Mommybloggerstopic #11

Ik denk ook zo vaak als ik eieren kook "kan ik hier niet nog iets in kwijt? (broccoli ofzo hé) " maar eierwater meurt zo erg.

19 likes

Maar als er nog kakresten aan het ei zit, dan gooi je daar toch niet nog iets anders bij? En ja ik weet wel dat het verhit wordt, maar is mij toch een te goor idee.

18 likes

Als je je eieren samen met iets anders wil koken moet je je ei natuurlijk wel eerst even wassen

2 likes

Doe je altijd neem ik aan

3 likes

Waarom zou je je eieren wassen als je enkel eieren kookt?

65 likes

Weet niet wat ik vreemder vind. Eieren koken met je flesjes of eieren wassen voor het koken.

(Al kom ik er nu wel pas achter dat kippen poepen, plassen én eieren leggen uit de cloaca🤯)

9 likes

Hoezo moeten we van Mamalotje advies aannemen over relatietherapie? Zij is net gescheiden en heeft verse verkering dus sowieso niet de aangewezen persoon om relatietherapie aan te prijzen lijkt me.

Maar eerlijk, alles wat zij post irriteert me inmiddels.

30 likes

Ik moet nog wel eens denken aan dat ze toen met haar ex ook iets aanprees, weet niet meer precies wat, en toen was ze een maand later uit elkaar ofzo. Wat uiteraard prima is en ook gewoon een goede uitkomst van therapie kan zijn, maar wat me niet per se de insteek lijkt om ermee te beginnen.

Overigens erg gelachen om de opmerkingen van @Zemraluani en de reacties erop. Neem het niet allemaal zo serieus, groetjes van girl(thankgod)&boymom.

8 likes

Sorry maar die nieuwe jumpsuit van de Huismuts waar ze helemaal bij doet alsof het een enorm project is geweest en ze van de ene verbazing van de andere viel. Van Goh handig als je zelf het knoopje kan openen/dichtdoen en dat opmeten van het decolleté op basis van haar eigen lijf en dan zeggen “voor ieder lichaam is dit perfect”. Zo vermoeiend dat iedere influ zelf troep gaat lopen ontwerpen i.p.v. professionals hiervoor inschakelen.

18 likes

Sterke Beautygloss jurk vibes hierbij ook

21 likes

Maar echt dit! Zo’n saai, vormloos slobberpak wat echt te lang is van haar. En dan mag je als volgers kiezen in welke saai kleur het kan komen: verwassen groen of verwassen rood🥲

11 likes

Haar volgers zijn zo content met mediocrity

9 likes

BonPrix kwaliteit voor een Bijenkorf prijskaartje… ben benieuwd wat ze hiervoor zal vragen 170?

8 likes

Exact dezelfde partij. Zat inderdaad 3 weken tussen ‘relatietherapie heeft ons gered’ en ‘we gaan uit elkaar’.

(En no shame over scheiden, dat je uit elkaar gaat kan gewoon een uitkomst van een relatie zijn)

Sowieso denk ik bij haar en alle influencers die zich als expert neerzetten op dit soort gevoelige materie waar ook kinderen bij betrokken zijn: doe het eerst maar gewoon ff een tijdje zelf en laat het advies aan de experts over

7 likes

Ja ik ben dat gewend, soms zit er zichtbaar vuil aan de buitenkant. Ik was ze altijd. You do you

3 likes

Ik snap het nog steeds niet wat het uitmaakt dat er iets op de buitenkant van het ei (met schil dus) zit. Maar inderdaad you do you

14 likes

Haha Charlotte heeft screenshots van dit forum hierover in haar story gezet met ‘hahaha omg :joy::+1:

6 likes

Ben vergeten een screenshot te maken, maar in de Q&A van Lotte ging het gisteren over ‘kanteltrajectgate’. Is langs me heen gegaan. :nerd_face::face_with_monocle: wie heeft er een schaamteloze samenvatting voor mij? :innocent:

1 like

Groene muts heeft chronische pijn en kreeg het steeds getipt en ging toen in discussie met die eigenaar

Dat was hier maar ik zie het niet meer.

https://www.instagram.com/p/DJpXXoro27h/?igsh=MTU1cXc4b3U0bDBrdg==
Toen heeft ze een blog erover getypt en gingen weer allemaal mensen die affiliate waren van kanteltraject het ophemelen.

11 likes

Iemand die ik ken heeft dit traject gedaan en is er lyrisch over. Hele dagen op insta over hoe ze nooit meer moe is en altijd fit en hoe het kantelproject haar leven heeft veranderd en dat het NOOIT te laat is om te kantelen!!!

1 like