Mommybloggerstopic #11

Ik woonde ook in de buurt van een biblebelt dorp. En bij ons (in de stad) stond dat dorp echt bekend om; ‘de helft gaat 3x per dag naar de kerk, de andere helft zit aan de coke’. En wss waren er genoeg mensen die dat combineerden. De mensen die ik ken in mijn omgeving die wel eens een pilletje doen oid zijn ook degene met de beste of meest ‘degelijke’ banen. Zegt helemaaaaal niks.

9 likes

Ik vind dit toch wel bijzonder hoe er rondom Michelle Bollen elke keer weer een nieuw item is. Poly? Relatie crisis? Nieuwe scharrel? Toxic vriendin? Drugs?

Ik zou een complete existentiële crisis hebben als ik haar was. Haar hele leven is een show. Ik heb echt oprecht medelijden met haar en vooral haar familie. Er lijkt echt geen weg terug meer. Ze heeft zo lang de schijn opgehouden, het is ongeveer haar hele identiteit. Alles op het web gegooid. Hele topics, juice kanalen worden er volgeschreven over haar, haar leven en haar gezin. En na elke deur die ze dicht doet opent zich wel weer een nieuwe.
Ik snap die slapeloze nachten wel. En dat je er dan wat inmikt ook :smiling_face_with_tear:

4 likes

Bunschoten-Spakenburg anyone? Urk? Gebeurt echt overal, heb vooral het idee dat mensen die in de stad opgegroeid zijn denken dat dorpen heel idyllisch zijn.

1 like

Moet de eerste persoon nog tegenkomen die een bible belt doro idyllisch vindt

5 likes

Ik ben blijkbaar erg naief, maar ik ben geschockeerd van deze verhalen en wist niet dat dit zo normaal is.
Ik zou echt niet weten hoe ik aan drugs moeten komen en drugs gebruik in mijn vriendengroep is/was echt niet normaal.

23 likes

Hier ook niet hoor, en ik woon in hetzelfde dorp als Mies. Ligt een beetje aan met wie je omgaat denk ik.

Dit is ook maar echt een roddel, maar gezonde levensttijl is het iig niet.

5 likes

Lol ik oook haha ik ben niet vies van een blowtje maar al het anderen heb ik geeen idee hoe mensen eraan komen. Ik zie het ook nooit gebeuren. Oké zag laatst in Nijmegen centrum iemand crack roken maar het is niet dat ie het verkocht zeg maar.

3 likes

De mensen hier zitten ook gewoon in hun bubbel of overdrijven :’)

5 likes

Maar ik dacht dat Michelle pas op latere leeftijd écht into carnaval en dergelijke feesten werd. En ik meen me ook te herinneren dat ze in 2019 voor het eerst naar een festival gingen (en toen direct naar een heleboel zoals sixth sunday werd vaste prik). Ook in dat mooiste meisje van de klas werd zo gedaan alsof ze als puber een soort misfit was zonder veel vriendinnen. En haar begintijden op instagram was het ook altijd zo van “ik ben 22 met kinderen en super burgelijk maar i love it”. Dus dat hele “ik ben iemand die altijd het licht wil uitdoen” was voor mij even nieuw. Maar goed ze leerde Koen kennen toen zij 14 was (hij 18), op 19 kregen ze een relatie en met 22 koophuis, getrouwd en de eerste baby. Toen was het altijd zo preken van “zoveel mensen vinden mij raar dat ik zo jong moeder en getrouwd ben maar dit is voor ons echt de beste keuze en wij zijn gewoon anders”. Dus ergens verbaasd het me niet dat het nu toch kapot is, die meid heeft nooit echt die feestjaren gehad toen ze tiener/twintiger was.

13 likes

Niet kellycaresse die een TikTok maakt en daarin mensen aanmoedigt zichzelf te filmen want zij is X aantal jaar geleden ook haar droom “en die van haar gezin” achterna gegaan. Nee, het is niet de droom van je gezin om elke poep en scheet vast te leggen, dus schuif dit ook niet in de schoenen van je kinderen

21 likes

Bovendien is het toch allemaal zo makkelijk niet meer. Denk dat de piek wel geweest is. Mensen die voor of rond corona gestart zijn hebben wel flink kunnen groeien. Maar nu iedereen en zn broer een podcast heeft, AI geschreven cursussen verkoopt en hun dromen achterna aan het gaan is wordt het een zware echokamer. Al die mensen volgen elkaar en zitten onder elkaar posts te reageren maar volgensmij zit er weinig kans meer om echt groot te worden… of zit ik er dan helemaal naast… zijn er nog social media analisten in de dorpskapper vandaag?

10 likes

Ik scroll af en toe door Instagram en daar valt het mij juist op dat de een na de andere meid stopt met haar vaste loondienstbaan om fulltime influencer te worden. Blijkbaar krijgen ze toch genoeg centjes binnen.

5 likes

Maar kijk je het nieuws of lees je de krant wel eens? :joy:

7 likes

Zag net op Linda meiden dat Simone struijs maar net rondkomt als influencer en geen spaargeld heeft :joy: dus denk ik wel dat de grootse piek voorbij is

7 likes

Nee, te druk met influencers volgen, van iedereen tijdlijnen maken van 0 jaar tot anno nu met daarbij notities van Belangrijke Momenten en daarop een uitgebreide persoonlijke analyse gevolgd door tips en tricks hoe het leven te verbeteren :pray:t4:.

11 likes

Maar hoeveel zitten er stiekem op Grindr? Ben echt benieuwd naar die cijfers.

6 likes

Ik kom uit dezelfde regio en daar werd op de hockeyclub gewoon gedeald door gastjes hoor, dat is zeker al 15 jaar geleden. Elke vrijdag sowieso iedereen snuivend in de kroeg destijds. Nu nog steeds begreep ik overigens, bij een bepaalde kroeg zijn de deuren uit de toiletten gehaald omdat het een groot snuifhol was 🫠

7 likes

Al zou ik elk weekend willen snuiven, dan zou ik echt niet weten waarvan ik dat nu moet betalen :joy: In mijn snuifduif verleden als student was het al een godsvermogen en toen had ik veel minder vaste lasten.

5 likes

Misschien is het een verkapte spondeal :joy: Björn borg pakken met een wit randje.

2 likes

Ik ben erg druk met al mijn obsessies, en de krant pakt me gewoon niet echt

7 likes