Mommybloggerstopic #11

Update; mevrouw gaat over 2 dagen met het hele gezin naar Lapland (facking dure reis in een facking dure periode). 2 jaar geleden is ze met Rosie geweest en nu gaan ze met z’n 4en.

Maar nee, een paar posts geleden was het nog “als je bijna alles kwijt raakt etc.” Man man ik kan hier echt met mn pet niet bij

18 likes

Krijgt ze wel volledig gesponed dus duur zal het niet zijn. Lijkt me gratis & nog geld toe.

8 likes

Nouja ik zou ook gaan, het is voor haar betaald. Ik vind het dan wel misplaatst dat ze het over armoede heeft want dat slaat wel de plank totaal mis

15 likes

Heb me weer gewaagd aan ‘that’s so us’, waar ze nu het dilemma hebben dat ze voor de kinderen minimaal 800e zeker kwijt zijn aan cadeaus met sint/kerst wantja ‘zo’n trainingspakje wat ze graag willen is rond de 150 euro al en playstation rond 500’ (die heeft Michelle voor bij Koen gekocht, zodat ze daar ook kunnen playstationnen). Ze hebben last van de stijgende prijzen😂

5 likes

Maar ze zijn zooo humble.

Michelle bevestigt nog even zijdelings dat Koen en Jacqueline samen zijn.

13 likes

Dit had ik wel gedacht, wel leuk voor ze!

4 likes

Misschien kan @FrenchWays het nog ff samenvatten

3 likes

Ja lijkt me voor hen en de kinderen fijn als zij hun relatie voort kunnen zetten.

3 likes

Lijkt me ook heel raar voor ze, eerst waren ze met zijn drieën en nu opeens niet meer.

Ja het is -1 maar het lijkt me dat Koen en Jacqueline een andere relatie met elkaar hadden/hebben dan Jacqueline met Michelle of Koen met Michelle.

Dus dan ben je 200 euro per kind kwijt aan cadeaus ik vind dat echt mega veel. Weet niet wat “ normaal “ is maar kan mij niet voorstellen dat veel mensen dat uitgeven en zie dat ook niet snel in mijn omgeving.

8 likes

Nou meer als elk kind een eigen trainingspak krijgt. Dan is het €300 per kind (PlayStation gedeeld door 4) en vraag me af of de jongste twee daar iets mee doen dus misschien zelfs €400 per kind voor de oudste twee…

1 like

In totaal niet? Schoencadeaus, sinterklaascadeaus en kerstcadeaus? Ik denk dat ik daar wel overheen zit. En dan hebben ze niet belachelijk veel gekke dingen gekregen. Wel wat oudere kinderen (oudste is 12).

Lijkt me wel vreselijk voor Michelle dit. Ik heb het wel met haar te doen.

2 likes

Wat lijkt je vreselijk?

6 likes

Ik was ook al stiekem aan het hoofdrekenen hier. Schoencadeautjes, Pakjesavond en nog wat onder de boom. Dan zit ik echt wel aan dat bedrag denk ik, doen we ook niet eens heel gek.
Maargoed dat is weer een andere discussie.

2 likes

200 euro per kind vind ik veel klinken. Zeker als die 2 jongste 4 en 3 jaar zijn. Maar als ik jullie zo hoor tik je dat snel aan.

4 likes

Niet de uitgaven haha, maar dat Jacqueline en Koen een relatie hebben nu.

3 likes

Zij heeft zelf toch ook al een tijd een relatie met iemand anders?

1 like

Om te ‘rouwen’ om wat je had, is het toch niet noodzakelijk dat je het terug wil? Hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord.

4 likes

Nouja gemiddelde is 75-100e per kind in totaal, vind het gemak waarmee ze praten over oa die trainingspakjes etc toch van een andere orde.

3 likes