Michelle begon in 2016 met bloggen, Jacqueline in 2017, al vrij snel zaten ze bij elkaar in de comments. In Juli 2019 ontmoeten ze elkaar op een festival en toen was het volgens de dames liefde op het eerste gezicht. Die zomer ging Mies voor het eerst naar een festival en toen werd dat helemaal hun ding. In het huwelijk van Michelle was zoenen (en het bed delen) met andere vrouwen altijd al oke, voor Jacq was het allemaal nieuw maar haar man ging ook akkoord ermee. Dit is jaren zo doorgegaan (in 2021 stonden ze ook al met zn 3 te tongen op een festival), blijkbaar met veel drama want de gevoelens van Mies en Jacq gingen verder dan alleen fysiek. In het huwelijk van Jacq zaten al barstjes dus die gingen uiteindelijk scheiden, niet alleen/perse door het swingen. In april 2022 ergens besloot Jacq te scheiden en werd ze heel veel gespot bij Mies en Koen. Achteraf horen we dat in die periode pas een vonk oversloeg tussen Jacq en Koen, daarvoor was het alleen de dames samen die verliefd waren (fysiek gebeurde dus al wel dingen met 3). In augustus 2022 deelt Jacqueline over de scheiding en oktober 2022 komt de roddel online over de driehoeksverhouding.
Laat het weten als ik ergens fout zit maar volgensmij is dit kort de timeline. Maar dus goed om te beseffen dat Jacq en Mies al besties zijn sinds de zwangerschap van Olivia, de bevalling van Laurens was Jacqueline bij. Dus ze is al 4 jaar intens betrokken bij dat gezin ook als verzorgende/bonus ouder. Ze noemen niet voor niets Olivia en de jongste van Jacq “de tweeling”. Lijkt me voor Jacqueline heel begrijpelijk dat ze graag op een manier verder wil zodat het gezin enigzins intact kan blijven en er contact kan zijn tussen alle bonusouders/kinderen. Lijkt me toch ook dat Michelle die kinderen van Jacq moet missen nu? Maar daar hoor je ze dan weer nooit over.
Zat al op je te wachten ![]()
Lees jij dit soort dingen ooit 1 keer en onthoud je alles of heb je een notitieboek met daarin alles ![]()
Soms moet ik weer even een instagram pagina van een van die drie erbij pakken maar het meeste zit gewoon in mn hoofd. Zou die opslagruimte absoluut voor nuttigere dingen moeten kunnen gebruiken maar goed weinig intrigeert me zoals de drama rondom deze drie.
Als ik Michelle goed heb begrepen zijn ze samen tot de conclusie gekomen dat het niet werkt. Wie uiteindelijk de knoop heeft doorgehakt weet ik niet.
Puur speculatie dit, maar Michelle post al jaren dat de relatie tussen haar en Koen echt wel moeilijkheden had en flink kon knallen. Zegt natuurlijk niet alles, want in elke relatie is er ruzie. Ze zijn wel super jong samen gekomen, samen volwassen geworden (Michelle was 14, Koen 18 toen het ontstond, pas een relatie toen Michelle 18 was). Ook in Q&A’s kwam naar voren dat Koen moeite heeft met de onrustige en perfectionistische kant van Michelle. Ik denk het rupsje nooitgenoeg beeld wat mensen die haar volgen ook wel oppikken. Dus waarschijnlijk zijn Koen en Michelle gewoon niet een goede match qua hoe ze hun leven willen vormgeven. En doordat Jacqueline erbij kwam, die ook lekker op de bank wou zitten en niet van hot naar her rennen, werd het nog duidelijker dat het huwelijk tussen Michelle en Koen niet werkte. Ergens na het mooiste meisje van de klas zal er iets gebeurd zijn waardoor de bom gebarsten is. Misschien de roddel dat michelle zowel met een vrouw als die Tim aanpapte. Ik denk dat Koen degene is die de scheiding doorgezet heeft, en dat Michelle en Jacq nog heel lang geprobeerd hebben er iets van te maken (misschien was er zelfs weer een open huwelijk zodat Michelle niet echt vreemdging maar dat gewoon mocht?). Koen is ook al heel lang amper actief op social media, behalve de sponsor deals dan.
Maar volgensmij zitten hier ook mensen in het forum die uit hetzelfde dorp kunnen die wellicht kunnen bevestigen of er tijdens de poly ook nog gezoend werd met andere mensen?
Doe eens even normaal?
Meh laten we het wel bij de door hunzelf in de wereld gebrachte info houden en niet de roddels van de dorpskapper.
Vind al die interesse en bijna obsessie over deze vrouw en haar gezin wel vrij bizarre vormen aannemen. Ja het is een influencer en ja ze post zelf een groot deel van haar leven online, maar waarom ben je zó invested in het leven van iemand anders?
Gedrag doet me erg denken aan die JustMadeleine.
Wauw
Ik stuit af en toe op het profiel van Sarah Rebecca maar ik snap haar logica achter de manier waarop ze haar kinderen ‘afschermt’ op foto’s niet. Je ziet nog 60% van hun gezicht en op video’s zie je hun hele gezicht als ik zo op haar profiel kijk. Geen idee of zij ze ooit inzet voor spon maar dit komt ook zo half bakken over.
Ze deelt ook altijd allemaal persoonlijke info over ze, van de reden van een driftbui tot welke mislukte tekening de kinderen maakten en hoe ze daar op reageerden. Snap haar sowieso niet daar in
Ik vind dat bij Leonie ook altijd. Zogenaamd je kinderen onherkenbaar in beeld brengen, maar alleen twee piepkleine hartjes over de ogen doen terwijl de rest van hun gezichten gewoon zichtbaar is.
Sowieso jammer dat het ook bij haar alleen nog maar mommy content is. Vond het altijd wel leuk dat haar content niet helemaal overgenomen werd door het moeder zijn, maar sinds ze er twee heeft gaat het echt nergens anders meer over.
Ik woon bij ze in het dorp. Voordat de poly bekent werd zag je Koen en Mies heel vaak zoenen met anderen vrouwen op festivals en feestjes. Toen de poly bekend werd heb ik dat nooit meer gezien buiten hen 3. Ook toen de geruchten al gingen dat het slecht zou gaan tussen hen 3 deze zomer heb ik ze nogsteeds regelmatig in het dorp zien lopen met zn 3en. Dat zag er eigenlijk altijd heel normaal uit.
Please, stop over Michelle. Of een eigen topic. Weet ik veel.
Waarom? Het boeit mij ook vrij weinig maar jij en ik bepalen toch niet wat anderen zeggen en dat ze moeten stoppen.
Wel als het om Michelle gaat.
Waarom dan?