En ze moet nu haar huis uit zie ik, dus ben benieuwd wat ze dan gaan doen qua huis.
Oh wow wat snel, voor mijn gevoel zitten ze er net 3 maanden in
Wat kut voor ze, ik zou toch zweren dat ik gisteren ofzo nog een story over het schilderen/behangen van de gang voorbij zag komen.
Ja verven inderdaad, geen idee of ze dit nu wisten maar het huis gaat in de verkoop - heeft het eerder ook al gestaan maar werd niet verkocht - en zij lijken het dus niet te gaan kopen.
Thanks! Rotterdam zou voor mij nog wel te doen zijn. Ik ga dat urban sport eens googelen.
Ach ze zal vast weer iets prachtigs vinden waar ze weer lekker veel spon mee kan binnen harken en dus lekker veel kan verdienen. Kan ze daarna weer de armoede queen uithangen.
Edit: sorry maar zij en haar armoede triggeren mij echt enorm.
Ik ken haar niet zo maar zegt ze dat echt dat ze in armoede leeft?
Ik vind het huis van haar super leuk trouwens echt gezellig
Ja die eigenaar denkt ook joe het is nu lekker opgespont door die muts, wie weet is er wel een volger van haar die het wil kopen.
Ze heeft daar een post overgeschreven op insta. Wanneer precies weet ik niet en heb haar geblokt dus kan het ook niet terug zoeken.
Ja wel typisch dat ze dat soort woorden gebruikt terwijl ze zelf wel budget heeft om een huurhuis op te knappen.
Ik snap dat woorden als armoede triggeren
Tldr: er moet een ontheffing worden aangevraagd als je kind jonger is dan 13 en je meer dan 50.000 volgers hebt ![]()
Ik heb dat ook. Vooral ook weer die “liefde overwint alles en gelukkig hebben we elkaar” humblebrag.
Ik vraag me af of dit zin heeft? Als ik het zo lees - maar misschien lees ik het verkeerd - dan gaan de regels over betaalde campagnes enz. Dus bijv je kind inzetten voor een allerhande kerst pakket reclame ofzo. Endat je daar ontheffing voor moet aanvragen. Want het gaat om de commerciële content.
Maar je kind de hele dag filmen zonder dat je daar dìrect financieel iets voor krijgt (zoals bijv een mammavan diefilmt hoe haar kind naar school fietst) valt hier dan niet onder?
En dat vind ik zelf schadelijker dan een geposeerde foto met een ah kerst hamster ofzo
Maar het is in ieder geval een begin toch?
Misschien ben ik optimistisch hoor, maar ik denk dat soort veranderingen vaak in stapjes gaan. Dus hopelijk worden de regels steeds strenger. Maar ik had ook op iets radicalers gehoopt dan dit hoor.
Jaa zeker, het is een (goed) begin, alleen voor m’n gevoel ligt in dit stukje (commerciële content) niet de grootste schade. Ik zou een kind van de pampers reclame niet herkennen, maar wel als dat zelfde kind nog 27 stories per dag zie (incl woonplaats en in bad etc)
Volgens mij zijn de regels inderdaad vooral tegen kinderarbeid, niet zozeer tegen privacy schending.
Ook zo hypocriet, van kelly c mocht in het begin haar kinderen niet in beeld komen. Toen had ze nog 2 kinderen. Later ontdekte ze het hele verdienmodel erachter en natuurlijk zijn de jongste 2 dus vanaf het begin al in beeld.
Bij een ontheffing moet de ouder ervoor zorgen dat de kinderen geen negatieve effecten ervaren van de vlogs. Daarnaast moeten vlogkinderen genoeg tijd hebben om te ontspannen, te leren en te sporten.
Er worden meerdere regels voorgesteld, en als ik dit zo lees worden er regels voor ads met kinderen gemaakt, maar ook algemene. En inderdaad, het is een begin.
Ja maar zij had een goede reden hè, zo zielig als die kinderen dan later zouden zien dat hun gezichtje altijd werd afgeschermd.
Dan kan jij je lol vast niet op. Ze is weer begonnen met vloggen ![]()