Mommybloggerstopic #11

Jezus ik ben moe geloof ik. Ik dacht ff een seconde dat dit over een gekantelde baarmoeder ging ofzo :smiling_face_with_tear:

10 likes

Oke ik heb het gelezen. Wat ontzettend heftig zeg. :astonished: Thanks voor de update! Ben echt rete nieuwsgierig naar het artikel maar ja dat is dus offline…

5 likes

Je kan toch een reactie achterlaten en het dan lezen? Of doet ze dat niet meer? Ik heb het zelf niet gelezen want ik haakte af bij 9a4 tjes :sweat_smile:.

3 likes

Ik heb het wel gelezen en ook het traject gevolgd en het is niet overdreven wat ze schrijft, om het zacht uit te drukken.

14 likes

Dat die Lotte geld verdient/verdiende aan mensen doorverwijzen naar dat traject is toch totaal bezopen? Op deze manier geld verdienen aan mensen met chronische pijn is imo exact hetzelfde als Annic die geld verdient aan vrouwen met fertiliteitsproblematiek.

15 likes

Wat is niet overdreven? Dat het onzin is?
Heeft Lotte dat traject eigenlijk gekregen? Ik hoop echt dat het meer mensen bereikt die het als optie zien door Lotte en die het nu aan de kant schuiven en hulp zoeken bij een fysio/etc.

2 likes

Lotte antwoordde op de Q&A dat ze al aantal jaar niet meer betrokken is.

4 likes

Dat wat onzin is? Kun je duidelijker zijn?
Snap niks van je hele bericht haha

1 like

De samenwerking zal wel afgelopen zijn :upside_down_face:

6 likes

Haha en ik snapte die van jou niet. Je zegt dat je het gelezen hebt en dat het niet overdreven is. Dus bedoel je dat wat ze ook al in zei in haar eerdere post, dat ze niet achter een NEI traject staat, nogmaals zegt? En beschrijft ze in die 9 a4-tjes dan haar ervaring ervan?
Heb je zelf iets gehad aan het kanteltraject?
(ik ben gewoon nieuwsgierig omdat een kennis het kanteltraject wil gaan doen en ik dat zelf niet als oplossing zou zien. Maar dat is ook makkelijk gezegd natuurlijk omdat ik geen pijn heb en wel snap dat als je zoveel pijn hebt, je elke ā€˜oplossing’ dan ook wil proberen)

2 likes

Wat is een NEi traject?

Ze beschrijft in 9 a4tjes hoe zij over het kanteltraject denkt, op basis van de marketing van P&C en ervaringsverhalen van oud-deelnemers. Miss moet je het even lezen zelf, praat wat makkelijker :rofl:

5 likes

Ik heb geen insta meer. Maar maakt verder ook niet uit hoor, dankjewel.
NEI is in het kort dat je lichamelijke klachten dmv energie oplost.

1 like

Welke Lotte gaat het hier over? En wat Merel deelt gaat dus over een kanteltraject aka een soort kwakzalverij? Of wat is precies de controverse.

2 likes

Mamalotje heeft een aantal jaar geleden een kanteltraject gevolgd voor haar bekkenpijn. Daar linkt ze nog heel vaak naar. Merel (groenemuts) heeft laatst gedeeld dat zij ook bekkenpijn heeft, al heel veel heeft geprobeerd maar geen advies wil over zo’n kanteltraject omdat ze daar niet in gelooft. En daar is ophef over ontstaan.

3 likes

Volgens mij kan iedereen dat traject krijgen zolang je maar geld neerlegt toch? :money_mouth_face:

3 likes

De kritiek die zij heeft is dat het kanteltraject heel veel verantwoordelijkheid legt bij de deelnemers. Pijn weg, dan komt dat door het traject. Pijn niet weg, dan ligt het aan jezelf. Gaslighting vermomt als empowerment. Ook kregen deelnemers pas toegang tot een bepaalde fase van het traject nadat ze een positieve videoreview hadden opgenomen.

31 likes

Ga je lekker? een kind uitlachen op een forum?

12 likes

Sja misschien wil dat meisje het niet en heb je het daar even mee te doen. Heb ik ook wel eens met m’n dochter, ik zie het haar ook liever anders maar respecteer het ook als zij het haar even niet wil borstelen. Mag ze het later wanneer ze het wil zelf doen. Het zijn kleine kinderen toch, laat ze.

9 likes

nou gelukkig ben jij zo’n perfecte moeder zeg

8 likes

Pff wat boeit dat. Waar je je druk over kan maken zeg.
Het is een kind.

11 likes