Wel weer een dieptepunt dat een chirurg zijn eigen “signature” streepje heeft bij buikwandcorrecties. Vind het er ook heel onnatuurlijk uit zien.
Hmm iemand die ik ken heeft het na 4 kinderen gedaan omdat haar buik vaak tussen de rits van haar gulp kwam. Echt een loshangend schortje zeg maar. Dat zou voor mij een reden zijn om het wel te doen.
Maar als ik zou hebben wat Lotte had zou ik het niet doen.
haar buik vaak tussen de rits van haar gulp kwam
aahhh dit klinkt zo pijnlijk
Monica heeft ook zon streep boven dr navel en zit altijd bij mezelf te kijken van heh waar komt die vandaan haha. Vind het er altijd wel afgetraind uitzien (wat ze ook is natuurlijk)
Hahahahahahahh love deze voorbeelden
Leave Harry en Felix alone!!
Ik zou eerst op mijn voeding letten en veel sporten mocht ik dan niet het gewenste resultaat krijgen zou ik het wel overwegen. Ik vind persoonlijk een vetshort wat je niet makkelijk wegkrijgt heel storend en het zou mijn zelfvertrouwen in de weg staan. Lijkt mij ook erg vervelend als je echt veel overtollig vel hebt dat je dan ook grotere kans hebt op smetplekken, huid irritatie etc
Ik heb door 70 kilo afvallen heel veel overtollig vel en alsnog weiger ik een buikwandcorrectie te doen. Het herstel lijkt me vreselijk en ik zou het echt niet kunnen verkroppen als ik complicaties krijg door een onnodige operatie uit ijdelheid.
Zolang je geen medische problemen ervaart, kun je echt een fijn leven leiden met een flubberbuik.
Wat knap 70 kilo afvallen!
Wow heel knap gedaan!
Maar dat ‘streepje’ creeert de chirurg blijkbaar middels een hechting. Wat gebeurt er dan als je na de operatie toch weer aankomt? Het je dan een verticale vallei over je buik heen lopen?
Gewoon ff dosisje ozempic en klaar is Kees
Ik denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Ik zelf heb ook een buikwandcorrectie ondergaan een aantal jaar geleden. De oorzaak was 2 zwangerschappen en heel veel striae tot aan mijn …. Ik was 28 en het leek wel of ik een buik van een oma had. Mijn navel was ook niet meer te zien. Ik was er dag en nacht mee bezig, en ik zocht mijn kleding uit omwille van mijn buik, niet wat ik écht leuk vond. Ook voelde ik me hier in heel erg alleen, en was me constant aan het vergelijken met andere vrouwen, want die hadden niet wat ik had. Dit had niks met dik zijn te maken, want ook naar vollere vrouwen die geen striae en los vel hadden keek ik op. Inmiddels 4 jaar geleden een correctie ondergaan en nooit spijt gehad. Ik ben weer mezelf en hoef me nooit meer druk te maken of kleding mij wel staat. Het is een zware operatie, maar zo als Lotte herken ik totaal niet.
Het herstel lijkt sowieso heel erg te verschillen. jenn.darby heeft een paar dagen voor Lotte Balijns dezelfde ingreep laten doen (+nog een borstvergroting) en dat was echt een wereld van verschil qua herstel.
Ik snap echt prima dat mensen een buikwandcorrectie laten doen als je echt veel overtollig vel hebt, alleen ik heb wel het idee dat de lat ervoor wel een stuk lager is komen te liggen.
Maar dat is gewoon niet waar, je kan er ook psychisch veel klachten van hebben. Het is zo persoonlijk. Je kan niet voor een ander bepalen dat er prima mee te leven is wanneer het niet medisch is.
Doet ze ook niet? Ze deelt haar ervaring/zienswijze
Dat lijkt mij voor ieder verschillend
Ja precies, daar staat KUN. Niet “Zolang je geen medische problemen ervaart, heb je sowieso echt een fijn leven met een flubberbuik.”
Misschien speelt het ook wel mee dat die Lotte zichzelf iedere dag moet filmen en fotograferen, en dan een nieuw vriendje. Dat zou me ook onzeker maken. Maar voor die paar keer in het jaar dat ik me in een corrigerend badpak hijs zou ik echt geen operatie willen. En mijn partner vind me prachtig zoals ik ben dus niks meer aan doen (behalve normaal eten en bewegen om gezond oud te worden natuurlijk).
Haar redenen boeien toch geen reet. Zij wilde dit, zij is er blij mee. Good for her.
Ik snap echt het probleem niet en waarom het hier al weken elke keer weer over gaat.