Mommybloggerstopic #11

Ik zou best een plattere buik willen, maar ben te lui om ervoor te trainen. Maar als ik echt ongelukkig met mijn buik zou zijn zou ik dat toch echt eerst gaan doen, ipv erin te gaan laten snijden.

7 likes

Ik vind dit echt niet mooi eigenlijk, meer van zonde om een operatie voor te laten doen. Bij lotte wel mooi verder.

4 likes

Ja logisch, als ik mijn 21 jarige (toen was ik het slankst) buik had dan zou ik het niet doen. Maar ik heb best wel gejojo’d en nu heb ik zo’n zwemband of hoe je het ook wil noemen ondanks dat ik ben afgevallen.

Maar ik zou dit echt alleen overwegen als geld geen rol speelde hahaha.
Zou er niet voor sparen of naar het buitenland gaan.

1 like

Ik heb een liposuctie gehad van mijn buik. Ik had geen gigantische buik, maar ik stoorde mij echt enorm aan koppig vet dat ik niet wegkreeg na sporten.

Ik heb 2 kinderen gekregen, ben best sportief, heb er eventjes voor gespaard en ben enorm blij dat ik het gedaan heb. Snap echt niet waarom je jezelf dit niet zou gunnen moest je het geld hebben.

Ik heb dit in België laten doen, de prijs vond ik wel heel goed meevallen.

Een liposuctie is overigens niet echt “opensnijden”. Dat zijn kleine gaatjes die je amper ziet.

22 likes

Maar niet alles kan je wegtrainen, vooral niet na een zwangerschap of als je echt heel veel gewicht bent verloren.

3 likes

Als ik echt van dat losse vel zou hebben zoals Lotte dan zou ik me daar wel flink onzeker over voelen. Dan kun je ook trainen tot je (letterlijk) een ons weegt. Strak wordt het niet. Nu ben ik “gewoon” dik. Daar laat ik me niet voor opereren.

13 likes

Ik wilde het niet zeggen :joy:

4 likes

Als ik het cadeau zou krijgen en er geen risico op complicaties zou zijn zou ik het meteen doen. Het uitgelubberde vel vol striae krijg ik nooit weggesport en ik vind het ook niet mooi.

7 likes

Als ik niet tevreden zou zijn dénk ik dat ik te bang zou zijn. Vind het idee van een mes in je lichaam echt verlammend eng, waarschijnlijk ook te bang voor eventuele complicaties

4 likes

True, ik denk inderdaad dat als puntje bij paaltje komt ik hier ook door tegen gehouden word. Ik vind wimperserum of gellak namelijk al ‘eng’ hahah.

4 likes

Ik vind bij een buikwandcorrectie het bizar grote litteken en vaak rare navel het echt niet waard.

6 likes

Ik zou het niet doen, een operatie is niet zonder risico en ik vind het herstel behoorlijk heftig klinken ook bij Cynthia destijds. Ik zou alleen een operatie laten doen die medisch noodzakelijk is en niet voor de mooi

6 likes

Ik vind het ook niet mooi genoeg voor zo’n heftige operatie idd. Als je heel veel vel hebt hangen zijn er wel fysieke redenen om het te doen denk ik, maar zo’n rare Barbie buik met litteken vind ik niet echt een top eindresultaat.

Ik heb er sowieso geen behoefte aan maar als ik vrijwillig een zware operatie met ditto herstel zou laten doen zou ik wel willen dat het eruit ziet als een natuurlijke buik maar dat kan deze gelauwerde insta dokter dus niet.

13 likes

Oh nee, dat snap ik ook wel. En ik snap ook dat mensen wel voor zo’n operatie kiezen, ook al vind ik het tegelijk ook triest dat we in een maatschappij leven waarin mensen het nodig vinden om in een gezond lichaam te snijden zodat ze aan het heersende schoonheidsideaal kunnen voldoen.
Maar de vraag was of ik me zou laten opereren als geld geen rol speelde, en ik zou dat dus niet doen omdat ik (vermoedelijk) wel door trainen hetzelfde (of zelfs een beter, want natuurlijker) resultaat zou kunnen krijgen

5 likes

Wel weer een dieptepunt dat een chirurg zijn eigen “signature” streepje heeft bij buikwandcorrecties. Vind het er ook heel onnatuurlijk uit zien.

15 likes

Hmm iemand die ik ken heeft het na 4 kinderen gedaan omdat haar buik vaak tussen de rits van haar gulp kwam. Echt een loshangend schortje zeg maar. Dat zou voor mij een reden zijn om het wel te doen.

Maar als ik zou hebben wat Lotte had zou ik het niet doen.

14 likes

haar buik vaak tussen de rits van haar gulp kwam

aahhh dit klinkt zo pijnlijk

19 likes

Monica heeft ook zon streep boven dr navel en zit altijd bij mezelf te kijken van heh waar komt die vandaan haha. Vind het er altijd wel afgetraind uitzien (wat ze ook is natuurlijk)

1 like

Hahahahahahahh love deze voorbeelden

Leave Harry en Felix alone!!

5 likes

Ik zou eerst op mijn voeding letten en veel sporten mocht ik dan niet het gewenste resultaat krijgen zou ik het wel overwegen. Ik vind persoonlijk een vetshort wat je niet makkelijk wegkrijgt heel storend en het zou mijn zelfvertrouwen in de weg staan. Lijkt mij ook erg vervelend als je echt veel overtollig vel hebt dat je dan ook grotere kans hebt op smetplekken, huid irritatie etc

3 likes