Lijkt me ook heel raar voor ze, eerst waren ze met zijn drieën en nu opeens niet meer.
Ja het is -1 maar het lijkt me dat Koen en Jacqueline een andere relatie met elkaar hadden/hebben dan Jacqueline met Michelle of Koen met Michelle.
Dus dan ben je 200 euro per kind kwijt aan cadeaus ik vind dat echt mega veel. Weet niet wat “ normaal “ is maar kan mij niet voorstellen dat veel mensen dat uitgeven en zie dat ook niet snel in mijn omgeving.
Nou meer als elk kind een eigen trainingspak krijgt. Dan is het €300 per kind (PlayStation gedeeld door 4) en vraag me af of de jongste twee daar iets mee doen dus misschien zelfs €400 per kind voor de oudste twee…
In totaal niet? Schoencadeaus, sinterklaascadeaus en kerstcadeaus? Ik denk dat ik daar wel overheen zit. En dan hebben ze niet belachelijk veel gekke dingen gekregen. Wel wat oudere kinderen (oudste is 12).
Lijkt me wel vreselijk voor Michelle dit. Ik heb het wel met haar te doen.
Wat lijkt je vreselijk?
Ik was ook al stiekem aan het hoofdrekenen hier. Schoencadeautjes, Pakjesavond en nog wat onder de boom. Dan zit ik echt wel aan dat bedrag denk ik, doen we ook niet eens heel gek.
Maargoed dat is weer een andere discussie.
200 euro per kind vind ik veel klinken. Zeker als die 2 jongste 4 en 3 jaar zijn. Maar als ik jullie zo hoor tik je dat snel aan.
Niet de uitgaven haha, maar dat Jacqueline en Koen een relatie hebben nu.
Zij heeft zelf toch ook al een tijd een relatie met iemand anders?
Om te ‘rouwen’ om wat je had, is het toch niet noodzakelijk dat je het terug wil? Hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord.
Nouja gemiddelde is 75-100e per kind in totaal, vind het gemak waarmee ze praten over oa die trainingspakjes etc toch van een andere orde.
Zeker, geldt niet alleen voor Michelle waars.
Ja zeker omdat Michelle aangaf zich altijd wat buiten gesloten gevoeld te hebben in de relatie extra zuur als het dan ook daadwerkelijk gebeurd dat ze samen verder gaan.
Dat ze nu een nieuwe relatie heeft staat er dan los van, het is toch je jeugdliefde waar je zolang mee samen was en 4 kinderen mee hebt.
En dan snap ik Michelle haar punt ook wel dat ze als de boeman gezien wordt terwijl ze zich erg eenzaam voelde in de relatie hoe het destijds was. Als de speculatie klopt dat ze vreemd is gegaan snap ik wel de aanloop er naartoe.
Ik ben verder niet zo invested in michelle enzo maar dit wist ik ook niet.
Misschien was het doel van Jacqueline altijd Koen en ging zij in polyamoureuze relatie voor even.
Niravdijk: ‘Blablabla wol want wij gaan over op de scandinavian sleep method’
Ik vroeg me af wat voor holistische cosmic sleep vision dat nou weer was maar in gewoon Hollands heet dat ‘ieder een eigen dekbed’
Was het uberhaupt een polyamo cirkel, of gewoon een vent met 2 vrouwen?
Volgens mij hadden Michelle en Jacqueline al jaren een relatie voordat een driehoeksrelatie werd. Wel een goede verhaallijn voor een Netflix serie.
Maar op wiens initiatief is de poly beëindigd dan?