Mommybloggerstopic #11

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze drugs zou gebruiken. Ze heeft wel eerder gedeeld over drinken en roken, dat ze daar allebei niet vies van is. Maar goed ook met zo extreem slaapgebrek is rijden niet verstandig. Al heeft ze wel sinds haar jeugd al slaapproblemen, dus ze leeft al heel lang in die modus. En ze heeft ook een eetstoornis gehad en iets van een maagzweer en maagkrampen waardoor eten binnenhouden moeilijk is. Dus ik denk dat dit gewoon iemand is die volledig op adrenaline gaat, en dan met alcohol/sigaretten als steunpaaltjes, en dat die continue stress echt wel zn tol heeft op haar lichaam maar dat ze nu alle signalen negeert en wegdrukt om te kunnen blijven rennen.

Edit: kan me dat niet voorstellen omdat ze uit zon keurig gezin komt en dat het dorpse uden me nou ook niet een plek lijkt waar ze met drugs in aanraking komt. Maar goed misschien naief gedacht van mij.

5 likes

In kleine dorpen wordt minstens net zo veel gesnoven als in steden is mijn ervaring!

55 likes

Hallo, Volendam???

8 likes

Drugs genoeg in Brabant.

17 likes

Dit is een beetje OT en totaal niet bedoeld als speculatie over Michelle, maar meer om even te ontkrachten dat keurig typ en cokehead niet samengaan

Samenvatting

Uit mijn eigen snuifduif verleden (cc @vaatdoek veel dank voor deze term) kan ik je vertellen dat de keurige types uit gegoede gezinnen de ergste grootgebruikers zijn. Die lifestyle is duur en je hebt ook een goed vangnet nodig, omdat er zoveel tijd en energie in gaat zitten; als je een fulltime baan nodig hebt om jezelf te bedruipen gaat elk weekend doorhalen je snel inhalen. Plus onder de (hogere) middenklasse is drugsgebruik enorm genormaliseerd. Ik heb ge-afterd in zo veel chique appartementen en grachtenpanden, uiteraard volledig gefinancierd door allerlei ouders.

27 likes

Haha dit is echt de grootste misvatting ooit. Drugs gebruiken is van alle tijden en komt in alle kringen van de samenleving voor. En idd genoeg drugs in Brabant :joy:

23 likes

Hahaha ja en ze hebben er ook geen fatbikes en havermelk!

13 likes

Wake up calllllll, Brabantse dorpen zijn het ergst van allemaal.

30 likes

Ja waarom denk je dat het hier zo gezellig is, echt niet omdat de mensen zo aardig zijn hoor :joy:

8 likes

Wow oke cultuur shock dan, had wel eens begrepen dat het met carnaval errug is, maar niet dat het de standaard was voor de vrijdagmiddag borrel.

1 like

Haha geloof me ik kom uit hetzelfde dorp als Michelle en bij ons in het uitgaansleven word genoeg geslikt en gesnoven. Ben daar zelf ook schuldig aan geweest. Ik ga geen insinuaties maken dat Michelle dit doet ja of nee maar de aanname dat het in een brabantsdorp niet gebeurd is dikke onzin want we zijn hier vaak 3x zo erg. In mijn kringen ken ik bijna niemand die het nog nooit heeft gedaan.

20 likes

Hahahah dat mensen er keurig uitzien zegt echt niks. Ik weet nog dat ik heel erg schrok toen ik erachter kwam hoeveel mensen in mijn omgeving drugs gebruikten zonder dat ik het doorhad. En ook nu, bijna iedereen die ik ontmoet gebruikt of gebruikte wel eens coke. Ik ken weinig mensen die het nog nooit hebben gebruikt, waarvan veel ook juist uit nette/goede gezinnen komen.

8 likes

Charlotte Andeweg gaat voor de carrière van haar vriend naar Australië. Ik heb altijd een beetje het idee dat sinds zij een kind hebben zij er helemaal alleen voor staat in de verzorging/opvoeding. Denk dat dat daar niet anders gaat zijn

4 likes

Ik vind het idee van Michelle die dan ergens in een donkere steeg een auto in stapt met een envelop geld en met zakjes coke weer eruit wel een hilarisch beeld #bossbabe of zou ze dan zon fancy dealer hebben die met de scooter even langs de woonboederij crosst? Of verpakken ze de zakjes in dozen bossche bollen bij jullie in het zuiden?

7 likes

Ik volg haar nog niet zo lang, maar waar baseer je dat op?

3 likes

Voor mij staat Brabant bekend als dé provincie waar het meest wordt gebruikt en dan vooral een beetje gore drugs zoals ghb enzo

13 likes

Ga je dan ook naar DE kapper??

18 likes

Als je in een overlevingsstand zit, kan je als mens soms verbazingwekkend veel aan

3 likes

DE kapper komt daar aan huis :grin:

3 likes

En daarom zijn die Brabantse nachten ook zo lang, en brandt er nog licht!

13 likes