Dan ben je zelf wellicht op het verkeerde topic beland. Het is een Mommybloggerstopic. Daar word fus ook oa michelle besproken. Je kan altijd op het kruisje rechtsboven klikken.
Je hoeft er heeeelemaal niets mee te doen, maar ik voel enorm de behoefte om te zeggen dat ik echt walg en kots van mensen zoals jij, zo openbaar triomfantelijk en verkneukelend schrijven over andermans leven en leed. Echt zo ontzettend ranzig.
Feel free om het gesprek een andere wending te geven door iets te posten over een andere momfluencer.
Dat gebeurt hier toch continu. Mensen bekritiseren en oordelen over van alles.
Bekritiseren en oordelen vind ik wel iets anders dan hele tijdlijnen maken eigenlijk
Iets wat zo ver gaat als dit heb ik hier echt nog nooit gelezen. Hele tijdlijnen en volledige interpretaties en vragen of mensen uit de nabije omgeving misschien meer weten of letterlijk anders hebben gezien. Een woord: gestoord. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een leuk leven hebt als je je hier zo diepgaand mee bezig kan houden. Ik zou je echt een super eng en gestoord wijf vinden als ik offline iemand zo zou horen praten over een influencer.
Oh ja, ik begrijp het ongemak, maar dit topic bestaat uit het volgen en bespreken van andermans (privé)leven. Of dat nu gebeurt via losse observaties of via uitgebreide tijdlijnen, het is uiteindelijk hetzelfde. Dan voelt het voor mij gek om daarbinnen met het vingertje te wijzen, terwijl je zelf (bij wijze van) ook al jaren actief meeschrijft over andere mensen.
Dan ga je er wel echt voor tbh ![]()
Oefff KC die danst als Kerstvrouwtje. Ik word er ongemakkelijk van.
Hahaha ja groot risico genomen keurig
Ik ken haar ook door hier ![]()
Maar dat Uden is wel de social media stad. Nikkietutorials, Giel van Stuktv en Michelle Bollen en haar groep.
Mensen doen alles om daar weg te komen
Ja hoeveel flufluâs wonen er in Amsterdam of Rotterdam ![]()
Prima dat jij dat gek vindt. Dat je het verschil niet ziet cq wilt zien tussen de gemiddelde post hier en de excessen zegt mij vooral hoe graag mensen dingen willen goed praten voor zichzelf.
En Rob Jetten, dus zijn social media strategie is meteen ook verklaard
Wonen ook wel nét iets meer mensen ![]()
Ik praat niks goed. Ik vind dat gedrag niet wezenlijk anders dan jarenlang praten over anderen hier.
Echt hĂš, nogal hypocriet.
Haha dit bizarre gedrag bij hoog en laag verdedigen, dĂĄt is hypocriet. Echt lachwekkend.