte heeft meerdere kids dus zal waarsch. ook een andere voorsituatie gehad hebben tov Cynthia. Je ziet ook weleens zo’n streepje van de navel naar beneden zeg maar, dan heb je een soort 3 landenpunt boven je vajayjay. Dus hangt gewoon af van de situatie, is de huid boven de navel ook slap, of er alleen onder etc.

6 likes

Ze heeft toevallig net geplaatst dat dit een hechting is om de vorm van haar buik te benadrukken ‘een vorm van contouren’. Ik zie op de insta van haar arts dat hij dit vaker doet.

5 likes

En dan toch die foto delen met haar zoon die met zijn rug naar de camera staat. Want ja, een samenwerking is een samenwerking.

Charlotte Andeweg kwam op m’n tijdlijn en ik zag een reel waarin ze aangeeft dat ze gaan verhuizen naar Australië (met hun baby), maar ze zoeken een ander huis voor hun kat? Echt wtf neem je kat mee of ga pas verhuizen als je kat er niet meer is, snap dit echt niet :smiling_face_with_tear:

4 likes

Pas verhuizen als je kat dood is? Wow die redenatie kan ik niet volgen

49 likes

Meen je dit? Meenemen is niet te doen en een kat kan het heel goed hebben bij anderen. Ik heb ook ooit een kat overgenomen, waarbij de kat niet meer in het huishouden paste. We hebben het nog heel goed gehad samen.

5 likes

Je droom niet achterna gaan vanwege een kat? 🫠

19 likes

Volgens mij is je kat meenemen naar Australië sowieso niet heel makkelijk als ik zie hoe ze over een appel doen in je handbagage

76 likes