Je blijft me dingen toeschrijven die ik niet zeg valt me op
. Ik verdedig namelijk niets; ik zeg dat ik hier geen wezenlijk verschil in zie. Jij vindt jarenlang in een topic lullen/roddelen over anderen dan weer niet hetzelfde als een tijdlijn droppen. Primaaaa ![]()
Ik verdedig niks hoor, vind het allemaal gelijkwaardig dom. Lees zelf ook mee voor entertainment, is ook wel dom ![]()
Jezus mensen echt haha als je niet het verschil ziet tussen het hier hebben over bijv arrogant hoe een influencer zich gedraagt tegenover mensen die hun werk doen in een parkeergarage of hoe privileged het is om als influencer om de haverklap op vakantie te kunnen terwijl je je in armoede waant aan de ene kant
En gewoon totaal de privélevens van mensen met wie je niks te maken hebt tot op het bot te ontleden en mensen op te roepen met nog meer details te komen aan de andere kant
my god echt zo triest hoor
Als een juicechannel een foto plaatst met: “x en x zijn gespot op Schiphol!” En dan een ingestuurde foto laat zien denk ik ook wie the FUCK zijn die mensen die dan stiekem een foto maken van een stel en dat opsturen
maar als ik in dit topic kijk zie ik al wat voor types het zijn. Iedereen roddelt hier over mommybloggers maar sommigen van jullie willen echt bloed zien.
Iedereen kan beter stoppen met schrijven, want praten over iemand anders is alsof je het vlees van je broeders en zusters eet.
Ik wil jullie dit trucje van Masha niet onthouden. Doe er je voordeel mee tijdens de kerstdagen
Heb je ook een truc om de link te openen
Ja! Zie mijn vorige bericht met werkende link ![]()
Wat een lifehack weer
Deze vrouw blijft me echt verbazen
Ja het is wel typisch een Masha truc ![]()
Wowwww hoe heb ik 34 kunnen worden zonder deze lifehack
Ik wil echt graag een lifehack compilatie video van mascha
Zij heeft het leven echt uitgespeeld
Haha o jezus ja joh haha my god echt super triest ja idd hahaha het is immers super oké en normaal om jarenlang andermans levens te bekritiseren in een topic, maar met een vinger te wijzen op het moment dat iemand hier tijdlijnen neerzet, daar ligt de grens en dat is super eng idd
My god je hebt helemaal gelijk ja @EllaFitzgerald dank!!
Ik denk dat je dan ook heel goed gaat op dit TikTok account. Herinner je die keer dat ze naar ‘een hele, hele, hele bekende kapper ging’? ![]()
Haha, ik denk dat de meesten hier een hele tijdlijn kunnen maken van Mascha en alle huizen waar ze al gewoond heeft.
Ze… steekt ze aan?! Mind blown dat je dat met kaarsen kunt doen ![]()
En zeker waard om in je titel te benoemen
En ze blaast ze meteen weer uit zodat het lontje een zwart puntje krijgt. Dat staat mooier ![]()
wattes?
Ik moest googlen en mijn zoektermen aanpassen maar voor andere nieuwsgierigen