Maar hoeveel zitten er stiekem op Grindr? Ben echt benieuwd naar die cijfers.
Ik kom uit dezelfde regio en daar werd op de hockeyclub gewoon gedeald door gastjes hoor, dat is zeker al 15 jaar geleden. Elke vrijdag sowieso iedereen snuivend in de kroeg destijds. Nu nog steeds begreep ik overigens, bij een bepaalde kroeg zijn de deuren uit de toiletten gehaald omdat het een groot snuifhol was 🫠
Al zou ik elk weekend willen snuiven, dan zou ik echt niet weten waarvan ik dat nu moet betalen
In mijn snuifduif verleden als student was het al een godsvermogen en toen had ik veel minder vaste lasten.
Misschien is het een verkapte spondeal
Björn borg pakken met een wit randje.
Ik ben erg druk met al mijn obsessies, en de krant pakt me gewoon niet echt
Echt precies zoals jij het zegt, jij begrijpt me!
Maar even deze foto van de huismuts, wat is het met deze pose. Dat tapdans voetje zo omhoog, die heup zo ver naar buiten geduwd dan dat dino handje voor haar buik en een boer met kiespijn glimlach. Meid gaat het.
Lekker naar reformer pilates, takke duur. Maar zij weet hoe het is om armoede te ervaren.
Ik betaal 6.90 voor een les reformer Pilates dus er zijn ook opties zonder dat het 30,- per les moet kosten.
Hopelijk zit ze bij dezelfde als jou dan
Waaaaar? ![]()
Inderdaad waar??? Want hier in de randstad rustig 25 tot €90 voor een sessie.
Helemaal offtopic maar ik vind die prijzen zo belachelijk maar goed… andere discussie haha
Neee ze leert nu hoe het is om “de zwaarte van schulden te dragen”, wat in flu flu taal vooral lijkt te betekenen dat ze het nu écht alleen maar kan doen met de gratis shit die ze krijgt. En dus helaas moét je wel naar Amerika en Parijs op vakantie want de Bali trip was al vergeven naar een andere flu. De zwaarte van zelf geen keuze meer hebben maar compleet overgeleverd te zijn aan wat de merken je willen geven, dat is pas zwaar.
Helemaal mee eens hoor. Hier in de randstand zijn sommige van die pilates studios helemaal ingericht op ‘exclusiviteit’. Het is vooral dom, want de gemiddelde Nederlander vindt die prijzen echt te hoog. Ik heb daarom al een paar studios zien sluiten.
Jij tilt het niveau hier echt naar viva forum ![]()
Vraag ik me inderdaad af…over jou.
Ik heb ooit een proefles bij die studio gevolgd maar reformer is daar €25. Dus wel echt armoe inderdaad als je 75 euro per week aan pilates kan uitgeven.
In Rotterdam, bij roform en bodybase. En heb een abonnement via urban sport; 10 lessen voor 69 euro per maand.
Ik bedoel dan kom je idd uit op goedkope lessen, maar 69 euro per maand aan sport is niet bepaald hoe minima leven.
Geen kritiek op jou uiteraard, maar veel van die ‘koop in bulk’ tips werken dus alleen als je makkelijk het totale maandbedrag kan missen aan iets niet-essentieels. En prima ook dat de huismuts het kan betalen, maar ze kan wel beter ophouden met die ‘wij leven tegenwoordig enorm sober’ want dit is niet hoe mensen die echt veel schulden en geldproblemen hebben kunnen leven.
Zelfs hier in Limburg overal 25e per 50 minuten…
Zou het wel wekelijks willen doen maar vind het echt te duur.