Mommybloggerstopic #11

Ja en behalve dat het niet makkelijk is, is het ook nog super duur. Toevallig was er pas op mijn werk iemand die zijn 2 katten moest afstaan omdat hij terug naar Australië ging verhuizen en het zou 20k kosten om ze mee te nemen.

3 likes

Ze heeft niet haar droombaan aangeboden gekregen in Australië, ze heeft hier haar baan opgezegd en moet daar nog iets nieuws gaan vinden. Ze gaan “gewoon” emigreren/expatten ofwel in hun eigen woorden “het grootste avontuur ooit aan”.

10 likes

Daarvoor zou ik mn kat gewoon voor afstaan. Hopelijk dan wel een vriendin ofzo, dan krijg ik nog updates😍.

5 likes

Ik ben de podcast over kinderen van Leonie Ter Veld aan het luisteren. Frank van der Lende is een tijdje op vakantie en daarom is nu Snackspert te gast. Echt veel leuker om dit te luisteren. Leonie heeft veel meer chemie met hem (en met de andere gasten) dan met Frank. En ik vind haar nu ook veel leuker over komen.

8 likes

Ik vind haar ook wel beter nu zij “in the lead” is!

1 like

Ja eens, ik vind Snackspert ook heel leuk. Volgens mij een super aardige gast.

4 likes

Ik vind het bij Frank en Leonie meer lijken of hij de host is enzij de side kick. Terwijl dat volgens mij niet het beeld zou moeten zijn. Bij andere podcasts duos heb ik dat idee helemaal niet zo, dan is het veel gelijkwaardiger. Of je merkt wel dat de één meer bezig is met de agenda (Aaf bij Lies, Marc Marie bij Isa) maar niet zo host versus gast/side kick idee.

Het blijft wel raar hoe Leonie een gezicht delen niet OK vindt en daar dan zo stellig in is, maar verder wel alle ins en outs deelt qua slecht slapen, tantrums etc. In de podcast dan, op Instagram volg ik haar niet meer dus ik weet niet hoe dat daar nu is.

10 likes

Ja eens! En krijg het gevoel dat Leonie daardoor zo druk gaat doen en gaat schreeuwen. Naja al met al luister ik 'm wel elke keer, blijft wel interessant.

Op instagram doet ze dat ook hoor!

6 likes

Heb het even opgezocht en het lijkt alsof de plastisch chirurg haar een Emily Ratajkowski-buik heeft willen geven. Alleen heeft Emily dat omdat ze super dun en afgetraind is dus hier zit het er heel maf uit. Doet me denken aan mensen die abs laten implanteren

screenshot

(mogen insta screenshots hier? ik vind het zelf altijd zo irritant als ik te laat in dit topic kijk en de story is al weg haha)

6 likes

Er wordt echt vaak gespeculeerd dat Emily “ab etching” heeft gedaan, dus ook haar buik is waarschijnlijk niet natuurlijk.

4 likes

Omg why zou je een operatie ondergaan om abs te krijgen, mensen zijn gek

7 likes

Ik ging even die buik van Emily opzoeken want was wel benieuwd… hier voor de rest die het ook van plan was

22 likes

ohh dat wist ik dan weer niet - in dat geval heeft Lotte een échte Emrata lookalike buik nu :grimacing:

god de shit die mensen wel niet allemaal doen met hun lijf, ik krijg altijd zulke Hunger Games Capitol vibes hiervan

edit: ik heb het account van de plastisch chirurg van Lotte gecheckt, en hij doet echt dat streepje als zijn signature geloof ik. Leuk, kan je op het strand buikjes spotten die ook bij hem zijn geweest. Link op eigen risico (ondergoed en overmatig hashtaggebruik)

15 likes

Heeft Anna Nooshin dat ook niet gedaan?

2 likes

Iel wat een enge navel

6 likes

Oke ik heb ook even gekeken en MIJN HEMEL wat is dit voor iets. Wat voor wereld leven we in dat jonge vrouwen zich laten opensnijden om maar aan het Barbie ideaal te voldoen. VOOR WAT. En ga me niet vertellen dat het is voor zelfvertrouwen of #selflove als al die vrouwen duidelijk hun enige validatie halen uit een lichaam wat past in het perfecte plaatje wat bedacht is door de zelfde enge kerels als waardoor ze opengesneden worden. Brrrrrrr

15 likes

Precies een vagina of grote clitoris.

9 likes

Even een anonieme poll

Stel geld en andere dingen zouden geen rol spelen

• Ik zou een liposuctie of buikwandcorrectie doen
  • Ik zou geen liposuctie of buikwandcorrectie doen

0 stemmers

Ik durf er best voor uit te komen dat ik het wel zou overwegen als geld geen rol speelde.

5 likes

Ligt vooral aan je buiktevredenheidscijfer toch? Die is bij mij redelijk hoog, dus zou niet weten waarom.

6 likes

Ik zou het eigenlijk ook doen maar zou wel eerst veel sporten en op mijn eten letten en kijken wat dat doet. I know super toxisch naar mezelf toe maar ben echt super blij met mijn lijf pre zwangerschap en zou dat wel graag willen zijn post zwangerschap.

8 likes