Mag alleen van de forumpolisie als je ook je baby achterlaat.
Nou ik vind dat er erg makkelijk wordt gedaan over je kat wegdoen omdat je wil verhuizen, ze laat in het filmpje ook zien dat ze hem als kitten aan âhun gezin hebben toegevoegdâ. Ik ken echt genoeg mensen die zijn geĂ«migreerd met katten overigens
Ik volg haar helemaal niet en ken haar eigenlijk ook niet maar die reel kwam bij mij ook toevallig voorbij. Helemaal eens dat een kat bij een ander gezin ook een fijn en mooi leven kan hebben, maar ik kreeg ook de kriebels bij hoe er tussen neus en lippen door in die reel gezegd werd âen een nieuw huis voor de kat zoekenâ. Het kwam nogal makkelijk over (maar nogmaals ik ken haar niet dus dit alleen op basis van dat ene filmpje) dus begrijp je reactie wel @Theekransje
Joh daar weet je toch niks van? Misschien hebben ze al weken onderzoek gedaan naar of die kat echt niet mee kan en is uiteindelijk het besluit geweest dat dit voor de kat de beste optie is.
Wat @Karl_Lagerfeld al zegt een appel is daar al reden om praktisch het hele vliegveld af te zetten en de boel plat te branden want risico. Als je dan je kat meeneemt zal die misschien weken/maanden ergens in quarantaine moeten, wie weet is het een buitenkat en mag dat daar absoluut nooit en dan moet je je wel echt afvragen of je de kat dan meeneemt voor zijn plezier of alleen voor jezelf.
Australië is een eiland he, en superstreng met dieren importeren, met o.a. een verplichte quarantaine. Doe je een dier ook echt plezier mee. Katten zijn toch bij uitstek niet persé gehecht aan een specifiek baasje, en kunnen het echt prima ergens anders goed krijgen hoor. Wees blij dat ze er een nieuw huis ervoor zoekt in plaats van hem dumpt bij het asiel.
Laat ik het anders formuleren: ik snap niet dat je dan gaat verhuizen naar een land waarvan je weet dat je kat (gezinslid) niet mee kan.
@Junebug85 dat was ook precies waar ik op âaanâ ging, ze noemde het op alsof het iets was wat van hun to-do lijstje afgevinkt was
Haha jezus het is een KAT, is dit echt serieus
Ben wel echt benieuwd waarĂłm ze naar Australie gaan! Werk van dr man?
Nou nou nou nou, katten zijn anders wel leuker dan mensen hoor.
Ze vertrekken over 10 dagen dus ze zullen dat huisje wel al gevonden hebben toch?
Maar je kiest toch voor een huisdier? Ik vind het ook te bizar dat je je kat dan maar dumpt om te emigreren. Zou ik nooit doen.
Eens en de asielen zitten al vol en verhuisdieren komen ook elke dag nieuwe katjes bij
een huisdier kies je toch voor, net zoals een kind, maar die laat je niet achter ![]()
Jullie doen echt alsof dit een halsoverkop beslissing is? Neem aan dat er ook gewoon een goed thuis voor hem wordt gezocht en hij niet bij de eerste de beste jekko wordt achtergelaten
Ja je kiest voor een huisdier op een bepaald moment in je leven en tuurlijk is het de bedoeling dat je dan in principe omstandigheden verzorgt waardoor je voor dat dier kunt blijven zorgen tot ie dood gaat. Maar er kunnen soms toch gewoon (redelijk uitzonderlijke) dingen gebeuren waardoor dat anders loopt? Als je je droombaan aangeboden krijgt in je droomland ga je toch niet zeggen: sorry maar ik kan niet komen want harry (mijn schildpad) kan daar niet aarden. Of als je alles tegen elkaar afweegt en denkt: dit is een goed moment want mijn kind is nog niet oud genoeg om de impact van emigreren te voelen en mijn ouders zijn nog vitaal genoeg om ons te komen bezoeken, dan denk je toch niet daarna: âŠmaar helaas zullen we toch nog tien jaar moeten wachten want felix de poes is nog maar 3 en zal voorlopig nog wel niet doodgaan.
Je kunt een huisdier toch niet vergelijken met een kind
Eens je huisdier is toch ook gewoon een gezinslid???
Misschien hebben ze het wel geprobeerd, maar AustraliĂ« is super streng. Als de uitkomst is âkat kan niet meeâ, ga je dan helemaal niet?!
Verder eens met @Victoria
Vergelijk je nou een kat met een kind?
Eens dat je kiest voor een huisdier en je je op dat moment moet beseffen dat zoân beestje niet slechts een paar jaartjes leeft, maar er kunnen redenen zijn waardoor je helaas op zoek moet naar een ander huisje voor je huisdier. Zoals ik het hier lees kan een kat daar (in tegenstelling tot een hond misschien) best mee omgaan.
Over welke Lotte gaat dit?? Eerder ging het hierover en dacht ik dat het Lottelovesbeauty was. Ik maar kijken naar een of andere buikwandcorrectie, terwijl zij altijd ontzettend slank is geweest. Maar is dus niet de juiste Lotte? Snapte het al niet
Nee, dit gaat over Lotte Ballijns.
Wow mensen laten dus ook echt zoân lijn erin zetten? Kun je ook 2 horizontale lijnen erin zetten dan heb je een sixpack gewoon.