Bijbel/Koran?
Ik vind het ook juist lelijker als ze een zwart lontje hebben ipv het witte lontje?
Als je je druk kunt maken om dit soort details dan heb je echt niks te doen.
Hahahah omg dat was zooooo raar. Ze haatte het maar toch “zo’n bekende, gerespecteerde kapper echt wat een EER”
Als je wil lezen wat Sarahrebecca in haar dagboek schreef als 12-jarige, kun je dat in haar storys lezen. Spoiler: slijm in onderbroek en veel schaamhaar!!! Veel plezier en fijne kerst
Sommige dingen moet je lekker voor je houden, Overshara Rebecca
![]()
![]()
Ze is alvast wel rechtlijnig in hoeveel privacy ze haar kinderen en haar jonge ik geeft 🫠
Zij heeft echt een obsessie met haar menstruatie ofzo damnnn
Ahw nasty nasty. Net een soort vera camilla met haar sperma opvang ding. Ik hoef het niet te weten!!!
Ben nu wel benieuwd eigenlijk wat er dan stond maar ze zal wel meelezen hier want het is al weg.
Ze liet eerst een pagina zien van haar 12 jarige ik over dat ze met haar zusje en oma iets ging doen. Heel normaal. Daarna kwam een pagina over dat ze buikpijn voelde en dacht dat haar 1e menstruatie eraan zat te komen. Ook schreef ze dat ze veel slijm in haar onderbroek had gevonden meer dan eerst en dat ze opeens veel schaamhaar groei heeft. Heel normaal om als 12 jarige in je dagboek te schrijven. Maar omdat het wereldwijdeweb op te slingeren…
Hahaha en wat doe jij nu?
Ik kopieer de story😊
Nu met de kerstfoto gewoon helemaal in beeld ![]()
Volgt iemand Pilotmadeleine op Insta? Zij is een travelinfluencer maar heeft ook een kind en ong 1,5 miljoen volgers. Vorig jaar een bruiloft van 100k en net postte ze dit, echt niemand die ik ken volgt haar ![]()
Wat een picture perfect content. Het lijkt wel alsof iedere post door AI is gegenereerd.
Ja beetje zoals de vroegere queenofjetlags
The closet is made of glass ook wel in deze. Bij de matchende zwemkleding kreeg ik oprecht kriebels. Lijkt me dodelijk vermoeiend om zo te moeten leven.